ΓΔ: 2099.25 0.58% Τζίρος: 218.91 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:02:39
ΔΕΗ blue
Φωτο: ΔΕΗ

Διαγωνισμός από τη ΔΕΗ blue με δώρο 20 ηλεκτροκίνητα Citroën Ami blue

Από την ηλεκτρονική κλήρωση θα αναδειχθούν είκοσι (20) νικητές οι οποίοι θα κερδίσουν από ένα (1) αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο Citroën Ami blue.

Η ΔΕΗ blue, ο ολοκληρωμένος πάροχος λύσεων ηλεκτροκίνησης σε ιδιώτες, επιχειρήσεις και δημόσιους φορείς  και το μεγαλύτερο δίκτυο δημόσιας φόρτισης στην Ελλάδα με ενέργεια αποκλειστικά από ανανεώσιμες πηγές, κλείνει έναν χρόνο λειτουργίας και γιορτάζει διοργανώνοντας διαγωνισμό με δώρο είκοσι (20) Citroën Ami blue

Όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, μέσω του διαγωνισμού που διεξάγεται στην ηλεκτρονική σελίδα drivemeblue.gr έως την Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου και ώρα 12 μ.μ. οι ενδιαφερόμενοι έχουν την δυνατότητα να λάβουν μέρος στο διαδραστικό  παιχνίδι DriveMeblue, να «οδηγήσουν» το Citroen Ami blue, να «εξαφανίσουν» τα CO2 προστατεύοντας το περιβάλλον και να δηλώσουν συμμετοχή στην ηλεκτρονική κλήρωση που θα λάβει χώρα με τη λήξη του διαγωνισμού. 

Από την ηλεκτρονική κλήρωση θα αναδειχθούν είκοσι (20) νικητές οι οποίοι θα κερδίσουν από ένα (1) αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο Citroën Ami blue, ιδανικό για εύκολες, αθόρυβες, οικονομικές και χωρίς ρύπους αστικές μετακινήσεις. Τα ονόματα των νικητών θα αναρτηθούν στην ηλεκτρονική σελίδα drivemeblue.gr την Παρασκευή, 3 Οκτωβρίου 2022.

Ταυτόχρονα, η ΔΕΗ blue διοργανώνει roadshows σε μεγάλες πόλεις της Ελλάδας δίνοντας την ευκαιρία σε όποιον ενδιαφέρεται να γνωρίσει και να ζήσει από κοντά την εμπειρία της ηλεκτροκίνησης, της δοκιμαστικής φόρτισης και της οδήγησης των ηλεκτροκίνητων οχημάτων, αλλά και να ενημερωθεί για τα προνόμια που συνεπάγεται η χρήση τους. Το εναρκτήριο event πραγματοποιήθηκε το διήμερο 27-28 Αυγούστου στην Αθήνα (YABANAKI) και τα Roadshows συνεχίζονται σε:

  • Πάτρα (Πλατεία Τριών Συμμάχων)  το Σαββατοκύριακο 3 -4 Σεπτεμβρίου 
  • Θεσσαλονίκη/ΔΕΘ (Περίπτερο ΔΕΗ) το Σαββατοκύριακο 10-11 Σεπτεμβρίου 
  • Ηράκλειο Κρήτης (Πλατεία Ελευθερίας) το Σαββατοκύριακο 17-18 Σεπτεμβρίου  
  • Αθήνα (Πλατεία Κεφαλαρίου) το Σαββατοκύριακο 24-25 Σεπτεμβρίου 

Επιπλέον, στις αντίστοιχες πόλεις, κάθε Παρασκευή πριν την έναρξη του event, η διαδικασία της ενημέρωσης και της δοκιμαστικής φόρτισης θα πραγματοποιείται σε κατάστημα της ΑΒ Βασιλόπουλος, στρατηγικού συνεργάτη της ΔΕΗ.  

