ΓΔ: 1015.48 1.14% Τζίρος: 74.80 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Πηγή : Παπουτσάνης

Αποδίδουν καρπούς στην Παπουτσάνης οι επενδύσεις της τελευταίας 3ετίας

Η ιστορική ελληνική εταιρεία στρέφεται στις διεθνείς αγορές και δρομολογεί τη διεύρυνση του διεθνούς πελατολογίου της. Παράλληλα, αναμένει περαιτέρω αύξηση των εσόδων της από την ξενοδοχειακή αγορά.

Ωθούμενη από τις πολύ καλές επιδόσεις στις κατηγορίες των ξενοδοχειακών προϊόντων αλλά και στη βιομηχανική σαπωνόμαζα, η εταιρεία Παπουτσάνης δρομολογεί για το 2023 την επέκταση των διεθνών συνεργασιών της με πολυεθνικές εταιρείες, αλλά και την ενεργοποίηση της πρόσφατης εξαγοράς της σαπωνοποιϊας Αρκάδι, που θα της επιτρέψει να δραστηριοποιηθεί και σε νέες προϊοντικές κατηγορίες, όπως είναι η φροντίδα των ρούχων και τα καθαριστικά προϊόντα γενικής χρήσης.

Η επανεκκίνηση της τουριστικής βιομηχανίας στη χώρα μας έφερε την εκρηκτική αύξηση κατά 195% του κλάδου ξενοδοχειακών προϊόντων για την Παπουτσάνης στο φετινό εννεάμηνο, με αποτέλεσμα να αυξηθεί σε 20% η συνεισφορά της συγκεκριμένης δραστηριότητας στο σύνολο των πωλήσεων της εταιρείας. Εκτιμάται ότι η ανοδική πορεία θα συνεχιστεί και μέσα στο 2023, παρέχοντας πρόσφορο έδαφος για την διεύρυνση του πελατολογίου της εταιρείας, χάρη και στο λανσάρισμα νέων καινοτόμων προτάσεων στον συγκεκριμένο κλάδο. Στα πλαίσια αυτής της προσπάθειας, η Παπουτσάνης συμμετείχε στην έκθεση Equip Hotel Paris, την κορυφαία διεθνή έκθεση Τουρισμού και Φιλοξενίας στο Παρίσι, προωθώντας πρωτοποριακές προτάσεις για επαναγεμιζόμενα dispensers, ανακυκλώσιμες συσκευασίες και υλικά από 100% ανακυκλωμένο πλαστικό, απευθυνόμενη σε ξενοδοχειακές μονάδες που επιθυμούν να μειώσουν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα.

Στα πλαίσια της έκθεσης, ξεχώρισαν οι νέες σειρές προϊόντων Good to Declare, με προβιοτικά και φυσικά συστατικά και Le Jardin Med, σειρά βασισμένη σε vegan φόρμουλες με επιλεγμένα εκχυλίσματα από ελληνικό σαφράν, βιολογικό φασκόμηλο και σταφύλι. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Παπουτσάνης είναι ο μεγαλύτερος προμηθευτής ξενοδοχειακών προϊόντων στην Ελλάδα.

Στην περαιτέρω βελτίωση των επιδόσεων της εταιρείας για το 2023 αναμένεται να συνεισφέρουν επίσης οι βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνόμαζας, ο τζίρος των οποίων ενισχύθηκε κατά 74% στο φετινό εννεάμηνο, χάριν στην εδραίωση της εταιρείας ως ένας εκ των βασικότερων προμηθευτών ειδικών σαπωνομαζών στην διεθνή αγορά, την διεύρυνση του πελατολογίου καθώς και τη συνεχή ενίσχυση της προσφερόμενης ποικιλίας προϊόντων. Ως προς αυτό, αξίζει να σημειωθεί ότι έχει τεθεί σε λειτουργία ήδη από το δεύτερο μισό του 2021 η νέα μονάδα παραγωγής σαπωνόμαζας, με αποτέλεσμα να διπλασιαστεί το παραγωγικό δυναμικό της Παπουτσάνης σε αυτά τα προϊόντα. Εκτιμάται δε ότι στην περαιτέρω διεύρυνση της σχετικής δραστηριότητας θα συμβάλει το 2023 η έναρξη διάθεσης των συνθετικών σαπωνομαζών, που αποτελούν εξειδικευμένα και φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα.

