ΓΔ: 1422.03 0.31% Τζίρος: 355.01 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φωτο: Shutterstock

Άλμα στις πωλήσεις τροφίμων - καθαριστικών: +141% το αλεύρι, +247% τα σαπούνια

Οι μεγαλύτερες αυξήσεις πωλήσεων καταγράφηκαν σε: αλεύρι (141,6%), όσπρια (138,2%), ρύζι (124,4%) και ζυμαρικά (118,1%). Στα καθαριστικά: σαπούνια (246,7%), χλωρίνη (184,2%), καθαριστικά σπιτιού (147,4%) και μαντηλάκια προσωπικής υγιεινής (133,8%).

Στην δημιουργία αποθεμάτων ασφαλείας σε τρόφιμα και είδη υγιεινής, λόγω του κορονοϊου, προχωρούν οι πολίτες οδηγώντας στον υπερδιπλασιαμό των πωλήσεων τροφίμων και ειδών υγιεινής κατά τη διάρκεια του Μαρτίου.

Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, αύξηση κατά 27,5% παρουσίασαν οι συνoλικές πωλήσεις σε αξία του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων (καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., Ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη, εξαιρούμενων των Νησιών) την περίοδο που ξεκινά από την τελευταία εβδομάδα του Φεβρουαρίου έως και της 22 Μαρτίου.

Την μεγαλύτερη θετική συνεισφορά σε αυτή την ανάπτυξη, λόγω της μεγάλης συμμετοχής τους στο συνολικό καλάθι, την πραγματοποιούν τα τρόφιμα και ποτά, τα οποία στο σύνολό τους αναπτύσσονται με 28,4%, ωστόσο τα μεγαλύτερα ποσοστά ανάπτυξης, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, τα παρουσιάζουν τα προϊόντα οικιακής χρήσης, καθώς και τα προϊόντα προσωπικής περιποίησης, τα οποία κινήθηκαν στο +70,0% και +43,7% αντίστοιχα.

Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, τα μεγαλύτερα ποσοστά αύξησης των πωλήσεών τους σε αξία την εν λόγω περίοδο (24/02/20-22/03/20) σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή (25/02/19-24/03/19) παρουσίασαν στις κατηγορίες τροφίμου: αλεύρι (141,6%), όσπρια (138,2%), ρύζι (124,4%) και ζυμαρικά (118,1%) ενώ στις κατηγορίες μη τροφίμου: σαπούνια υγρά και μπάρες (246,7%), χλωρίνη (184,2%), καθαριστικά σπιτιού (147,4%) και μαντηλάκια προσωπικής υγιεινής (133,8%).

Εξετάζοντας τις επιμέρους περιοχές της Ελλάδας το μεγαλύτερο ποσοστό αύξησης εξακολουθεί να το παρουσιάζει η Θεσσαλονίκη, με 33,5%, καθώς εκεί εμφανίστηκε και το πρώτο κρούσμα του κορονοϊού, ενώ ακολουθεί η ευρύτερη περιοχή της Μακεδονίας-Θράκης με 29,7%, καθώς και η Αττική με 27,7%.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Εμπόριο, ψώνια, μαγαζια, καταναλωτες
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Υποχώρησε κατά 3,4% τον Ιούλιο ο όγκος πωλήσεων στο λιανεμπόριο

Παρά την πτώση του όγκου πωλήσεων, ο τζίρος σημείωσε αύξηση 3,1% σε ετήσια βάση και 5,2% από τον Ιούνιο. Τα πολυκαταστήματα και τα μαγαζιά επίπλων, ηλεκτρικών ειδών και οικιακού εξοπλισμού οι κερδισμένοι.
Agores, Pliromi, Karta, Cards, Sales, Ekptoseis
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αύξηση 0,9% σημείωσαν οι πωλήσεις του λιανικού εμπορίου τον Νοέμβριο

Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ την μεγαλύτερη άνοδο τζίρου σημείωσαν τα βιβλία και χαρτικά είδη που ενισχύθηκε κατά 22% ενώ στα ηλεκτρικά είδη η αύξηση ήταν στο 7%. Αύξηση 0,7% του εποχικά διορθωμένου γενικού δείκτη.