Στα roadshows που διαρκούν από τις 12 το μεσημέρι έως τις 9 το βράδυ η εμπειρία της φόρτισης γίνεται με τη χρήση της αναβαθμισμένης εφαρμογής ΔΕΗ blue που προσφέρει  στους χρήστες της τη δυνατότητα εγγραφής ως Μέλη, ώστε να επωφελούνται από μειωμένες τιμές και νέες προσωποποιημένες υπηρεσίες για να γίνει το ταξίδι με το ηλεκτρικό αυτοκίνητο ακόμα πιο εύκολο.

Πάρτε μέρος στο διαδραστικό παιχνίδι, μπείτε στον διαγωνισμό και διεκδικήστε ένα από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πόλης Citroën Ami blue. Ενημερωθείτε για τα πολλαπλά οφέλη της ηλεκτροκίνησης στα roadshows της ΔΕΗ blue και γίνετε συμμέτοχοι στη διάδοση και προώθηση της ηλεκτροκίνησης, στην ανάπτυξη της βιώσιμης κινητικότητας στις πόλεις μας και την  προστασία του περιβάλλοντος.

Περισσότερες πληροφορίες στη σελίδα → https://drivemeblue.gr
 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Χρηματιστήριο μετοχές γράφημα
MARKET MAKER

Μικρό ψάρι σε μεγάλη λίμνη το ΧΑ, έρχεται νέο deal και ο καλπασμός της ΔΕΗ

Με ένα σερί πέντε ανοδικών συνεδριάσεων ο Γενικός Δείκτης αύξησε το ποσοστό ανόδου από την αρχή του έτους στο 42%, βελτιώνοντας παράλληλα την επενδυτική ψυχολογία. Το ράλι της ΔΕΗ και έρχεται deal που αλλάζει τα δεδομένα.
Γυναίκα σε διαφήμιση της ΔΕΗ
ESG

ΔΕΗ: Στήριξη στις γυναίκες και δράσεις για ασφαλείς νυχτερινές μετακινήσεις

Η ΔΕΗ αναδεικνύει το ζήτημα της ανασφάλειας στις νυχτερινές μετακινήσεις, παρουσιάζοντας έρευνα που δείχνει αυξημένο φόβο στις γυναίκες και προωθώντας δράσεις για ένα ασφαλέστερο περιβάλλον.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Που ποντάρει η ΔΕΗ για να γίνει ο τέταρτος παίκτης στις τηλεπικοινωνίες

Συνδυαστικά πακέτα με σταθερό, internet, ρεύμα, φθηνή ανάπτυξη δικτύου και μεγάλη πελατειακή βάση τα βασικά της πλεονεκτήματα στη δυναμική της είσοδο στην τηλεπικοινωνιακή αγορά. Στόχος οι 590.000 συνδρομητές μέχρι το τέλος του 2028.
Εφαρμογή myΔΕΗ οθόνη κινητού
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΔΕΗ: Από ζημιές 1,7 δισ. το 2019 σε κέρδη 400 εκατ. το 2024

Η ΔΕΗ, με στροφή στις ΑΠΕ και επέκταση σε νέες αγορές, μείωσε ζημιές, αύξησε επενδύσεις και έσοδα, ενώ μηδενίζει ως το 2026 τη λιγνιτική παραγωγή. Οι εκπομπές CO2 πέφτουν σημαντικά, ενόσω η εταιρεία αναπτύσσεται σε Ελλάδα και εξωτερικό.
Optiki Ina, Fiber, Internet, Diadiktyo, Tilepikoinonies
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Απειλή για τους παρόχους η υπερεπένδυση σε οπτικές ίνες και ο πόλεμος τιμών

Η τηλεπικοινωνιακή αγορά εισέρχεται σε περίοδο έντονου ανταγωνισμού με επενδύσεις 7 δισ. έως το 2030. Ωστόσο η υπερεπένδυση σε οπτικές ίνες, φέρνει πόλεμο τιμών με τους παρόχους να βρίσκονται μπροστά σε ένα δύσκολο στοίχημα.