ΓΔ: 1698.19 -0.67% Τζίρος: 191.86 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01
Φώτο: Shutterstock

Σε εφαρμογή το νέο σύστημα που καταργεί το χάρτινο εισιτήριο στα ΜΜΜ

Οι επιβάτες, εκτός από ATH.ENA Ticket ή ATH.ENA Card, θα μπορούν να χρησιμοποιούν και τη χρεωστική – πιστωτική – προπληρωμένη τους κάρτα ή το «έξυπνο» κινητό τους τηλέφωνο για να επιβιβάζονται στα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Εισάγεται από σήμερα στις Συγκοινωνίες των Αθηνών το σύστημα των ανέπαφων πληρωμών με τραπεζική κάρτα και ψηφιακό πορτοφόλι μέσω των ενεργοποιημένων συσκευών (smartphone, smartwatch) και θα διατίθεται σε όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς αρμοδιότητας ΟΑΣΑ (Λεωφορεία, Τρόλεϊ, Μετρό, Τραμ).

Συγκεκριμένα σήμερα Τετάρτη, 15 Ιανουαρίου, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και ο ΟΑΣΑ, θα παρουσιάσουν το νέο σύστημα ανέπαφων πληρωμών «tap2ride» με χρήση τραπεζικής κάρτας για επιβίβαση σε όλα τα Μέσα αρμοδιότητας των Συγκοινωνιών Αθηνών.

Οι επιβάτες, εκτός από ATH.ENA Ticket ή ATH.ENA Card, θα μπορούν να χρησιμοποιούν και τη χρεωστική – πιστωτική – προπληρωμένη τους κάρτα ή το «έξυπνο» κινητό τους τηλέφωνο για να επιβιβάζονται στα μέσα μαζικής μεταφοράς. Να θυμίσουμε πως από τον περασμένο Απρίλιο είχε ξεκινήσει πιλοτικά η εφαρμογή του συστήματος ανέπαφων πληρωμών στα λεωφορεία των γραμμών Express του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών (Χ93, Χ95, Χ96, Χ97).

Οι επιβάτες που θα χρησιμοποιούν μέσα μεταφοράς αρμοδιότητας ΟΑΣΑ θα έχουν την δυνατότητα εναλλακτικά να πληρώνουν το εισιτήριό τους ανέπαφα, περνώντας την τραπεζική τους κάρτα πάνω από τα επικυρωτικά μηχανήματα με τη σχετική ένδειξη των ανέπαφων συναλλαγών και να χρεώνεται η αξία της διαδρομής στον λογαριασμό του επιβάτη.

Με τη νέα αυτή υπηρεσία, η Αθήνα εντάσσεται στη λίστα των ευρωπαϊκών πόλεων, όπως η Μαδρίτη, το Μιλάνο, και το Λονδίνο που δίνουν τη δυνατότητα στους επιβάτες να μετακινούνται με απλό, ασφαλή και άνετο τρόπο, συμβάλλοντας στην αύξηση της χρήσης των ΜΜΜ.

Με την εφαρμογή της χρήσης τραπεζικών καρτών για την επιβίβαση στα ΜΜΜ, το επιβατικό κοινό δεν θα χρειάζεται:

  • Να προμηθευτεί εισιτήριο μέσω των εκδοτηρίων ή των εκδοτικών μηχανημάτων (ΑΜΕΚ).
  • Να γνωρίζει τα διαθέσιμα προϊόντα μετακίνησης για να επιλέξει το κατάλληλο. Το σύστημα στην πλήρη ανάπτυξη του θα χρεώνει στον επιβάτη το πιο οικονομικό προϊόν κομίστρου, με βάση τις μετακινήσεις του. Μια εξαιρετικά χρηστική λειτουργία για τους επιβάτες που δεν είναι εξοικειωμένοι με το σύστημα μετακινήσεων της Αθήνας, όπως οι επισκέπτες από άλλες πόλεις και οι τουρίστες.
  • Να αναζητήσει σημεία πώλησης, ή να περιμένει σε ουρές για την αγορά εισιτηρίου, προκειμένου να μετακινηθεί με τα ΜΜΜ.
Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Μετ' εμποδίων η προμήθεια πράσινων λεωφορείων σε Αθήνα - Θεσσαλονίκη

Οι τεχνολογίες και η χρηματοδότηση είναι οι γρίφοι που καλείται να λύσει τους επόμενους μήνες το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ώστε να βγάλει στον αέρα ως το καλοκαίρι τον νέο διαγωνισμό για 750 λεωφορεία.
Κυρανάκης
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Κυρανάκης: Ενισχύεται περαιτέρω το προσωπικό για τον ΟΣΕ

Ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, δήλωσε πως, αντί να μειωθούν, ο αριθμός των μηχανοδηγών θα παραμείνει ίδιος και θα υπάρξει πρόσληψη προϊσταμένου αμαξοστοιχίας και εγκατάσταση καμερών στην καμπίνα των μηχανοδηγών, παρουσίαση την ερχόμενη Δευτέρα.
Δήμας
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Δήμας: Ευθύνη μας να παραδώσουμε στις επόμενες γενιές μία καλύτερη χώρα

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών τονίζει, μέσω συνέντευξής του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ με τον Γιώργο Ψύλλια, ότι η ασφάλεια των μετακινήσεων σε όλα τα Μέσα παραμένει κορυφαία προτεραιότητα στον τομέα των μεταφορών.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μετρό Θεσσαλονίκης: Μετ' εμποδίων το τελευταίο μίλι προς την Καλαμαριά

Ορατή μια νέα καθυστέρηση στα έργα του μετρό Θεσσαλονίκης, ενώ το υπουργείο Υποδομών «άναψε πράσινο» για πληρωμή νέας αποζημίωσης 97,78 εκατ. ευρώ στον ανάδοχο για προηγούμενες καθυστερήσεις.