ΓΔ: 2087.2 1.05% Τζίρος: 225.96 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03
Φώτο: Shutterstock

Πάνω από 1.100 τα παράπονα στο Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών

Στο πρώτο οκτάμηνο της χρονιάς το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών δέχθηκε 333 καταγγελίες, 678 παράπονα και 168 ερωτήματα καταναλωτών.

Σε 1.179 ανήλθαν στο πρώτο οκτάμηνο φέτος τα παράπονα/καταγγελίες και τα ερωτήματα, που δέχθηκε το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ), με τη μεσολάβηση του οποίου αποζημιώθηκαν μέλη του από επιχειρήσεις «που τους είχαν δημιουργήσει προβλήματα», με το ποσό των 81.527,67 ευρώ, όπως επισημαίνεται σε σημερινή ανακοίνωση του Κέντρου. Συγκεκριμένα, το ΚΕΠΚΑ δέχθηκε στο πρώτο οκτάμηνο φέτος 333 καταγγελίες, 678 παράπονα και 168 ερωτήματα καταναλωτών.

Στα ποσά που ωφελήθηκαν οι καταναλωτές από τη μεσολάβηση του ΚΕΠΚΑ, δεν συμπεριλαμβάνονται αυτά από τα οποία απαλλάχτηκαν οι υπερχρεωμένοι καταναλωτές- μέλη του κέντρου με αποφάσεις Ειρηνοδικείων, ούτε και «τα χρήματα, που γλιτώνουν, κάθε χρόνο, οι καταναλωτές, από το χαράτσι της Χαλκιδικής, που υπολογίζονται, σε 3 εκατ. ευρώ ετησίως», επισημαίνεται στην ανακοίνωση.

Μεταξύ άλλων, από τις ακυρώσεις συμβολαίων ινστιτούτων αδυνατίσματος και γυμναστηρίων οι πολίτες που προσέφυγαν για μεσολάβηση στο ΚΕΠΚΑ ωφελήθηκαν με το ποσό των 66.415,50 ευρώ, από επιστροφές χρεώσεων και ακυρώσεις συμβολαίων παρόχων τηλεπικοινωνιών και ταχυδρομικών υπηρεσιών με 5.107,71 ευρώ και από αντικατάσταση ελαττωματικών προϊόντων με 3.686,76 ευρώ.

Παράλληλα, με την μεσολάβηση του ΚΕΠΚΑ πολίτες αποζημιώθηκαν με το ποσό των 3.579,81 ευρώ από τουριστικές υπηρεσίες, με 1.330,89 ευρώ από ακυρώσεις συμβάσεων πωλήσεων, με 1.197,00 ευρώ από αθέμιτες εμπορικές πρακτικές, με 235,23 ευρώ από λοιπές χρηματοοικονομικές υπηρεσίες και με 210 ευρώ από παρόχους φυσικού αερίου.

Στην ανακοίνωσή του το ΚΕΠΚΑ,απευθύνει εκ νέου κάλεσμα στους καταναλωτές «να γίνουν μέλη, στο Κέντρο, να στηρίξουν την ύπαρξη και τη λειτουργία του, ώστε να μπορούν να απευθύνονται σε αυτό και να δικαιώνονται, όχι μόνον, όταν έχουν κάποιο πρόβλημα».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Με γυναίκα σε μαγαζί
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Klarna: Ανεβαίνει η αγοραστική διάθεση των καταναλωτών για Black Friday

Η έρευνα της Klarna δείχνει αυξημένη πρόθεση αγορών για τη Black Friday, με έμφαση σε μόδα και τεχνολογία. Οι καταναλωτές στρέφονται στο online, θέτουν όρια δαπανών και ελέγχουν τιμές πριν τις προσφορές.
Αμερικανική σημαία Καπιτώλιο
ΔΙΕΘΝΗ

Ρεκόρ δαπανών στις ΗΠΑ τα Χριστούγεννα παρά τις πιέσεις από πληθωρισμό

Οι χριστουγεννιάτικες δαπάνες στις ΗΠΑ αναμένεται να ξεπεράσουν για πρώτη φορά το 1 τρισ. δολάρια, με ισχυρή ώθηση από το e-commerce, την AI και την ανταγωνιστική αγορά, παρά πληθωρισμό και δασμούς.
super-market
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τα ανθεκτικά σούπερ μάρκετ, οι «φοβισμένοι» καταναλωτές, τι ψωνίζει κάθε γενιά

Η αγορά των σούπερ μάρκετ δείχνει εντυπωσιακή ανθεκτικότητα, οι καταναλωτές αν και πιεσμένοι ψυχολογικά αυξάνουν τις αγορές τους με σημαντικές διαφοροποιήσεις αναλόγως τη γενιά που ανήκουν.
Οικονομία Γερμανίας ευρώ
ΔΙΕΘΝΗ

Γερμανοί οικονομολόγοι: Υπερβολικά απαισιόδοξοι και υπερβολικές αποταμιεύσεις

Οι Γερμανοί αποταμιεύουν υπερβολικά και αυτό βλάπτει την οικονομία, προειδοποιούν οικονομολόγοι και προτείνουν ενημέρωση και ενδεχόμενο φόρο στους λογαριασμούς ταμιευτηρίου. Δανός οικονομολόγος τονίζει ότι η απαισιοδοξία δεν δικαιολογείται.
Χριστουγεννιάτικο εμπορικό κέντρο
ΔΙΕΘΝΗ

Οι Γερμανοί φέτος θα ξοδέψουν λιγότερα για χριστουγεννιάτικα δώρα

Οι Γερμανοί φέτος θα ξοδέψουν κατά μέσο όρο 263 ευρώ για χριστουγεννιάτικα δώρα, 34 ευρώ λιγότερα από πέρυσι, λόγω ακρίβειας. Παρά τις οικονομικές πιέσεις, η προσμονή για τη γιορτή παραμένει υψηλή, με πιο προσεκτικές αγορές.