ΓΔ: 1381.07 1.14% Τζίρος: 93.81 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ

Enterprise Greece: 28 επιχειρήσεις συμμετείχαν στην έκθεση PLMA 2022

Το ενδιαφέρον των ξένων εμπορικών επισκεπτών για τα ελληνικά τρόφιμα είναι πολύ μεγάλο, συντελώντας στο να πραγματοποιηθούν περισσότερες από 1.500 επιχειρηματικές συναντήσεις.

Ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία η εθνική συμμετοχή της Ελλάδας στην 35η Διεθνή Έκθεση προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας (Private Label) PLMA 2022, η οποία πραγματοποιήθηκε μεταξύ 31 Μαΐου και 1 Ιουνίου 2022 στο Άμστερνταμ της Ολλανδίας, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Enterprise Greece

Η PLMA είναι η μεγαλύτερη και σημαντικότερη παγκοσμίως Διεθνής Έκθεση στον τομέα προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, παρουσιάζοντας ό,τι πιο καινοτόμο έχει να επιδείξει ο εν λόγω τομέας. Η συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων αφορά τζίρο εκατοντάδων δισεκατομμυρίων παγκοσμίως, τόσο στα τρόφιμα και ποτά όσο και σε άλλα είδη (π.χ. προϊόντα προσωπικής φροντίδας, απορρυπαντικά, κλπ).
 
Στη φετινή έκθεση, στο εθνικό περίπτερο που οργάνωσε η Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece), σε 380m2 φιλοξενήθηκαν 26 δυναμικές εξαγωγικές επιχειρήσεις, κυρίως του κλάδου των τροφίμων και ποτών, οι οποίες παρουσίασαν εξαιρετικά ελληνικά προϊόντα διατροφής. 

Η κατηγορία των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας είναι σημαντική για τις ελληνικές εξαγωγές δεδομένου ότι βασικοί κλάδοι, όπως για παράδειγμα αυτός της κονσερβοποιίας, εισφέρουν εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ από τις εξαγωγές σε όλον τον κόσμο και ταυτόχρονα στηρίζουν χιλιάδες θέσεις εργασίας στη μεταποίηση αλλά και στον πρωτογενή αγροτικό τομέα.

Συγκεκριμένα, η Εντεταλμένη Σύμβουλος και Μέλος ΔΣ της Enterprise Greece,  κα Μπέττυ Αλεξανδροπούλου, δήλωσε: «Η υποστήριξη των ελληνικών εξαγωγικών επιχειρήσεων μέσω της συμμετοχής τους σε διεθνείς εκθέσεις για να αναπτύξουν την εξωστρέφεια και τις εξαγωγές τους, αποτελεί προτεραιότητά μας στην Enterprise Greece. Τα προϊόντα ελληνικής διατροφής κερδίζουν ολοένα και μεγαλύτερο μερίδιο στις παγκόσμιες αγορές, μία τάση που αντικατοπτρίζεται και στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας όπου η ανάγκη για νέα προϊόντα, επαφές και ιδέες, μεγαλώνει κάθε χρόνο και περισσότερο.»
 
Το ενδιαφέρον των ξένων εμπορικών επισκεπτών για τα ελληνικά τρόφιμα είναι πολύ μεγάλο, συντελώντας στο να πραγματοποιηθούν περισσότερες από 1.500 επιχειρηματικές συναντήσεις μεταξύ των Ελλήνων εξαγωγέων και των επισκεπτών-επαγγελματιών, πολλές από τις οποίες δημιουργούν προοπτικές για περαιτέρω διείσδυση των ελληνικών προϊόντων και αύξηση των μεριδίων τους στα ράφια των μεγαλύτερων λιανεμπόρων στον κόσμο.

Την εθνική συμμετοχή τίμησαν με την παρουσία τους, η Πρέσβης της Ελλάδας στη Χάγη, κα Κατερίνα Γκίνη και ο Οικονομικός και Εμπορικός Σύμβουλος της Ελλάδας στη Χάγη, κoς Ευάγγελος Δαϊρέτζης, οι οποίοι συνομίλησαν εκτενώς με τους Έλληνες εκθέτες.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Synergassia Ionia: Διαδικτυακή εκδήλωση  για την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων

Στόχος της διαδικτυακής αυτής εκδήλωσης ήταν η τόνωση της εξωστρέφειας, η προβολή των επιχειρηματικών ευκαιριών της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων και των ανταγωνιστικών εξαγώγιμων προϊόντων της.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Από τον Enterprise Greece το συνέδριο των Ευρωπαϊκών Οργανισμών Προώθησης Εξαγωγών

O Enterprise Greece θα φιλοξενήσει στην Αθήνα το 61ο ετήσιο συνέδριο των Ευρωπαϊκών Οργανισμών Προώθησης Εξαγωγών το 2020. O Enterprise Greece, ως αντιπρόεδρος της ETPOA, συμμετείχε στο 60ο ετήσιο συνέδριο στις Βρυξέλλες.