ΓΔ: 795.24 2.06% Τζίρος: 72.21 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
adonis georgiadis-anaptyxis-katastimata
Φώτο: Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων

Γεωργιάδης: Η πλατφόρμα e-katanalotis.gov.gr για φθηνότερα προϊόντα

Όπως ανέφερε ο υπουργός Ανάπτυξης σε λίγες μέρες στην πλατφόρμα e-katanalotis.gov.gr θα ενταχθούν, σύμφωνα με τη νομοθεσία, και οι τιμές των λαϊκών αγορών.

Να χρησιμοποιούν οι καταναλωτές την ηλεκτρονική εφαρμογή e-katanalotis.gov.gr, με την οποία μπορούν να βρουν και να συγκρίνουν τιμές προϊόντων της αγοράς, προτείνει ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων 'Αδωνις Γεωργιάδης.

Όπως έγραψε στο twitter: «Το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων έχει φτιάξει αυτήν την πλατφόρμα στην οποία προσθέτουμε συνεχώς προϊόντα και βάλαμε και τα καύσιμα για να μπορούν όλοι να αγοράζουν τα φθηνότερα προϊόντα που υπάρχουν στην γειτονιά τους. Σας καλώ να το χρησιμοποιείτε και θα κερδίσετε, e-katanalotis.gov.gr».

Ο υπουργός μιλώντας σήμερα το πρωί στον τηλεοπτικό σταθμό Open ανέφερε ότι υπάρχουν έντονες πληθωριστικές πιέσεις στην διεθνή αγορά οπότε δεν μπορεί να μείνει ανεπηρέαστη η χώρα μας ενώ επιβαρυντικά, για τις τιμές των οπωροκηπευτικών, λειτούργησε και η κακοκαιρία των προηγούμενων ημερών.

Επίσης ανέφερε ότι σε λίγες μέρες στην πλατφόρμα e-katanalotis.gov.gr θα ενταχθούν, σύμφωνα με τη νομοθεσία, και οι τιμές των λαϊκών αγορών.

 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Β. Κορκίδης: Αυτός είναι ο «δεκάλογος» του νέου ενσυνείδητου καταναλωτή

Όπως σημειώνει ο πρόεδρος του ΕΒΕΠ: «Ο δεκάλογος του νέου ενσυνείδητου καταναλωτή, τον εμφανίζει με άλλο τρόπο σκέψης που καθορίζει σε μεγάλο βαθμό την αγοραστική συμπεριφορά του.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Πιο προσεκτικές οι αγορές των Ελλήνων καταναλωτών τα Χριστούγεννα

Η αγορά τοπικών προϊόντων και οι πιο προσεκτικές αγορές είναι προτεραιότητα για τους περισσότερους καταναλωτές. Το 75% των καταναλωτών δήλωσε ότι η πανδημία τους έκανε να σκεφτούν προσεκτικότερα το πώς ξοδεύουν τα χρήματά τους.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΣΕΛΠΕ: Ένας στους δύο καταναλωτές δεν θα κάνει φέτος διακοπές

Αναφορικά με πως επιλέγουν οι καταναλωτές να αγοράσουν προϊόντα, το ποσοστό των καταναλωτών που αγοράζουν προϊόντα με βασικό κριτήριο την χρηματική δαπάνη αυξήθηκε από 46% πέρυσι σε 74% το 2022.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ακριβότερα τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας αλλά συνεχίζουν να προτιμώνται

Όπως αναφέρει ο κ. Βαγγέλης Φώσκολος Senior Consultant της εταιρείας IRI Hellas από την αρχή του έτους μέχρι και τον Μάιο, τα PL προϊόντα «τρέχουν» με ρυθμό ανάπτυξης 9,1% και το μερίδιό τους σε αξία αγγίζει το 16% όταν η συνολικά αγορά FMCG παρουσιάζει οριακά μειωμένες πωλήσεις σε αξία 0,1%.
Oikonomia, Economy, Ellada, Greece
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Επιδείνωση του οικονομικού κλίματος, «βαρίδι» η καταναλωτική εμπιστοσύνη

Ο δείκτης που καταρτίζει το ΙΟΒΕ υποχώρησε στις 104,3 μονάδες, παραμένοντας, όμως, υψηλότερα από τους αντίστοιχους ευρωζώνης και ΕΕ. Αρνητικές προοπτικές για βιομηχανία και κατανάλωση, θετική η εικόνα στις κατασκευές.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ανοδικά κινείται η κατανάλωση καυσίμων παρά την αύξηση των τιμών

Η αύξηση της κατανάλωσης οφείλεται κατά ένα μέρος στο γεγονός ότι το 2021 ίσχυαν περιορισμοί στις μετακινήσεις οι οποίοι δεν υπάρχουν εφέτος ενώ σημαντική είναι και η συμβολή του τουρισμού η οποία πέρυσι ήταν εξαιρετικά περιορισμένη.