ΓΔ: 903.33 0.85% Τζίρος: 55.06 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:04 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

«Έμφραγμα» στο messenger - Αρκετά προβλήματα στην ανταλλαγή μηνυμάτων

Μεγάλα προβλήματα εδώ και κάποια ώρα στην ανταλλαγή μηνυμάτων μέσω της πλατφόρμας εντοπίζουν οι χρήστες τόσο από κινητά όσο και από υπολογιστές.

Σχεδόν αδύνατη είναι η ανταλλαγή μηνυμάτων εδώ και κάποια ώρα μέσω της δημοφιλούς πλατφόρμας ανταλλαγής μηνυμάτων του Facebook, messenger.

To πρόβλημα εντοπίζεται τόσο από τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές, όσο και από τα smartphones, με αποτέλεσμα οι συνομιλίες αναφέρουν το σφάλμα «Connecting» ή να φτάνουν τελικά με μεγάλη καθυστέρηση τα μηνύματα.  Ορισμένοι χρήστες εντοπίζουν ότι δεν έχουν πρόσβαση σε παλιότερες συνομιλίες και μηνύματα, ενώ υπάρχουν ενδείξεις και για προβλήματα στο Instgram.

Το downdetector καταγράφει ότι η πλατφόρμα έχει πέσει, αντιμετωπίζοντας άγνωστα προς το παρόν προβλήματα.

messenger-problimata
Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Συνεργασία Facebook και AFP στη «μάχη» κατά των fake news στην Ελλάδα

Το πρόγραμμα επαλήθευσης γεγονότων (fact-checking) του Facebook περιλαμβάνει περισσότερους από 80 συνεργάτες σε όλο τον κόσμο, που πραγματοποιούν έλεγχο περιεχομένου σε περισσότερες από 60 διαφορετικές γλώσσες.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Facebook και Instagram «ρίχνουν» την ποιότητα των βίντεο στην Ευρώπη

Στόχος είναι να μην υπερφορτωθούν τα ευρυζωνικά δίκτυα, λόγω των απαιτήσεων ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, τηλεργασίας, εκπαίδευσης εξ αποστάσεως, ψυχαγωγίας και ηλεκτρονικών υπηρεσιών υγείας εξαιτίας του κορονοϊού.
Poreia
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Πορεία στη μνήμη του Ζακ Κωστόπουλου στο κέντρο της Αθήνας

Κάλεσμα απηύθυνε μέσω ανάρτησης της στο Facebook και η Διεθνής Αμνηστία αναφέροντας ότι« στο πλαίσιο της παγκόσμιας εκστρατείας της, πάρα πολλά τμήματα σε όλο τον κόσμο θα διοργανώσουν παρεμβάσεις και δράσεις.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Με ποιο τρόπο κερδίζει τα social media η Θεσσαλονίκη

Η φωτογραφία φαίνεται πως είναι το "ισχυρό χαρτί" για την προβολή της Θεσσαλονίκης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς έχει τη μεγαλύτερη απήχηση στους χρήστες, ενώ το βίντεο έχει μεγαλύτερη διάδραση μέσω των social media.