Φώτο: Shutterstock

Ψηφιακός μηχανισμός για την τήρηση του ωραρίου στο Δημόσιο

Στο παρελθόν θα ανήκουν το χτύπημα της κάρτας στις απλές συσκευές σήμανσης (ρολόγια) και τα σχετικά βιβλία στα οποία υπογράφουν οι υπάλληλοι κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους. 

Τέλος στην ανομοιομορφία μεταξύ των φορέων του δημοσίου δίνει νέα εγκύκλιος του υπουργείου Εσωτερικών που προβλέπει την εγκατάσταση του ηλεκτρονικού-ψηφιακού μηχανισμού από τους φορείς του Δημοσίου (δημόσιες υπηρεσίες, ΟΤΑ α' και β' βαθμού και ΝΠΔΔ) προκειμένου να διασφαλιστεί ο αποτελεσματικός έλεγχος τήρησης του ωραρίου εργασίας των υπαλλήλων.

Με ηλεκτρονικό-ψηφιακό μηχανισμό σήμανσης θα πρέπει να διενεργείται ο έλεγχος τήρησης του ωραρίου των δημοσίων υπαλλήλων, στο σύνολο των δημοσίων υπηρεσιών, ενώ παρελθόν θα πρέπει να αποτελέσουν το χτύπημα της κάρτας στις απλές συσκευές σήμανσης (ρολόγια) και τα σχετικά βιβλία στα οποία υπογράφουν οι υπάλληλοι κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους. 

Με εγκύκλιο, το υπουργείο διασαφηνίζει την ανάγκη να υπάρξει ενιαίο σύστημα ελέγχου και συνολική καταγραφή και αποτίμηση της υφιστάμενης κατάστασης, συγκέντρωσης και αποστολής όλων των στοιχείων -σχετικά με την τήρηση του ωραρίου- στην αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου Εσωτερικών.

Με άλλη εγκύκλιο που υπογράφει ο υπουργός Εσωτερικών, Τάκης Θεοδωρικάκος, υπενθυμίζεται η υποχρέωση τήρησης συγκεκριμένης προθεσμίας εντός της οποίας οι δημόσιες υπηρεσίες οφείλουν να προβαίνουν στις απαραίτητες ενέργειες, με σκοπό την αποφυγή χρονικών καθυστερήσεων στην αποστολή προς τις αρμόδιες Υγειονομικές Επιτροπές των απαιτούμενων δικαιολογητικών για την έκδοση γνωματεύσεων και τη χορήγηση αναρρωτικών αδειών στους υπαλλήλους. Επιπλέον, επισημαίνεται, προκειμένου να διαπιστωθούν οι ενδεχόμενες αιτίες καθυστέρησης έγκρισης χορήγησης αναρρωτικών αδειών, οι αρμόδιες Διευθύνσεις Διοικητικού/Προσωπικού οφείλουν ανά περίοδο έξι μηνών να ενημερώνουν την αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου Εσωτερικών.

Με τρίτη εγκύκλιο, το υπουργείο Εσωτερικών επισημαίνει την ανάγκη για ενημέρωση της Γενικής Γραμματείας Ανθρώπινου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα με τα στοιχεία των πειθαρχικών υποθέσεων Πρωτοβάθμιων Πειθαρχικών Συμβουλίων για το έτος 2019, προκειμένου να έχει πλήρη εικόνα για την πορεία των πειθαρχικών υποθέσεων, η οποία κρίνεται απαραίτητη για την εξαγωγή χρήσιμων στοιχείων για την παρακολούθηση της ομαλής λειτουργίας των υπηρεσιών. Τέλος, παρέχονται οδηγίες για τη διενέργεια Ένορκης Διοικητικής Εξέτασης (ΕΔΕ), όπως προβλέπει ο Υπαλληλικός Κώδικας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Αυτόματα στην εφορία τα χαρτιά των ληξιαρχείων

Δεν θα είναι πλέον υποχρεωμένοι οι πολίτες να προσκομίζουν έγγραφα ληξιαρχικών πράξεων όπως γάμου και θανάτου στις φορολογικές Αρχές καθώς προχωράει η διασύνδεση της ΑΑΔΕ με το Μητρώο Πολιτών του υπ. Εσωτερικών.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Πώς ένα στυλό αξίας 0,30 ευρώ κοστίζει στο Δημόσιο 70 ευρώ

Το Εργαστήριο Οικονομικής Ανάλυσης και Πολιτικής του Τμήματος Οικονομικών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ) χαρτογράφησε τη διαδρομή των δαπανών από τη στιγμή που θα υποβληθεί ένα αίτημα πίστωσης, μέχρι την πληρωμή του δικαιούχου.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Νέος οδικός χάρτης για την αναβάθμιση των ΚΕΠ μέχρι τον Φεβρουάριο

Ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, αρμόδιος για θέματα Απλούστευσης Διαδικασιών κ. Γεωργαντάς συνομίλησε με εργαζομένους και πολίτες για να διαπιστώσει ποιες αλλαγές χρειάζεται να δρομολογηθούν.