Φωτο: Shutterstock

Dust + Cream: Γοργή ανάπτυξη από ελληνική εταιρεία καλλυντικών

Η βιομηχανία καλλυντικών Dust + Cream βραβεύθηκε από το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθήνας ως Αναπτυσσόμενη Μικρομεσαία Επιχείρηση. Θεαματική αύξηση τζίρου από το 2012.

Ως αναγνώριση της ταχύτατα ανοδικής της πορείας ήρθε η βράβευση της ελληνικής εταιρείας μακιγιάζ και καλλυντικών Dust + Cream, με έδρα την Θεσσαλονίκη, από το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθήνας ως Αναπτυσσόμενη Μικρομεσαία Επιχείρηση.

Η εταιρεία, η οποία διαθέτει την δική της παραγωγική μονάδα σε ιδιόκτητες εγκαταστάσεις στην Βόρεια Ελλάδα, δημιουργώντας πλήρη γκάμα καλλυντικών και ειδών μακιγιάζ, επενδύει στην διεύρυνση του δικτύου λιανικής της. Ήδη, μέσα στον Ιανουάριο η αλυσίδα προσέθεσε ένα ακόμη κατάστημα -το δεύτερο- στην αγορά της Γλυφάδας, ενώ ο στόχος της για το τρέχον έτος είναι το άνοιγμα νέων σημείων σε μικρότερες πόλεις της Ελλάδας, όπου διαπιστώνεται αυξημένο ενδιαφέρον για τα προϊόντα της, με ενδεχόμενους πρώτους σταθμούς την Άρτα και τη Λαμία. 

Πλέον, το δίκτυο της εταιρείας αριθμεί 76 καταστήματα στην Ελλάδα, εντός των οποίων ο πελάτης δύναται να βρει περισσότερους από 5.000 κωδικούς που εναλλάσσονται ταχύτατα, ακολουθώντας τις επιταγές της μόδας, με την μέση δαπάνη ανά πελάτη να διαμορφώνεται σε 11 ευρώ. Παράλληλα, η εταιρεία ενδιαφέρεται για νέες αγορές του εξωτερικού, μετά το επιτυχημένο λανσάρισμα της στην αγορά της Κύπρου, τον περασμένο Σεπτέμβριο, με το επόμενο άνοιγμα να προγραμματίζεται μέσα στο πρώτο τρίμηνο του έτους.

Σε ότι αφορά τα οικονομικά της μεγέθη, ο τζίρος της Dust + Cream εκτιμάται ότι υπερέβη τα 14 εκατ ευρώ το 2019, από 1,48 εκατ. το 2012, ενώ τα κέρδη προ φόρων εκτιμώνται σε 1,5 εκατ. ευρώ. Η διοίκηση της εταιρείας επενδύει στην ελληνική αγορά, διατηρώντας την παραγωγική της γραμμή εντός ελληνικών συνόρων, ενώ απασχολεί συνολικά 600 άτομα. 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Dust + Cream: Ένα ελληνικό σήμα στην αγορά καλλυντικών

Η Dust + Cream διαθέτει από το 2000 παραγωγική μονάδα και επενδύει στην λιανική, με έμφαση στο δικό της εμπορικό σήμα. Στο δίκτυό της περιλαμβάνονται σήμερα 76 καταστήματα και σύντομα θα προσθέσει άλλο ένα στην Αθήνα.