ΓΔ: 2031.81 -0.17% Τζίρος: 220.74 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00
Φώτο: Shutterstock

Αλλαγή της καταναλωτικής συμπεριφοράς των Ελλήνων λόγω κορονοϊού

Έρευνα της Nielsen καταδεικνύει τις αλλαγές στη συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών εξαιτίας του κορονοϊού και την στροφή τους σε ισχυρότερα απορρυπαντικά και καθαριστικά.

Σημαντική είναι η επίδραση του κορονοϊού (Covid-19) στην καταναλωτική συμπεριφορά των πολιτών.

Σύμφωνα με τα απoτελέσματα έρευνας που διεξήγαγε η Nielsen, από τις 13 Μαρτίου μέχρι και τις 17 Μαρτίου σε 1.000 άτομα άνω των 18 ετών, 8 στους 10 Έλληνες ανησυχούν πολύ για την οικογένεια τους λόγω της εξάπλωσης του ιού COVID-19.

Η πλειονότητα (73%) θεωρεί ότι η εξάπλωση του ιού θα σταματήσει τους επόμενους 2-3 μήνες στην Ελλάδα, ενώ εκτιμούν ότι στην Ευρώπη η εξάπλωση δεν θα περιοριστεί το ίδιο σύντομα και θα σταματήσει σε περισσότερο από 4 μήνες έως και 1 χρόνο.

Από τα ευρήματα προκύπτει ότι οι Έλληνες λαμβάνουν διαρκή ενημέρωση για την κατάσταση της χώρας από πολλές και διαφορετικές πηγές, κυρίως από τις Ειδήσεις στην Τηλεόραση (82%), τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (68%), καθώς και τις τοπικές Ηλεκτρονικές Εφημερίδες (45%).

Σχετικά με την υγιεινή και τα μέτρα αυτοπροστασίας, 8 στους 10 εκ των ερωτηθέντων στην Ελλάδα δηλώνουν ότι πλένουν πιο συχνά τα χέρια τους, σε σχέση με το παρελθόν, ενώ το 36% δηλώνει ότι χρησιμοποιεί ισχυρότερα απορρυπαντικά / καθαριστικά για το σπίτι.

Σημειώνεται ότι η έρευνα είναι συνδρομητική και διεξάγεται από την Nielsen σε πάνω από 50 χώρες στον κόσμο καταγράφοντας την επίδραση του COVID 19 στη συμπεριφορά των ανθρώπων, τόσο αναφορικά με τις αγοραστικές και καταναλωτικές συνήθειες όσο και με τον τρόπο ζωής σε 20 διαφορετικούς πυλώνες δραστηριοτήτων, όπως για παράδειγμα η μαγειρική στο σπίτι, η γυμναστική, η εργασία από το σπίτι, τα ταξίδια εσωτερικού κ.ά.)

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αμερικανική σημαία Καπιτώλιο
ΔΙΕΘΝΗ

ΗΠΑ: Ανοδικά οι προσωπικές δαπάνες με ενισχυμένη καταναλωτική δυναμική

Ο δείκτης προσωπικών καταναλωτικών δαπανών (PCE) αυξήθηκε στις ΗΠΑ τον Αύγουστο, ευθυγραμμισμένος με τις εκτιμήσεις των αναλυτών, επιβεβαιώνοντας τη σταθερή ανοδική πορεία της καταναλωτικής δαπάνης και του εισοδήματος.
Κριστίν Λαγκάρντ ομιλία
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΕΚΤ: Αυξάνονται οι προσδοκίες για πληθωρισμό και εισοδήματα

Η έρευνα της ΕΚΤ για τον Αύγουστο δείχνει αύξηση στις προσδοκίες πληθωρισμού και εισοδημάτων, σταθερή ανάπτυξη και μικρή άνοδο της ανεργίας, ενώ οι τιμές κατοικιών συνεχίζουν να αυξάνονται.
Τάκης Θεοδωρικάκος
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Θεοδωρικάκος: Αυστηροί έλεγχοι και μειώσεις τιμών στα σούπερ μάρκετ

Ο υπ. Ανάπτυξης, Τάκης Θεοδωρικάκος στέλνει αυστηρό μήνυμα για τήρηση του νόμου, ανακοινώνει νέα Αρχή Προστασίας Καταναλωτή, μέτρα κατά της ακρίβειας και ελέγχους σε σούπερ μάρκετ και λαϊκές αγορές.