ΓΔ: 894.74 0.69% Τζίρος: 60.66 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
gynaikes-isotita-ergasia-ceo
Φώτο: Shutterstock

Πρωτοβουλία Lidl Ελλάς και HOPEgenesis για τις εργαζόμενες γυναίκες

Η καμπάνια «Γυναίκα - Καριέρα - Οικογένεια» θα εστιάζει στην προβολή γυναικών, που δραστηριοποιούνται σε διάφορους επαγγελματικούς τομείς και συνδυάζουν καριέρα, οικογένεια και κοινωνική παρουσία.

H Lidl Ελλάς, πιστή στο πρόγραμμα εταιρικής υπευθυνότητας που ακολουθεί, ενώνει δυνάμεις με τη HOPEgenesis, συνεχίζοντας τον δρόμο που έχει ήδη χαράξει, προωθώντας ίσες ευκαιρίες για όλους. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, οι δύο εταιρείες προχωρούν στην εκπόνηση επιστημονικής έρευνας, κατ' ανάθεση στον Επίκουρο Καθηγητή του Πανεπιστημίου Πειραιώς, Παναγιώτη Ξένο, με θέμα: «Τεκνοποιία και Μητρότητα στην Ελλάδα σήμερα: Στάσεις, αντιλήψεις, ανάγκες», η οποία τελεί υπό την αιγίδα του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.

Βασικό ζητούμενο της συγκεκριμένης έρευνας είναι η εξέταση των παραγόντων που διευκολύνουν ή «εμποδίζουν» τις γυναίκες να κάνουν παιδί ή παιδιά στη χώρα μας σήμερα και μάλιστα τις εργαζόμενες γυναίκες που ζουν εντός του αστικού ιστού, με έμφαση στις προτεραιότητες και τις ανάγκες που οι ίδιες θέτουν προκειμένου να τεκνοποιήσουν ή/και να συνεχίζουν να τεκνοποιούν. Στο πλαίσιο αυτό, τη διερεύνηση ενδιαφέρουν και οι στάσεις και αντιλήψεις των γυναικών γενικότερα και των μητέρων ειδικότερα, αναφορικά με τη «βοήθεια» που μπορεί να τους προσφερθεί από την πολιτεία κατά τη βρεφική και πρώιμη παιδική ηλικία των παιδιών τους.

Ο μέσος χρόνος ολοκλήρωσης του ερωτηματολογίου ανέρχεται μόλις σε 10 λεπτά, ενώ είναι ανώνυμο, διασφαλίζοντας τους κανόνες ηθικής δεοντολογίας της έρευνας και προστασίας των προσωπικών δεδομένων. Η συμμετοχή στην έρευνα γίνεται διαδικτυακά.

Σε συνέχεια της έρευνας και των αποτελεσμάτων της, η συνεργασία θα επισφραγιστεί, τον Οκτώβριο, με την έναρξη της πανελλήνιας καμπάνιας ενημέρωσης, με θέμα: «Γυναίκα - Καριέρα - Οικογένεια». Η καμπάνια θα εστιάζει στην προβολή γυναικών, που δραστηριοποιούνται σε διάφορους επαγγελματικούς τομείς και συνδυάζουν καριέρα, οικογένεια και κοινωνική παρουσία. Μέσα από τη διεξαγωγή της καμπάνιας, σκοπός είναι να δημιουργηθεί ένα αφήγημα που θα προβάλει Ελληνίδες γυναίκες καταξιωμένες στον χώρο τους, που έχουν συνδυάσει με επιτυχία καριέρα και οικογένεια, που προέρχονται από διάφορους χώρους, της επιστήμης, της πολιτικής, του αθλητισμού, της δημοσιογραφίας και του επιχειρείν.

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ξεκίνησε ο υποχρεωτικός εμβολιασμός στις δομές ηλικιωμένων και ΑΜΕΑ

Οι μη εμβολιασμένοι εργαζόμενοι θα τίθενται σε αναστολή εργασίας, μέχρι να εμβολιαστούν, όπως ορίζεται στο νόμο, ενώ κατά το διάστημα της αναστολής, δεν καταβάλλονται οι αποδοχές και οι ασφαλιστικές εισφορές αυτών.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Οι υποχρεώσεις επιχειρήσεων - εργοδοτών απέναντι στους διανομείς

Το υπουργείο Εργασίας προτρέπει τους εργοδότες να προβούν στην παροχή εξοπλισμού ατομικής προστασίας στους διανομείς και στην άμεση παύση εργασιών σε περίπτωση επικράτησης ακραίων καιρικών συνθηκών.