ΓΔ: 1452.24 0.26% Τζίρος: 101.16 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:24:59 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Black Friday: Αγορές με λίστα και κυρίως σε e-shops από τους Έλληνες

Οι ηλεκτρονικές συσκευές έχουν τον πρώτο λόγο και τη φετινή εκπτωτική περίοδο, με τα είδη ένδυσης, υπόδησης κι αξεσουάρ να ακολουθούν. Προσεκτικοί στα έξοδα οι καταναλωτές.

Τις αγοραστικές προτιμήσεις των Eλλήνων καταναλωτών κατά τη φετινή Black Friday αποκαλύπτει πρόσφατη έρευνα της υπηρεσίας πληρωμών και αγορών Klarna, στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 15.000 καταναλωτές από 15 χώρες.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, η πλειοψηφία των Ελλήνων καταναλωτών προτίθεται να πραγματοποιήσει αγορές κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων του τετραημέρου μεταξύ Black Friday και Cyber Monday, σε ποσοστό 77%. Επιπλέον, το 70% των ερωτηθέντων Ελλήνων καταναλωτών δήλωσε ότι έχει ήδη ένα σαφές πλάνο αγορών για την περίοδο, έχοντας ήδη προετοιμαστεί.

Οι ηλεκτρικές συσκευές, τα κοσμήματα και τα έπιπλα αποτελούν τις κορυφαίες κατηγορίες για αγορές υψηλής αξίας τουλάχιστον για το 69% των ερωτηθέντων Ελλήνων καταναλωτών, ενώ οι αγορές μέσω διαδικτύου φαίνεται να συγκεντρώνουν την προτίμηση της πλειονότητας.

Αναφορικά με τις δαπάνες, το 39% των καταναλωτών δηλώνει ότι θα αγοράσει μόνο ό,τι μπορεί να αντέξει οικονομικά, ενώ μόνο το 5% δήλωσε ότι μπορεί να καταλήξει να ξοδέψει περισσότερα χρήματα στις φετινές εκπτώσεις της Black Friday.

Μάλιστα, σχεδόν οι μισοί Έλληνες ερωτηθέντες, ποσοστό 47%, δήλωσαν ότι θα αγοράσουν προϊόντα που θα αγόραζαν ούτως ή άλλως, επωφελούμενοι της φθηνότερης τιμής, λόγω των εποχιακών προσφορών. Τα ηλεκτρονικά είδη, τα είδη ένδυσης και υπόδησης και τα προϊόντα ομορφιάς έρχονται πρώτα στις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών, αποσπώντας ποσοστό 55% ,52% και 25% αντίστοιχα.

Σημειώνεται ότι τα εμπορικά καταστήματα θα παραμείνουν ανοικτά σήμερα Κυριακή, από τις 11:00 έως τις 20:00, με τον εμπορικό κόσμο να προσδοκά την τόνωση του τζίρου εν όψει των γιορτών, σε συνέχεια ενός διμήνου που απογοήτευσε εν πολλοίς την αγορά, καθώς καταγράφηκε κάμψη πωλήσεων που άγγιξε ακόμη και το 30% σε σχέση με πέρσι, ειδικά σε κατηγορίες προϊόντων ένδυσης κι υπόδησης. Ο ασυνήθιστα ζεστός καιρός καθώς και αύξηση των δαπανών για βασικές αγορές στο σούπερ μάρκετ περιόρισαν σημαντικά τις καταναλωτικές δαπάνες για αυθόρμητες αγορές, με τους εμπόρους να προσβλέπουν σε έναν καλύτερο Δεκέμβριο, με αφορμή τις επερχόμενες γιορτές.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

«Ζεστάθηκε» η πασχαλινή αγορά, συγκρατημένα αισιόδοξοι οι έμποροι

Μετά από ένα δύσκολο ξεκίνημα του έτους, η αγορά ανεβάζει ρυθμούς. Τα είδη δώρων και το πασχαλινό τραπέζι αποτελούν προτεραιότητες καταναλωτών. Ο υψηλός πληθωρισμός των τροφίμων περιορίζει τις προσδοκίες των εμπόρων.
paixnidia
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Το τεστ ασφάλειας στα παιχνίδια της Temu και τα νέα μέτρα στην Ευρώπη

Ο έλεγχος της ανεξέλεγκτης κυκλοφορίας μη ασφαλών παιχνιδιών στην Ευρωπαϊκή Ένωση από πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου τρίτων χωρών αποτελεί κοινό αίτημα της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Παιχνιδιών.
Ekptoseis, Sales, Discounts
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μείωση τζίρου για 7 στις 10 εμπορικές επιχειρήσεις της Αθήνας

Σχεδόν ένας στους δύο εμπόρους εκφράζει αισιοδοξία για την εξέλιξη των πωλήσεων το επόμενο εξάμηνο, ενώ προβληματισμό προκαλεί η εφαρμογή της ψηφιακής κάρτας εργασίας αλλά και διασύνδεση POS με την ΑΑΔΕ.