ΓΔ: 917.01 -0.59% Τζίρος: 20.97 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 12:34:39 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
kentriki agora-trofima
Φώτο:George Vitsaras / SOOC

Άνοιξε η ηλεκτρονική πλατφόρμα παραγγελιών για επαγγελματίες του ΟΚΑΑ

Η εφαρμογή e-Λαχαναγορά, αποτελεί την πρώτη εφαρμογή για ηλεκτρονικές παραγγελίες επαγγελματιών σε χονδρεμπόρους στον Οργανισμό Κεντρικών Αγορών και Αλιείας.

Με ηλεκτρονικό τρόπο μπορούν να γίνονται οι παραγγελίες από τους επαγγελματίες στον Οργανισμό Κεντρικών Αγορών και Αλιείας, όπως γνωστοποίησε η διοίκηση του οργανισμού στην έκθεση «MDF EXPO 2022», που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στην Αθήνα όπου παρουσιάστηκε η εφαρμογή e-Λαχαναγορά, η πρώτη εφαρμογή για ηλεκτρονικές παραγγελίες επαγγελματιών σε χονδρεμπόρους αλλά και οι δυνατότητες της «Κρεαταγοράς του ΟΚΑΑ» στα Logistics προϊόντων κρέατος.

Όπως ανακοίνωσε η διοίκηση του ΟΚΑΑ, ανέπτυξε και έδωσε στη χρήση των εμπόρων που δραστηριοποιούνται στις εγκαταστάσεις του, σύγχρονη ψηφιακή πλατφόρμα παραγγελειοληψίας, που επιτρέπει την αδιάλειπτη λειτουργία του συνόλου των δομών του.

Ο Οργανισμός Κεντρικών Αγορών και Αλιείας, τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος του, δίνει μεγάλη σημασία στην αγορά του κρέατος, τους επαγγελματίες του κλάδου, και την δυναμική που η αγορά αυτή συγκεντρώνει στο εγχώριο επιχειρηματικό περιβάλλον. Και δεν πρέπει να παραγνωρίζουμε, συνέχισε ο ίδιος, «τον ισχυρό δεσμό του καταναλωτικού κοινού με τους επαγγελματίες του κρέατος, αφού το κρεοπωλείο αποτελεί το δεύτερο πιο επισκεπτόμενο σημείο λιανικής πώλησης, στην χώρα μας».

Η εξειδικευμένη επαγγελματική κατάρτιση και ενημέρωση αποτελεί το ζητούμενο των αγορών, τόνισε ο κ. Αποστολάκος και πρόσθεσε ότι, σε αυτή την προσπάθεια συμβάλλει η Έκθεση «MDF EXPO 2022», μέσω της οποίας ο ΟΚΑΑ, παρουσίασε όλες τις καινοτόμες δράσεις και υπηρεσίες που έχει αναπτύξει.

Οι διοργανωτές της έκθεσης ευχαρίστησαν τον ΟΚΑΑ για την στήριξη που προσφέρει στον κλάδο, με τον διευθύνοντα σύμβουλο του Οργανισμού, Απόστολο Αποστολάκο, να δεσμεύεται ότι θα είναι αρωγός στις προσπάθειές τους, αφού η καινοτομία σε ότι αφορά τα προϊόντα κρέατος , η εξειδίκευση και η ενημέρωση εμπόρων και καταναλωτών αποτελούν τα μέσα που θα δώσουν περαιτέρω ώθηση στην αγορά του κρέατος

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ξεπέρασαν τα 10 δισ. ευρώ οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ το 2021

Για πέμπτη χρονιά οι πωλήσεις των αλυσίδων σούπερ μάρκετ συνέχισαν την ανοδική τους πορεία, έχοντας ενισχυθεί πάνω από 31% την τελευταία τετραετία. Περίπου το 40% του συνολικού τζίρου των σούπερ μάρκετ είναι της Σκλαβενίτης.
beer
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ICAP: Προβλέπεται αύξηση της εγχώριας κατανάλωσης μπύρας το 2022 – 2023

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Γενικού Χημείου του Κράτους, τη διετία 2019 – 2020 η παραγωγή μπίρας συρρικνώθηκε με μέσο ετήσιο ρυθμό της τάξης του 15%, ενώ το 2018 διαμορφώθηκε στα υψηλότερα επίπεδα της περιόδου 2015 – 2020.
adonis georgiadis-anaptyxis-katastimata
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Άδ. Γεωργιάδης: Η εφαρμογή του καλαθιού θα γίνει την άλλη εβδομάδα

«Κύριο μέλημά μας είναι ο συνάνθρωπός μας που δεν βγάζει το μήνα να μπορεί να βρει τα βασικά προϊόντα σε προσιτές τιμές. Το καλάθι έχει τη λογική να βοηθήσουμε αυτούς που πραγματικά είναι σε πολύ μεγάλη δυσκολία», δήλωσε ο υπουργός.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΕΣΕΕ: Μεταξύ 67,70 και 95,20 ευρώ το κόστος του πασχαλινού τραπεζιού

Οι καθυστερήσεις στην αποκατάσταση της εφοδιαστικής αλυσίδας, η πολεμική σύγκρουση στην Ουκρανία και η εκτίναξη των διεθνών τιμών ενέργειας και τροφίμων έχουν ισχυρό αντίκτυπο στη διαμόρφωση των τιμών.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μέχρι και 25% ακριβότερο θα είναι φέτος το πασχαλινό τραπέζι

Εκτιμάται πάντως πως, έως 25% ακριβότερα, θα πληρώσουν φέτος τα νοικοκυριά το πασχαλινό τραπέζι και, σε συνδυασμό με τις άλλες αυξήσεις για τα πασχαλινά δώρα, θα φτάσει τα 300 ευρώ για μια τετραμελή οικογένεια.