ΓΔ: 1454.98 1.38% Τζίρος: 124.03 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Access Fashion

Ενίσχυση εξωστρέφειας στον κλάδο ένδυσης μέσα από διεθνείς εκθέσεις

Παραγγελίες ύψους 5 εκατ ευρώ έχουν εξασφαλίσει μέχρι στιγμής φέτος δεκάδες ελληνικές εταιρείες κατασκευής ρούχων, χάρη στην συμμετοχή τους σε διεθνείς έκθεσης μόδας.

Δεκάδες επιχειρήσεις κατασκευής ενδυμάτων συμμετείχαν σε διεθνείς εκθέσεις μέσα στο 2023, εξασφαλίζοντας παραγγελίες σημαντικής αξίας κι ενισχύοντας την εξωστρέφεια του κλάδου, σε μία δύσκολη συγκυρία. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Πλεκτικής & Έτοιμου Ενδύματος, 12 επιχειρήσεις συμμετείχαν σε δύο από τις μεγαλύτερες διεθνείς εκθέσεις μόδας μόνο το τελευταίο δίμηνο, την Munich Fabric Start, τον Ιούλιο στο Μόναχο, και την Momad Metropolis στην Μαδρίτη στα μέσα του Σεπτεμβρίου, πραγματοποιώντας συνολικά 452 συναντήσεις με ξένους και Έλληνες αγοραστές και κατοχυρώνοντας παραγγελίες συνολικού ύψους 1,85 εκατ ευρώ.

Η συμμετοχή των εταιρειών στάθηκε δυνατή χάρη στην στήριξη της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και του Περιφερειακού Ταμείου Ανάπτυξης. Συνολικά δε το 2023, οι δύο οργανισμοί ενίσχυσαν μέσω του ΣΕΠΕΕ 36 επιχειρήσεις, οι οποίες συμμετείχαν σε 5 διεθνείς εκθέσεις, εξασφαλίζοντας παραγγελίες συνολικού ύψους 5 εκατ ευρώ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι φέτος είναι η πέμπτη συνεχόμενη χρονιά που συμμετέχει η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας σε συνεργασία με τον ΣΕΠΕΕ, στις δύο εκθέσεις του εξωτερικού και η τρίτη χρονιά που στηρίζει την έκθεση της Αθήνας, η οποία αφορά κυρίως στην εγχώρια αγορά. Ωστόσο, είναι προφανές ότι η συμμετοχή αυτή αποδίδει καρπούς, καθώς οι επιχειρήσεις του κλάδου κερδίζουν διαρκώς έδαφος στο εξωτερικό, χάριν στην υψηλή ποιότητα και την αισθητική των ελληνικών προϊόντων.

Σημειώνεται ότι στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας δραστηριοποιούνται περίπου 1.000 επιχειρήσεις ένδυσης/κλωστοϋφαντουργίας, δηλαδή ποσοστό 44% του συνόλου, οι οποίες απασχολούν 12,000 εργαζόμενους (48% των εργαζόμενων των κλάδων) και πραγματοποιούν εξαγωγές ύψους 1,4 δισ ευρώ ετησίως (70% επί του συνόλου).

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Με όπλο τις σταθερές τιμές, η Pink Woman πετυχαίνει ισχυρή ανάπτυξη

Η εταιρεία γυναικείων ενδυμάτων έχει επιλέξει να κρατά σταθερές τιμές τα τελευταία χρόνια και κερδίζει έδαφος στην αγορά με διψήφια ποσοστά αύξησης πωλήσεων και σημαντική αύξηση κερδών το 2023.
mango stores-emporio
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επιδόσεις ρεκόρ για τη Mango το 2023, κινείται στα χνάρια της Inditex

Ο ισπανικός όμιλος ακολουθεί το παράδειγμα της Inditex, αναβαθμίζοντας τις συλλογές του και κρατώντας αποστάσεις από τον φθηνότερο ανταγωνισμό. Τουλάχιστον 500 νέα καταστήματα μέχρι το 2026, τα έσοδα θα αγγίξουν τα 4 δισ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέες φίρμες στα πολυκαταστήματα Attica, διψήφια αύξηση πωλήσεων το 2023

Διεύρυνση εμπορικών συνεργασιών με νέα διεθνή brands, τόσο στην ένδυση όσο και στα καλλυντικά. Μέχρι τον Σεπτέμβριο η ριζική ανακαίνιση του Attica στο Golden Hall. Αύξηση πωλήσεων 12% και καθαρών κερδών 25% το 2023.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στην... επίθεση η πολωνική Pepco, έφτασε τα 27 καταστήματα στην Ελλάδα

Ο πολωνικός όμιλος είχε αυξημένα έσοδα κατά 11% το πρώτο τρίμηνο της χρήσης, κυρίως χάρη στη συστηματική επέκταση των αλυσίδων του. Προβληματισμός για την Ερυθρά Θάλασσα και τις επιπτώσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επεκτατικά σχέδια από τη Marks & Spencer, έμφαση σε Ευρώπη και Ινδία

Η αλυσίδα επενδύει στην περιοχή της Νοτίου Ευρώπης με τη δημιουργία νέου κέντρου διανομής στην Κροατία. Οι διεθνείς πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 10% το πρώτο εξάμηνο 2023. Στην Ελλάδα ο κύκλος εργασιών ενισχύθηκε κατά 14% το 2022.