ΓΔ: 1422.35 0.34% Τζίρος: 108.90 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ

Σε πιλοτική λειτουργία ο ψηφιακός «βοηθός» στην ιστοσελίδα του ΟΑΣΑ

Πρόκειται για ένα πρόγραμμα «τεχνητής νοημοσύνης» που αλληλοεπιδρά με τους χρήστες / επιβάτες, παρέχοντας χρηστικές πληροφορίες / απαντήσεις.

Σε πιλοτική λειτουργία τέθηκε ο ψηφιακός «βοηθός» (chatbot) στην επίσημη ιστοσελίδα του ΟΑΣΑ(www.oasa.gr).

Πρόκειται για ένα πρόγραμμα «τεχνητής νοημοσύνης» που αλληλοεπιδρά με τους χρήστες / επιβάτες, παρέχοντας χρηστικές πληροφορίες / απαντήσεις.

Το νέο αυτό εργαλείο επικοινωνίας με τους επιβάτες βασίζεται σε αλγόριθμους μηχανικής εκμάθησης (machine learning) και επεξεργασίας γραπτής φυσικής γλώσσας (natural language processing).

Μέσω αυτοματοποιημένων ερωταπαντήσεων «καταλαβαίνει» και απαντά στα σχόλια και στις ερωτήσεις που τίθενται σε γραπτή φυσική γλώσσα, προωθώντας τη διαδραστική και άμεση επικοινωνία με τους επιβάτες.

O ψηφιακός «βοηθός» απαντά σε ερωτήσεις σχετικά με τις τιμές των εισιτηρίων, την τηλεματική, το μειωμένο κόμιστρο, την αναζήτηση διαδρομής, κ.ά. Κατά την πρώτη εβδομάδα πιλοτικής λειτουργίας, εστάλησαν 8.000 μηνύματα και υποβλήθηκαν 1.800 ερωτήματα.

Η εφαρμογή του chatbot έρχεται να εμπλουτίσει τις διαδραστικές υπηρεσίες του ΟΑΣΑ, καθώς από πέρυσι έχει τεθεί σε λειτουργία ένας ψηφιακός διαδραστικός χάρτης που περιλαμβάνει όλες τις χρηστικές πληροφορίες για τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας.

Ο χάρτης που είναι διαθέσιμος στην ιστοσελίδα του ΟΑΣΑ (www.oasa.gr), στην ενότητα «Εξυπηρέτηση ΜΜΜ Αττικής», παρέχει χαρτογραφική απεικόνιση του συνόλου των υπηρεσιών των αστικών συγκοινωνιών στην Αττική, με όλες τις αναγκαίες πληροφορίες για το επιβατικό κοινό.

Η Διευθύνουσα Σύμβουλος του ΟΑΣΑ, Ίρις Αντωνοπούλου δήλωσε: «Ο Οργανισμός υιοθετεί συνεχώς νέα τεχνολογικά εργαλεία, ανταποκρινόμενος στις σύγχρονες ανάγκες του επιβατικού κοινού. Εστιάζοντας στις δυνατότητες που δίνει η τεχνολογία και τα ευφυή συστήματα πληροφόρησης, ο ΟΑΣΑ προσέθεσε στο portfolio των ψηφιακών υπηρεσιών, το chatbot, μια ακόμη χρηστική εφαρμογή για την πιο άμεση και διαδραστική επικοινωνία με τους επιβάτες. Αναμφίβολα, η χρήση του μπορεί να συνεισφέρει στη βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών του Οργανισμού».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Πώς λειτουργούν τα μέσα μεταφοράς σήμερα, ενισχύονται τα δρομολόγια

Επί του παρόντος, σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ σε λειτουργία βρίσκονται 240 λεωφορειακές γραμμές στις οποίες εποπτικά συνεργεία του ομίλου παρακολουθούν συνεχώς τη δυνατότητα ολικής/μερικής εκτέλεσης τους.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Σχέδιο ΟΑΣΑ για την αντιμετώπιση αναρρωτικών αδειών των εργαζoμένων

Από την ΟΣΥ και τη ΣΤΑΣΥ λαμβάνονται ήδη όλα τα απαραίτητα λειτουργικά μέτρα, ώστε να είναι διαθέσιμο, στο μέγιστο δυνατό, το προσωπικό που δύναται να εργαστεί, υπό τις έκτακτες αυτές συνθήκες.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Κανονικά η κυκλοφορία λεωφορείων και τρόλεϊ, άνοιξε η Αθηνών - Λαμίας

Προβλήματα εμφανίζονται στις γραμμές των Βορείων Προαστίων, ενώ για τη γραμμή 1 του μετρό λειτουργεί το τμήμα Πειραιώς - Ειρήνη. Κανονικά η κυκλοφορία από Κηφισιά έως όρια νομού Βοιωτίας στην Αθηνών - Λαμίας.