ΓΔ: 1422.35 0.34% Τζίρος: 108.90 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φωτο: Shutterstock

Jumbo: Τι απαντά για την καταγγελία τραυματισμού παιδιού σε κατάστημά της

Στην απάντησή της η εταιρεία γνωστοποιεί τις διαδικασίες στις οποίες προέβη για να διερευνήσει το συμβάν, ενώ κάνει λόγο για «οσμή σκανδάλου ή εκβιασμού».

Την απάντησή της στη μήνυση που κατέθεσαν γονείς εξάχρονου αγοριού για τον τραυματισμό του σε κατάστημα της Jumbo, κοινοποίησε η εταιρεία.

Σύμφωνα με το protothema.gr, γονείς κατέθεσαν μήνυση κατά της Jumbo για τον βαρύ τραυματισμό που υπέστη ο εξάχρονος γιος τους τον περασμένο Ιούλιο, όταν θέλησε να πιάσει ένα παιχνίδι και λόγω ύψους χτύπησε πάνω στα σίδερα κρεμάστρας, τα οποία στερούνταν προστατευτικού καλύμματος. Λόγω αυτού, τραυματίστηκε σοβαρά στο αριστερό του μάτι, κάτι που προκάλεσε προσωρινή απώλεια όρασης και οδήγησε σε χειρουργική επέμβαση.

Στην απάντησή της η εταιρεία γνωστοποιεί τις διαδικασίες στις οποίες προέβη για να διερευνήσει το συμβάν αυτό, ενώ κάνει λόγο για «οσμή σκανδάλου ή εκβιασμού».

Η απάντηση της Jumbo

Με στόχο την ολοκληρωμένη ενημέρωση του κοινού, σχετικά με καταγγελία που δημοσιοποιήθηκε σήμερα και αφορά ενδεχόμενη έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο από τον τρόπο τοποθέτησης παιχνιδιών στα ράφια καταστήματός μας, ενημερώνουμε για τα εξής:

  • Η “καταγγελία” εστάλη στις 24/01/2022, επτά μήνες μετά το υποτιθέμενο συμβάν ενώ ουδεμία προηγούμενη ενημέρωση υπήρξε νωρίτερα είτε στο κατάστημα, είτε στην εταιρεία.
  • Διερευνήσαμε άμεσα την “καταγγελία” ως οφείλαμε και διαπιστώσαμε πως το συγκεκριμένο περιστατικό ουδέποτε έχει καταγραφεί. Διαχρονικά, οποιοδήποτε περιστατικό στα καταστήματά μας καταγράφεται και ακολουθεί άμεση ενημέρωση της εταιρείας από τον υπεύθυνο καταστήματος. Στη συνέχεια, αναλαμβάνει η συνεργαζόμενη ασφαλιστική εταιρεία, ώστε να προβεί στις δέουσες ενέργειες, συμπεριλαμβανομένης της άμεσης επίσκεψης πραγματογνώμονα. 
  • Παρά ταύτα, με τη γνωστοποίηση του περιστατικού προβήκαμε σε άμεση επικοινωνία με τους νομικούς εκπροσώπους των καταγγελλόντων. Δεν δόθηκε, ωστόσο, στον πραγματογνώμονα οποιαδήποτε πρόσβαση στα στοιχεία που σχετίζονται και τεκμηριώνουν την καταγγελία, έστω και εκ των υστέρων.
  • Να σημειώσουμε ότι ο εξοπλισμός και τρόπος έκθεσης των εμπορευμάτων αποτελεί πάγια και ενδεδειγμένη πρακτική σε όλο τον κλάδο, στην Ελλάδα και διεθνώς, και είναι αμετάβλητος από συστάσεως της εταιρείας μας, το 1986. 

Ο χρόνος εμφάνισης της «καταγγελίας», ο τρόπος προσέγγισης, καθώς και η άρνηση πρόσβασης στα στοιχεία που την τεκμηριώνουν, δημιουργούν υποψίες για την ύπαρξη δόλου, ίσως και απάτης. Είναι λυπηρό ότι στην περίεργη αυτή υπόθεση παρασύρονται και εκπρόσωποι του Τύπου που αγνόησαν πληροφορίες που τους παρείχε η εταιρεία.

Σε κάθε περίπτωση, διερευνούμε την εν λόγω αναφορά περαιτέρω και επιφυλασσόμαστε να ασκήσουμε κάθε νόμιμο δικαίωμα μας.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Synigoros Katanaloti, Lefteris Zagoritis
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Συνήγορος του Καταναλωτή: 16.721 αναφορές για την επίλυση διαφορών

«Οι σημαντικότερες αυξητικές τάσεις το 2023 καταγράφονται στον κλάδο του λιανικού εμπορίου, κυρίως του ηλεκτρονικού, όπου υπάρχει σχεδόν διπλασιασμός των αναφορών» τόνισε ο Λευτέρης Ζαγορίτης.
proionta, trofima, ellada
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Πρεμιέρα αύριο για την ΕΞΠΟΤΡΟΦ με ποιοτικά ελληνικά προϊόντα

«Είναι η πρώτη έκθεση τροφίμων της χρονιάς, η οποία συγκεντρώνει όλους τους επαγγελματίες από τον χώρο της Εστίασης, των Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων, της Μικρής λιανικής και του χονδεμπορίου» αναφέρει ο Κωστής Μοσχονάς, CEO της διοργανώτριας εταιρείας.