ΓΔ: 1054.59 0.84% Τζίρος: 89.84 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
ashley furniture homestores
Πηγή: ΜΑΝΙΜΑ ΑΕ

Στη Θεσσαλονίκη το επόμενο κατάστημα από την Ashley Homestores

Στην συμπρωτεύουσα θα λειτουργήσει το τέταρτο σημείο της αμερικανικής αλυσίδας επίπλων από την ΜΑΝΙΜΑ ΑΕ, με απώτερο σκοπό τον έλεγχο συνολικά έως 20 σημείων στην Ελλάδα σε ορίζοντα τετραετίας.

Ένα νέο κατάστημα της αμερικανικής αλυσίδας επίπλων και οικιακού εξοπλισμού Ashley Furniture Homestores πρόκειται να λειτουργήσει στην χώρα μας μέχρι το τέλος του 2023, ανεβάζοντας τον αριθμό τους σε 4 συνολικά. Μιλώντας στο BD, ο κ. Δημήτρης Βιτσαξάκης, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας που έφερε την αλυσίδα την χώρα μας, ΜΑΝΙΜΑ ΑΕ, αναφέρθηκε στις προοπτικές της αγοράς επίπλου στην Ελλάδα, σε συνάρτηση με την ανάπτυξη του τουρισμού και την δυναμική επανεκκίνηση του κατασκευαστικού κλάδου.

«Εκτιμώ ότι η επόμενη πενταετία θα έχει σημαντική δυναμική συνολικά για την χώρα και το λιανεμπόριο, και ειδικά για την αγορά του επίπλου και, με αυτό το δεδομένο, η συλλογή της αμερικανικής εταιρείας Ashley διαθέτει εξαιρετικές προοπτικές, καθώς είναι πολύ ανταγωνιστική ως προς την τιμολογιακή της πολιτική και το ποιοτικό προϊόν που προσφέρει», υπογραμμίζει ο κ. Βιτσαξάκης.

Έτσι, μετά την Αττική, όπου λειτουργούν τρία συνολικά καταστήματα Ashley, στο Smart Pack, την λεωφόρο Κηφισίας στα βόρεια προάστια και την λεωφόρο Αλίμου στα νότια, η Θεσσαλονίκη θα υποδεχθεί μέχρι το τέλος του έτους το πρώτο σημείο της αλυσίδας. Όπως αναφέρει ο κ. Βιτσαξάκης, στόχος της ΜΑΝΙΜΑ είναι η λειτουργία συνολικά 20 καταστημάτων της αμερικανικής αλυσίδας στην χώρα μας, σε χρονικό ορίζοντα τετραετίας, με τον συνολικό ετήσιο τζίρο να υπολογίζεται στα 35 με 40 εκατ ευρώ, στην πλήρη ανάπτυξη της αλυσίδας.

Ειδικά για την Αττική, εκτιμάται ότι ένα ακόμη μεγάλο κατάστημα έως και 2.000 τ.μ. μπορεί να λειτουργήσει στα δυτικά προάστια, ενώ, μικρότερα σημεία μπορούν να προστεθούν ανάλογα με την ζήτηση μέσα στον ιστό της πόλης. «Παράλληλα με τα ομώνυμα καταστήματα Ashley, διατηρούμε και επιλεγμένες συνεργασίες χονδρικής, ενώ στα πλάνα μας συμπεριλαμβάνεται η είσοδος και στην αγορά του business to business και τον ευρύτερο τουριστικό κλάδο, προγραμματίζοντας την συμμετοχή μας στην επόμενη έκθεση Xenia», υπογραμμίζει ο κ. Βιτσαξάκης.

Σημειώνεται ότι η Ashley Furniture Homestores είναι σήμερα η μεγαλύτερη εταιρεία επίπλων στον κόσμο, διαθέτοντας συλλογές με διακριτό ύφος, κυρίως άνετου, νεοκλασικού ύφους. Πραγματοποιεί τζίρο περί τα 4,5 δισ δολάρια ετησίως ενώ απασχολεί περί τους 35.000 εργαζόμενους και αριθμεί 1.100 καταστήματα σε περισσότερες από 66 χώρες. Τα έπιπλα με την υπογραφή της παράγονται σε εργοστάσια στις Ηνωμένες Πολιτείες αλλά και την Ασία, ενώ μέχρι το τέλος του έτους αναμένεται να λειτουργήσει ένα ακόμη εργοστάσιο της εταιρείας στην Τουρκία.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

JYSK
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ράλι ανάπτυξης από την αλυσίδα JYSK στην Ελλάδα και μέσα στο 2023

Η δανέζικη αλυσίδα επίπλων και οικιακού εξοπλισμού πέτυχε αύξηση πωλήσεων 33% στην προηγούμενη χρήση, ενώ το ποσοστό αύξησης είναι διψήφιο και στη νέα, χωρίς την προσθήκη νέων καταστημάτων.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ανοίγει συνεχώς καταστήματα στην Ελλάδα η δανέζικη αλυσίδα επίπλων Jysk

Πέντε νέα καταστήματα ανοίγουν μέσα στο καλοκαίρι, προσθήκη συνολικά 7 νέων σημείων πώλησης μέσα στην επόμενη οικονομική χρήση. Στόχος, να λειτουργούν 75 καταστήματα σε όλη τη χώρα μέσα στην επόμενη τριετία.
COCO-MAT
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Έμφαση στην αγορά λιανικής και διατήρηση δυνάμεων οι βασικοί στόχοι της Cocomat

Σε δεύτερο πλάνο η δραστηριότητα business to business και hoteling. Η εταιρία σημείωσε υπερδιπλασιασμό ηλεκτρονικών πωλήσεων ωστόσο περίπου το 20% του τζίρου της προέρχεται από τα ξενοδοχεία.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αύξηση πωλήσεων κατά 50% έως το 2026 προβλέπει ο Όμιλος Φουρλή

Το πρώτο τρίμηνο καταγράφεται αύξηση εσόδων σε διψήφιο ποσοστό, καθώς τα προβλήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας για την ΙΚΕΑ έχουν σχεδόν εκλείψει. Η εξομάλυνση του ενεργειακού κόστους θα βελτιώσει τα κέρδη της Intersport.