ΓΔ: 1454.98 1.38% Τζίρος: 124.03 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
proionta, trofima, ellada
Φώτο: Shutterstock

Πρεμιέρα αύριο για την ΕΞΠΟΤΡΟΦ με ποιοτικά ελληνικά προϊόντα

«Είναι η πρώτη έκθεση τροφίμων της χρονιάς, η οποία συγκεντρώνει όλους τους επαγγελματίες από τον χώρο της Εστίασης, των Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων, της Μικρής λιανικής και του χονδεμπορίου» αναφέρει ο Κωστής Μοσχονάς, CEO της διοργανώτριας εταιρείας.

Ανοίγει αύριο, Σάββατο 03 Φεβρουαρίου, στο MEC Παιανίας η αυλαία για την 10η έκθεση ΕΞΠΟΤΡΟΦ - The Greek Fine Food Exhibition, συνώνυμη της προώθησης premium ελληνικών προϊόντων, η οποία θα διαρκέσει έως τη Δευτέρα 05 Φεβρουαρίου 2024.

«H ΕΞΠΟΤΡΟΦ - The Greek Fine Food Exhibition δέκα χρόνια τώρα αναδεικνύει κάθετι ποιοτικό της ελληνικής παραγωγής» αναφέρει μιλώντας στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο Κωστής Μοσχονάς, CEO της διοργανώτριας εταιρείας RM International. «Κάθε χρόνο αναζητούμε νέα προϊόντα τα οποία παρουσιάζουμε μέσα από γαστρονομικές εκδηλώσεις και μέσω του Hosted buyer προγράμματος. Φέτος φιλοξενούμε περισσότερους απο 50 Buyers από χώρες όπως η Σιγκαπούρη, ο Καναδάς, η Γαλλία, η Γερμανία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και φυσικά επιχειρήσεις της ελληνικής αγοράς, οι οποίοι έχουν ήδη δει τους εκθέτες και τα προϊόντα τους μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας ‘‘The Deli fair'' και έρχονται για να συνάψουν αποκλειστικές συμφωνίες συνεργασίας. Επιπλέον, δίνουμε την δυνατότητα στους εκθέτες μας να παρουσιάζουν τα προϊόντα τους για έναν ολόκληρο χρόνο δωρεάν μέσω της ‘‘Deli Fair'' σε ελληνικές και ξένες επιχειρήσεις που ενδιαφέρονται για premium ελληνικά προϊόντα» τονίζει ο κ. Μοσχονάς.

Σύμφωνα με τον ίδιο, στην φετινή διοργάνωση φιλοξενούνται περισσότερες από 350 επιχειρήσεις που διακρίνονται για την ποιότητα των προϊόντων τους και την καινοτομία. «Έχουμε την χαρά να φιλοξενούμε επιχειρήσεις που επέλεξαν την ΕΞΠΟΤΡΟΦ για να παρουσιάσουν για πρώτη φορά τα προϊόντα τους στο κοινό. Έχουμε επιχειρήσεις του εξωτερικού που έρχονται αποκλειστικά για να συνάψουν εμπορικές συμφωνίες με τους εκθέτες μας και αυτό μας δίνει την ικανοποίηση πως η ΕΞΠΟΤΡΟΦ μέσα στα δέκα χρόνια λειτουργίας της έχει καταφέρει να γίνει συνώνυμο της ποιότητας» σημειώνει ο κ. Μοσχονάς.

Εστιάζοντας στα οφέλη που παρέχει η ΕΞΠΟΤΡΟΦ σε έναν εκθέτη που συμμετέχει, ο κ. Μοσχονάς υποστηρίζει ότι «είναι η πρώτη έκθεση τροφίμων της χρονιάς, η οποία συγκεντρώνει όλους τους επαγγελματίες από τον χώρο της Εστίασης, των Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων, της Μικρής λιανικής και του χονδεμπορίου. Κάθε εκθέτης μας έχει στοχευμένη προβολή τόσο κατά την διάρκεια της έκθεσης μέσω των γαστρονομικών εκδηλώσεων όσο και μετά από αυτή μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας ‘‘The Deli Fair'' κι αυτό μας κάνει ιδιαίτερα ανταγωνιστικούς.

