ΓΔ: 1423.55 0.42% Τζίρος: 74.27 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 16:44:43 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Patoulis
Ο περιφερειάρχης Αττικής Γιώργος Πατούλης. Πηγές: Delphi Economic Forum, ΑΠΕ

Γ. Πατούλης: Η Αττική δεν έχει να ζηλέψει στον τομέα του τουρισμού

Μιλώντας στο συνέδριο Choose Greece ο περιφερειάρχης Αττικής εκτίμησε ότι στη μετά-Covid εποχή η Αττική δίνει το «παρών» με το υψηλής ποιότητας τουριστικό προϊόν της.    

Τον Περιφερειακό στόχο ανάδειξης της Αττικής σε τουριστικό προορισμό 12 μήνες το χρόνο, εμπλουτισμένο με καινοτόμες δράσεις και πρωτοβουλίες, παρουσίασε ο περιφερειάρχης Γ. Πατούλης στο συνέδριο Choose Greece, το οποίο πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, παρουσία και της υφυπουργού Τουρισμού Σ. Ζαχαράκη.

Τον κ. Πατούλη υποδέχθηκε ο πρόεδρος του Choose Greece, Λ. Βαρουξής ενώ τη συζήτηση συντόνισε η δημοσιογράφος Μ. Νικόλτσιου. Ο κ. Πατούλης εστίασε στις πρότυπες ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις, στο εξαιρετικό κλίμα, τη μοναδική της γαστρονομία, τα θαυμάσια ορεινά, παραθαλάσσια και νησιωτικά τοπία, αλλά και τις προτάσεις για τουρισμό Υγείας και ευεξίας.

«Η Αττική έχει τα πάντα, δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς σε παγκόσμιο επίπεδο» τόνισε, συμπληρώνοντας: «Στη μετά-Covid εποχή η Αττική δίνει το «παρών» με το υψηλής ποιότητας τουριστικό προϊόν της». Αναφέρθηκε στις προσπάθειες που καταβάλλονται προκειμένου η Αττική να γυρίσει σελίδα και να περάσει σε μία νέα «πράσινη» εποχή, μέσα και από την ορθή διαχείριση των απορριμμάτων.

«Σε δυόμιση χρόνια καλύψαμε αποστάσεις δεκαετιών. Δίνουμε άλλη πνοή στην Αττική μέσα από την πράσινη ανάπτυξη και το πιο μεγάλο πρόγραμμα διαχείρισης απορριμμάτων, που μας καθιστά από ουραγούς σε πρωτοπόρους της προστασίας του περιβάλλοντος».

Εμβληματικά έργα αξίας 2,2 δις. ευρώ

Στη συνέχεια ο περιφερειάρχης αναφέρθηκε στα πολλά και εμβληματικά έργα, πάνω από 1.000 τον αριθμό που είναι σε εξέλιξη, προϋπολογισμού άνω των 2,2 δισ. ευρώ. Εστίασε σε σημαντικά έργα που υλοποιούνται ή έχουν ολοκληρωθεί και θα συμβάλλουν στην ενίσχυση της τουριστικής φυσιογνωμίας της Αττικής, όπως η ανάπλαση του Μικρολίμανου, η πλήρης ανάπλαση του κτιρίου της Πινακοθήκης, η δημιουργία του ψηφιακού Μουσείο Ακρόπολης, η εμβληματική ανάπλαση του Φαληρικού όρμου, έργα τα οποία, όπως ανέφερε, αποτελούν και κίνητρα για τον επισκέπτη.

Στην ειδική μέριμνα για την ανάδειξη των νησιών ο κ. Πατουλης ανακοίνωσε την προμήθεια ηλεκτροκίνητων σκαφών, τα οποία θα εκτελούν περιηγήσεις στην Αττική Ριβιέρα, ώστε ο τουρίστας να απολαμβάνει το μοναδικό τοπίο με ελάχιστο περιβαλλοντικό αποτύπωμα. «Συνδυάζουμε την «πράσινη» με τη «γαλάζια» Αττική» σημείωσε ενώ παράλληλα, «επενδύουμε στην προβολή των μοναδικών αγροδιατροφικών προϊόντων της Αττικής και στη μοναδική της γαστρονομία».

Τουρισμός υγείας και ευεξίας

Ολοκληρώνοντας την παρέμβαση του ο κ. Πατούλης έκανε ιδιαίτερη αναφορά στις προοπτικές ανάπτυξης του Τουρισμού Υγείας, ένα «ισχυρό χαρτί» όπως ανέφερε το οποίο μπορεί συνολικά να προσθέσει στο ΑΕΠ της χώρας περίπου 13,6 δισ. ευρώ. Παράλληλα, αναφέρθηκε και στο σχεδιασμό δημιουργίας στην Αττική ενός χωριού Υγείας, Ευεξίας και Ελληνικής Φιλοξενίας, το οποίο θα επιτρέπει στον επισκέπτη να γνωρίσει την αυθεντική ελληνική φιλοξενία μέσα από προγράμματα που συμβάλλουν στην Υγεία, με δραστηριότητες Ευεξίας. Στο πλαίσιο αυτού του προγράμματος, πρόσθεσε, οι υγειονομικές μονάδες θα συνδέονται με τις τουριστικές σε ενιαίο τουριστικό φορέα.

«Θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα παγκόσμιο χωριό υγείας στη Βορειοανατολική Αττική, μια περιοχή που αναπτύσσεται με ραγδαίους ρυθμούς», τόνισε.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Που οφείλεται το ρεκόρ μεγεθών στον ελληνικό τουρισμό το περασμένο έτος

Καταθέτοντας τις απόψεις τους στο Αθηναϊκό Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων φορείς του ελληνικού τουρισμού, όλοι μαζί συνηγορούν στο γεγονός ότι η εικόνα της ασφαλούς χώρας που έχτισε η Ελλάδα την περίοδο της πανδημίας.
Ρόδος
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Νέες τουριστικές αγορές κατάφερε να κερδίσει φέτος το νησί της Ρόδου

«Η προσπάθεια για την αναζήτηση νέων αγορών για τον τουρισμό του νησιού ξεκίνησε πριν από ένα χρόνο από τον δήμο εστιάζοντας στις αγορές της Ινδίας, της Νότιας Κορέας και της Πορτογαλίας» δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο αντιδήμαρχος τουρισμού του δήμου Ρόδου Κώστας Ταρασλιάς.