Προτεραιότητες για την Παπουτσάνης είναι σε κάθε περίπτωση η μείωση του κόστους παραγωγής και διακίνησης, καθώς όπως σημειώνουν κύκλοι της διοίκησης της εταιρείας, δεν διαφαίνονται άμεσα στην αγορά θετικές εξελίξεις που θα αναστρέψουν την τρέχουσα εικόνα των πληθωριστικών πιέσεων στα κόστη υλών και ενέργειας. Αν και είναι δύσκολη η αντιστάθμιση κινδύνων και αστάθμητων παραγόντων, εκτιμάται ωστόσο ότι οι επενδύσεις της προηγούμενης τριετίας θα αποδώσουν καρπούς και προς αυτήν την κατεύθυνση. Σημειώνεται ότι οι εταιρεία είχε αύξηση πωλήσεων κατά 39,3% στο φετινό εννεάμηνο συγκριτικά με πέρσι, στα 53,3 εκατ ευρώ, ενώ αύξηση κατά 55% είχαν οι εξαγωγές της Παπουτσάνης το υπό εξέταση διάστημα, αγγίζοντας τα 34,9 εκατ ευρώ φέτος, από 22,5 εκατ ευρώ πέρσι, και συνεισφέροντας το 66% του συνολικού κύκλου εργασιών.

Η εταιρεία συμμετείχε επίσης στην πρόσφατη έκθεση XENIA 2022, αναδεικνύοντας τις αρχές της ελληνικότητας, της βιωσιμότητας και της καινοτομίας. Στην έκθεση έδωσαν το παρόν περισσότεροι από 26.000 επαγγελματίες της τουριστικής βιομηχανίας από την Ελλάδα και το εξωτερικό.  Με γνώμονα τη βιώσιμη καινοτομία, η εταιρεία παρουσίασε ένα συνεχώς διευρυνόμενο χαρτοφυλάκιο ξενοδοχειακών προϊόντων, που περιλαμβάνουν eco-certified και vegan σειρές, μεσογειακές σειρές με περιποιητικές φόρμουλες, σειρές experiential & skin care, με υψηλής ποιότητας συστατικά κι υπέροχα αρώματα και τις εδραιωμένες σειρές της Olivia Thinks, Good to Declare, Olivia, Le Jardin Med, αλλά και την σειρά αξεσουάρ προσωπκής περιποίησης Keep it 100% Green, με προϊόντα από οικολογικά υλικά, οπως bamboo και άχυρο, που διατίθενται σε βιοδιασπώμενες συσκευασίες, τυπωμένες με μελάνι σόγιας, με χαμηλό περιβαλλοντιό αποτύπωμα,

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Papoutsanis
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Εξαγωγικό άλμα από την Παπουτσάνης με αύξηση 74% το α' τρίμηνο

Η εταιρεία προχωρά σε ολική επαναφορά του εμβληματικού της brand KARAVAKI και την είσοδό του σε νέες κατηγορίες. «Ποντάρει» και στο νέο πρωτοποριακό προϊόν καθαριότητας και υγιεινής των χεριών.
Papoutsanis
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Παπουτσάνης: Εξαγωγές στο 62% του τζίρου, leader σε προϊόντα ξενοδοχείου

Για τη στρατηγική της ιστορικής εταιρείας μιλά στο Business Daily η διευθύντρια Μάρκετινγκ, Ειρήνη Χατζηιωακειμίδου, Καινοτομία στον χώρο των καλλυντικών με τη σειρά Aromatics, που έχει σύνθεση 100% vegan.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Παπουτσάνης: Με ρυθμό 24% η αύξηση κύκλου εργασιών στο εννεάμηνο

Οι υψηλές επιδόσεις στις κατηγορίες των επώνυμων προϊόντων που σημείωσε η Παπουτσάνης και η ανάκαμψη της ξενοδοχειακής αγοράς οδηγεί σε περαιτέρω σημαντική ανάπτυξη την εταιρεία στο τελευταίο τρίμηνο.