ΓΔ: 886.72 -0.85% Τζίρος: 91.93 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ

KPMG

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

KPMG: Στο DNA των οικογενειακών επιχειρήσεων η ανθεκτικότητα

Οι ενέργειες που πραγματοποίησαν οι οικογενειακές επιχειρήσεις για να ανταποκριθούν στην COVID-19 στο επίπεδο της επιχείρησης, της οικογένειας και της κοινωνίας καταδεικνύουν, το εξαιρετικό ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα, σύμφωνα με την KPMG.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Η πανδημία ανέδειξε την ανθεκτικότητα των οικογενειακών επιχειρήσεων

Σύμφωνα με έρευνα του EFB και της KPMG, οι οικογενειακές επιχειρήσεις στην Ευρώπη σταθεροποίησαν με επιτυχία τη λειτουργία τους βραχυπρόθεσμα ως απάντηση στον άμεσο αντίκτυπο της COVID-19.
Αλέξης Τσίπρας, Σύριζα
ΕΠΙΜΟΝΟΣ ΚΗΠΟΥΡΟΣ

Το καμπανάκι της Attica Bank, το βιβλίο του Αν. Καλλιτσάντση και η «αλλαγή» Τσίπρα

Τα διδάγματα για τις άλλες τράπεζες από την κατάληξη της τιτλοποίησης Artemis, η εξιστόρηση της τελευταίας διετίας στην Ελλάκτωρ από τον Αν. Καλλιτσάντση, η αναπαλαίωση συνθημάτων του '80 από τον Αλ. Τσίπρα και ο «σκληρός» Χάρης Θεοχάρης.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

KPMG: Ποιο μοντέλο εργασίας θα επικρατήσει στη μετά COVID-19 εποχή

Σύμφωνα με έρευνα της KPMG, οι εργαζόμενοι και μάλιστα τα νεότερα ηλικιακά άτομα κάτω των 40 ετών, εάν είχαν τη δυνατότητα ελεύθερης επιλογής θα προτιμούσαν την εξ αποστάσεως εργασία, σε ποσοστό 51%.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

KPMG: 1 στους 2 CEOs αναμένουν επιστροφή στην κανονικότητα το 2022

Η παγκόσμια έρευνα διενεργήθηκε από την KPMG τον Φεβρουάριο και τον Μάρτιο φέτος, με τη συμμετοχή 500 CEOs, οι οποίοι ερωτήθηκαν σχετικά με την ανταπόκρισή τους στην πανδημία και τις προβλέψεις τους σε ορίζοντα τριετίας.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Οι οικογενειακές επιχειρήσεις θα ηγηθούν στην ανάκαμψη της οικονομίας

Η υπομονή, η κοινωνική υπευθυνότητα και ο επιχειρηματικός μετασχηματισμός είναι οι τρεις βασικές στρατηγικές που χρησιμοποιούν οι οικογενειακές επιχειρήσεις για να αντιμετωπίσουν τις άμεσες επιπτώσεις του COVID-19, σύμφωνα με την KPMG.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αυτές είναι οι επιπτώσεις της πανδημίας στη συμπεριφορά των καταναλωτών

Τα ευρήματα της έρευνας “Me, My Life, My Wallet” της KPMG αναδεικνύουν τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις θα πρέπει να επαναπροσδιορίσουν την προσέγγισή τους, απέναντι στους καταναλωτές.