Επιπλέον, επειδή στην ΕΞΠΟΤΡΟΦ επιλέγουμε να συμμετέχουν μικροί παραγωγοί, κάθε εκθέτης έχει τις ίδιες ακριβώς δυνατότητες για δικτύωση και προβολή, χωρίς να χάνεται ανάμεσα σε επιχειρήσεις μεγάλης παραγωγής και βιομηχανίας. Η ΕΞΠΟΤΡΟΦ δέκα χρόνια τώρα υπηρετεί με συνέπεια τα premium προϊόντα, ενισχύοντας την εξωστρέφεια των επιχειρήσεων αυτών. Αυτός ήταν ο πρωταρχικός στόχος μας κι αυτό συνεχίζουμε να υπηρετούμε».

Όπως αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Μοσχονάς, στην φετινή διοργάνωση εκτός από τις γαστρονομικές εκδηλώσεις του «Μαγειρεύουμε Ελλάδα» και τα επαγγελματικά σεμινάρια των «Food Expert Stories» που αποτελούν σταθερές της έκθεσης, εγκαινιάζεται η πλατεία οινογευσίας Wine Walk και το Olive Oil Bar, όπου για πρώτη φορά σε έκθεση θα πραγματοποιηθεί γευσιγνωσία ελαιολάδου. Επιπλέον, από φέτος εντάσσεται στις δράσεις και η Web Tv της ΕΞΠΟΤΡΟΦ δίνοντας βήμα στους επαγγελματίες του κλάδου και τους κορυφαίους παράγοντες της Οργανωμένης Λιανικής, του Χονδρεμπορίου Τροφίμων και Ποτών και της Μαζικής Εστίασης, μέσα από συνεντεύξεις και αναλύσεις, να προβάλλουν την ελληνική παραγωγή ακόμη περισσότερο.

Ερωτηθείς σχετικά με τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τα ελληνικά προϊόντα, λόγω των συνθηκών που επικρατούν στις διεθνείς αγορές, ο κ. Μοσχονάς επισημαίνει ότι παρά τον μεγάλο ανταγωνισμό και τις οικονομικές και γεωπολιτικές εξελίξεις, τα ελληνικά προϊόντα κερδίζουν έδαφος. Συγκεκριμένα τονίζει: «Το feed back που έχουμε από τις ξένες επιχειρήσεις που φιλοξενούμε στην έκθεση είναι ιδιαίτερα θετικό. Τα premium προϊόντα βρίσκουν την θέση τους τόσο στα ράφια των ξένων delicatessen και supermarket, όσο και στα εστιατόρια υψηλής γαστρονομίας. Ήδη γνωρίζουμε πως προϊόντα που εμφανίστηκαν για πρώτη φορά στην ΕΞΠΟΤΡΟΦ έχουν παρουσία σε χώρες όπως η Γαλλία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και η Αμερική. Κι αυτό μας χαροποιεί ιδιαίτερα που η έκθεση έχει βάλει το δικό της λιθαράκι στην εξωστρέφεια των ελληνικών επιχειρήσεων».

