ΓΔ: 1440.05 -0.60% Τζίρος: 16.89 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 11:58:10 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Αποζημιώσεις για κατόχους προσωποποιημένων καρτών ATH.ENA Card

Οι αποζημιώσεις θα πιστωθούν αυτοματοποιημένα, από την 1 Ιουνίου, στα αυτόματα μηχανήματα πώλησης του δικτύου του ΟΑΣΑ και θα είναι διαθέσιμες προς χρήση από τους δικαιούχους εντός χρονικού διαστήματος 24 μηνών.

Από την 1η Ιουνίου θα ξεκινάει η διαδικασία αποζημίωσης με τη μορφή χρονικής επέκτασης σε όλους τους κατόχους προσωποποιημένων καρτών ATH.ENA Card, οι οποίοι προπλήρωσαν αλλά δεν εξάντλησαν την αξία των ενεργοποιημένων καρτών τους, λόγω των περιορισμών που τέθηκαν στις μετακινήσεις των πολιτών από τις 11 Μαρτίου έως τις 4 Μαΐου.

Συγκεκριμένα, οι κάτοχοι προσωποποιημένων καρτών ATH.ENA Card που είχαν υπόλοιπο μικρότερο των 30 ημερών θα λάβουν πίστωση αξίας ενός μήνα, οι δε κάτοχοι καρτών που είχαν υπόλοιπο μεγαλύτερο των 30 ημερών θα λάβουν πίστωση αντίστοιχη με το χρόνο που διήρκησαν τα μέτρα περιορισμού των μετακινήσεων.

Οι αποζημιώσεις θα πιστωθούν αυτοματοποιημένα, από την 1 Ιουνίου, στα αυτόματα μηχανήματα πώλησης του δικτύου του ΟΑΣΑ και θα είναι διαθέσιμες προς χρήση από τους δικαιούχους, όποτε το επιθυμήσουν εντός χρονικού διαστήματος 24 μηνών.

Επιπλέον, για τις αγορές ετήσιων καρτών θα παρέχεται πρόσθετη έκπτωση 10%, πάλι με τη μορφή χρονικής επέκτασης.

Με τα μέτρα αυτά, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και ο ΟΑΣΑ στηρίζουν έμπρακτα τους τακτικούς χρήστες των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, ευχαριστώντας τους για την εμπιστοσύνη που επιδεικνύουν στους συγκοινωνιακούς φορείς του Οργανισμού. 
 
Για περισσότερες πληροφορίες το επιβατικό κοινό μπορεί να απευθύνεται στο κέντρο εξυπηρέτησης επιβατικού κοινού του ΟΑΣΑ και στο τηλεφωνικό κέντρο 11185.

Μεταφορά του κέντρου εξυπηρέτησης επιβατικού κοινού του ΟΑΣΑ 

Υπενθυμίζεται ότι το κέντρο εξυπηρέτησης επιβατικού κοινού του ΟΑΣΑ έχει μεταφερθεί σε νέο χώρο στα γραφεία του Οργανισμού που βρίσκονται στο Ισόγειο της οδού Ρεθύμνου 16, 106 82, Αθήνα, λόγω της εφαρμογής προληπτικών μέτρων για την προστασία της υγείας και ασφάλειας των επιβατών και των εργαζομένων του ΟΑΣΑ. 

Στο πλαίσιο των μέτρων αυτών, έχουν τοποθετηθεί υαλοπίνακες μεταξύ επιβατών και εργαζομένων.

Ημέρες και ώρες εξυπηρέτησης επιβατικού κοινού:
Δευτέρα: 10:00 - 14:00
Τετάρτη: 10:00 - 14:00
Παρασκευή: 10:00 - 14:00
 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Προσωρινή διακοπή λειτουργίας του σταθμού «Νίκαια» του Μετρό

Από την Δευτέρα 22/4 που ο σταθμός «Νίκαια» της γραμμής 3 θα λειτουργήσει και πάλι κανονικά, οι επιβάτες θα χρησιμοποιούν τον εξοπλισμό που υπήρχε ήδη (επικυρωτικά και αυτόματα μηχανήματα πώλησης), εγκατεστημένο σε νέες θέσεις.
Leoforeia-Sygkoinonia
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Κάμερες που θα στέλνουν «ραβασάκια» στους παραβάτες εγκαθιστά ο ΟΑΣΑ

Θα τοποθετηθούν 12 νέες ψηφιακές κάμερες καταγραφής παραβάσεων σε λεωφορειολωρίδες που θα μπορούν να εντοπίζουν και την παραβίαση του ορίου ταχύτητας και την κλήση να αποστέλλεται στα σπίτια των παραβατών.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Αλλαγές στα δρομολόγια του ΟΑΣΑ και της Hellenic Train λόγω κακοκαιρίας

Τροποποιήσεις και καθυστερήσεις δρομολογίων του ΟΑΣΑ, λόγω του παγετού, ενώ από την πλευρά της η Hellenic Train ανακοίνωσε σειρά από ακυρώσεις δρομολογίων εξαιτίας των καιρικών συνθηκών που επικρατούν.