ΓΔ: 1452.24 0.26% Τζίρος: 101.16 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:24:59 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Martin-Brandenburger-Lidl
O κ. Martin Brandenburger είναι ο επικεφαλής της Lidl Hellas.

Η Lidl βλέπει... φως στο τούνελ του υψηλού πληθωρισμού στα τρόφιμα

Σταδιακή υποχώρηση του κλαδικού πληθωρισμού στα τρόφιμα το επόμενο διάστημα εκτιμά ότι θα δούμε ο πρόεδρος της Lidl Hellas. Οι κινήσεις της γερμανικής αλυσίδας για μείωση των τιμών.

Αλλαγές στις συνήθειες των καταναλωτών έχουν φέρει οι πληθωριστικές τάσεις στα τρόφιμα σύμφωνα με τον πρόεδρο της Lidl Hellas κ.Martin Brandenburger. Όπως ανέφερε στο περιθώριο χθεσινής εκδήλωσης της εταιρείας που αφορούσε την συνεργασία της με την Unicef στο πρόγραμμα «Μαζί ενάντια στη βία κατά των παιδιών», παρατηρείται μείωση στην κατανάλωση, τόσο σε αξία όσο και σε τεμάχια, με τις αγορές να πραγματοποιούνται κυρίως τις ημέρες που ακολουθούν τις καταβολές των μισθών.

Σύμφωνα με τον επικεφαλής της Lild στο καλάθι μπαίνουν πλέον κυρίως τα αναγκαία είδη διατροφής και καταναλωτικά αγαθά με ενίσχυση του μεριδίου των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας όπου η αλυσίδα διαθέτει μία ευρεία γκάμα προϊόντων.

Απαντώντας σε ερώτημα δημοσιογράφων σχετικά με την πορεία της Lidl Hellas την φετινή περίοδο ο κ. Brandenburger σημείωσε ότι κινείται εντός των στόχων, χωρίς όμως να δώσει στοιχεία για το τι στόχοι έχουν τεθεί. Σύμφωνα με τον ίδιο ο κλαδικός πληθωρισμός στα τρόφιμα αναμένεται να συνεχιστεί όμως θα υποχωρεί κάθε εβδομάδα που θα περνάει. Το παραπάνω έχει δώσει δικαίωμα στην αλυσίδα να μειώσει σταθερά τις τιμές σε 200 προϊόντα, πολιτική η οποία θα συνεχιστεί και τις επόμενες ημέρες του Σεπτεμβρίου.

Σε ότι αφορά τις καταστροφικές πλημμύρες στην Θεσσαλία σημείωσε ότι η εταιρεία αντιμετώπισε προβλήματα στα επτά από τα 16 καταστήματα που διαθέτει στην περιοχή καθώς και στην αποθήκη που διαθέτει στο Μεγαλοχώρι Τρικάλων. Από προχθές Πέμπτη έχει επανέλθει πλήρως η λειτουργία σε όλα τα σημεία στην περιοχή, ενώ σήμερα ολοκληρώνεται η πρωτοβουλία για στήριξη των κατοίκων στην Θεσσαλία (έκπτωση 20% σε προϊόντα καθημερινής ανάγκης. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Lidl διέθεσε άμεσα σε πλημμυροπαθείς γεύματα και είδη πρώτης ανάγκης όπως νερό , συνολικής αξίας άνω των 70 χιλ ευρώ.

Όπως αναφέρθηκε τα παραπάνω ειπώθηκαν στο περιθώριο εκδήλωσης της με αφορμή την συνεργασία της Lidl με την Unicef  με στόχο την πρόληψη και καταπολέμηση κάθε μορφής βίας κατά των παιδιών στη χώρα. Η συνεργασία ξεκίνησε το περασμένο Μάιο, με την αλυσίδα να διαθέτει μια επιταγή 100.000 ευρώ στο Ταμείο των Ηνωμένων Εθνών για το Παιδί. Το ποσό συγκεντρώθηκε διαμέσου μιας στοχευμένης πασχαλινής προωθητικής ενέργειας της εταιρείας, σύμφωνα με την οποία  με κάθε σκανάρισμα της ψηφιακής κάρτας Lidl Plus από τις 3 έως και τις 15 Απριλίου 2023,  η Lidl Ελλάς είχε δεσμευτεί να προσφέρει 0,10 ευρώ στη Unicef.

Το ποσό των 100 χιλ. ευρώ θα χρηματοδοτήσει την πραγματοποίηση εθνικής μελέτης για τα διοικητικά δεδομένα σε σχέση με τη βία κατά των παιδιών, η οποία θα πραγματοποιηθεί σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Υγείας Παιδιού – Διεύθυνση Ψυχικής Υγείας και Κοινωνικής Πρόνοιας και θα ολοκληρωθεί το Δεκέμβριο.  Επίσης, η Lidl θα αναλάβει την επικοινωνιακή προώθηση του application «play safe» που δημιούργησε το τμήμα παιδικής προστασίας της Unicef και θα λανσαριστεί τον Οκτώβριο για την ενημέρωση νέων ηλικίας 14 και άνω για την παρενόχληση στο διαδίκτυο.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

MERE
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Από το κακό στο χειρότερο στην Ελλάδα τα ρωσικά σούπερ μάρκετ Mere

Τι έδειξαν οι οικονομικές καταστάσεις της πρώτης πλήρους οικονομικής χρήσης της Mere στην Ελλάδα: ζημιές και αρνητικά ίδια κεφάλαια. Τα σχέδια των Ρώσων για την επόμενη ημέρα στη χώρα μας.