ΓΔ: 1435.19 -0.93% Τζίρος: 94.42 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
kentriki agora-trofima
Φώτο:George Vitsaras / SOOC

Άνοιξε η ηλεκτρονική πλατφόρμα παραγγελιών για επαγγελματίες του ΟΚΑΑ

Η εφαρμογή e-Λαχαναγορά, αποτελεί την πρώτη εφαρμογή για ηλεκτρονικές παραγγελίες επαγγελματιών σε χονδρεμπόρους στον Οργανισμό Κεντρικών Αγορών και Αλιείας.

Με ηλεκτρονικό τρόπο μπορούν να γίνονται οι παραγγελίες από τους επαγγελματίες στον Οργανισμό Κεντρικών Αγορών και Αλιείας, όπως γνωστοποίησε η διοίκηση του οργανισμού στην έκθεση «MDF EXPO 2022», που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στην Αθήνα όπου παρουσιάστηκε η εφαρμογή e-Λαχαναγορά, η πρώτη εφαρμογή για ηλεκτρονικές παραγγελίες επαγγελματιών σε χονδρεμπόρους αλλά και οι δυνατότητες της «Κρεαταγοράς του ΟΚΑΑ» στα Logistics προϊόντων κρέατος.

Όπως ανακοίνωσε η διοίκηση του ΟΚΑΑ, ανέπτυξε και έδωσε στη χρήση των εμπόρων που δραστηριοποιούνται στις εγκαταστάσεις του, σύγχρονη ψηφιακή πλατφόρμα παραγγελειοληψίας, που επιτρέπει την αδιάλειπτη λειτουργία του συνόλου των δομών του.

Ο Οργανισμός Κεντρικών Αγορών και Αλιείας, τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος του, δίνει μεγάλη σημασία στην αγορά του κρέατος, τους επαγγελματίες του κλάδου, και την δυναμική που η αγορά αυτή συγκεντρώνει στο εγχώριο επιχειρηματικό περιβάλλον. Και δεν πρέπει να παραγνωρίζουμε, συνέχισε ο ίδιος, «τον ισχυρό δεσμό του καταναλωτικού κοινού με τους επαγγελματίες του κρέατος, αφού το κρεοπωλείο αποτελεί το δεύτερο πιο επισκεπτόμενο σημείο λιανικής πώλησης, στην χώρα μας».

Η εξειδικευμένη επαγγελματική κατάρτιση και ενημέρωση αποτελεί το ζητούμενο των αγορών, τόνισε ο κ. Αποστολάκος και πρόσθεσε ότι, σε αυτή την προσπάθεια συμβάλλει η Έκθεση «MDF EXPO 2022», μέσω της οποίας ο ΟΚΑΑ, παρουσίασε όλες τις καινοτόμες δράσεις και υπηρεσίες που έχει αναπτύξει.

Οι διοργανωτές της έκθεσης ευχαρίστησαν τον ΟΚΑΑ για την στήριξη που προσφέρει στον κλάδο, με τον διευθύνοντα σύμβουλο του Οργανισμού, Απόστολο Αποστολάκο, να δεσμεύεται ότι θα είναι αρωγός στις προσπάθειές τους, αφού η καινοτομία σε ότι αφορά τα προϊόντα κρέατος , η εξειδίκευση και η ενημέρωση εμπόρων και καταναλωτών αποτελούν τα μέσα που θα δώσουν περαιτέρω ώθηση στην αγορά του κρέατος

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Εμπόριο, ψώνια, μαγαζια, καταναλωτες
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Υποχώρησε κατά 3,4% τον Ιούλιο ο όγκος πωλήσεων στο λιανεμπόριο

Παρά την πτώση του όγκου πωλήσεων, ο τζίρος σημείωσε αύξηση 3,1% σε ετήσια βάση και 5,2% από τον Ιούνιο. Τα πολυκαταστήματα και τα μαγαζιά επίπλων, ηλεκτρικών ειδών και οικιακού εξοπλισμού οι κερδισμένοι.
Agores, Pliromi, Karta, Cards, Sales, Ekptoseis
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αύξηση 0,9% σημείωσαν οι πωλήσεις του λιανικού εμπορίου τον Νοέμβριο

Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ την μεγαλύτερη άνοδο τζίρου σημείωσαν τα βιβλία και χαρτικά είδη που ενισχύθηκε κατά 22% ενώ στα ηλεκτρικά είδη η αύξηση ήταν στο 7%. Αύξηση 0,7% του εποχικά διορθωμένου γενικού δείκτη.