Σημειώνεται ότι στην ΕΞΠΟΤΡΟΦ συμμετέχουν περισσότεροι από 350 παραγωγοί premium προϊόντων καθώς και εκπρόσωποι επιχειρήσεων από τον κλάδο της λιανικής, της εστίασης, του τουρισμού και των ξενοδοχείων για ένα τριήμερο γεμάτο εμπορικές συμφωνίες. Η ελληνική γαστρονομία θα πρωταγωνιστήσει στην έκθεση, ενώ δε θα λείψουν συμμετοχές από το εξωτερικό, δίνοντας τη δυνατότητα στους Έλληνες παραγωγούς για άμεσες εμπορικές επαφές. Μέσα από ένα ευρύ φάσμα 2.000 προϊόντων υψηλής ποιότητας, όπως εκλεκτούς οίνους, τυροκομικά προϊόντα, προϊόντα ζυθοποιίας, προϊόντα μέλισσας, ελαιόλαδο, βιολογικά προϊόντα, και πολλούς ακόμη γαστρονομικούς θησαυρούς οι 50 και πλέον διεθνείς buyers που θα επισκεφτούν την έκθεση μέσω του προγράμματος Hosted Buyers θα έχουν την ευκαιρία να συνομιλήσουν απευθείας με τους Έλληνες παραγωγούς και να γνωρίσουν τα προϊόντα τους.

Στην 10η επετειακή διοργάνωση η ΕΞΠΟΤΡΟΦ υποδέχεται την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας ως τιμώμενη περιφέρεια. Πλήθος επαγγελματιών που δραστηριοποιούνται στα γεωγραφικά όρια της Περιφέρειας θα βρίσκονται στην έκθεση και θα παρουσιάσουν τα «δυνατά χαρτιά» της Κεντρικής Μακεδονίας τόσο στους επισκέπτες της έκθεσης, όσο και μέσα από ένα γαστρονομικό δρώμενο, όπου διακεκριμένοι chef της περιοχής θα δημιουργήσουν παραδοσιακές συνταγές της Περιφέρειας.

Από την 10η ΕΞΠΟΤΡΟΦ - The Greek Fine Food Exhibition δεν θα μπορούσε να λείπουν οι βραβεύσεις. Την Κυριακή 4 Φεβρουαρίου θα απονεμηθούν τα Athens Fine Food Awards (AFFA) 2024, τα σημαντικότερα βραβεία ποιότητας και γεύσης για τους Έλληνες παραγωγούς, που αξιολογούν το ελληνικό τρόφιμο με τη διαδικασία τυφλής γευσιγνωσίας.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ellada, Greece, Simai, Flag
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Το ελληνικό προξενείο στη Λυών τίμησε την επέτειο της 25ης Μαρτίου

Στο Δημαρχείο της Λυών είχε αναρτηθεί, τιμητικά, η ελληνική σημαία, τόσο στην κλίμακα της επίσημης εισόδου όσο και στην αίθουσα υποδοχής. Σημαντική ήταν η συμμετοχή 13 γενικών και επιτίμων προξένων στη Λυών.
Trofima, Super Market, laxanika, lahanika
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΚΠΟΙΖΩ: Φυσικά και λιγότερο επεξεργασμένα τρόφιμα προτιμούν οι καταναλωτές

Και στις τρεις χώρες (Ελλάδα, Μάλτα και Γαλλία) οι καταναλωτές όταν αγοράζουν προϊόντα διατροφής, δίνουν ιδιαίτερα βαρύτητα στη «φυσικότητα» των τροφίμων, καθώς τα θεωρούν πιο υγιεινά.
Thessaloniki_real estate_akinita
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Παγκοσμίου ενδιαφέροντος γαστρονομικός προορισμός η Θεσσαλονίκη

«Η βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη της πόλης μας περνά μέσα από την προώθηση ειδικών μορφών τουρισμού όπου κυρίαρχη θέση καταλαμβάνει ο γαστρονομικός τουρισμός» είπε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Στέλιος Αγγελούδης .
Synigoros Katanaloti, Lefteris Zagoritis
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Συνήγορος του Καταναλωτή: 16.721 αναφορές για την επίλυση διαφορών

«Οι σημαντικότερες αυξητικές τάσεις το 2023 καταγράφονται στον κλάδο του λιανικού εμπορίου, κυρίως του ηλεκτρονικού, όπου υπάρχει σχεδόν διπλασιασμός των αναφορών» τόνισε ο Λευτέρης Ζαγορίτης.