ΓΔ: 1422.35 0.34% Τζίρος: 108.90 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Πρεμιέρα για την 9η ΕΞΠΟΤΡΟΦ -The Greek Fine Food Exhibition στο MEC Παιανίας

Τιμώμενη στην έκθεση φέτος, είναι η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, ενώ δέκα επιχειρήσεις από την Ιταλία έρχονται στην έκθεση, ως εκθέτες σε ειδικό section, με στόχο την ενίσχυση των εμπορικών σχέσεων μεταξύ των χωρών.

Aνοίγει σήμερα, Σάββατο 4 Φεβρουαρίου τις πύλες της η 9η ΕΞΠΟΤΡΟΦ-The Greek Fine Food Exhibition με πλήθος παράλληλων εκδηλώσεων. Στο MEC Παιανίας η 9η ΕΞΠΟΤΡΟΦ υποδέχεται πλήθος παραγωγών artisanal προϊόντων μικρής παραγωγής και προϊόντων delicatessen, που συμμετέχουν αποκλειστικά στην έκθεση, καθώς και εκπροσώπους επιχειρήσεων από τον κλάδο της λιανικής, της εστίασης, του τουρισμού και των ξενοδοχείων για ένα τριήμερο γεμάτο εμπορικές συμφωνίες.

Τιμώμενη στην 9η ΕΞΠΟΤΡΟΦ είναι η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, ενώ δέκα επιχειρήσεις από την Ιταλία έρχονται στην έκθεση, ως εκθέτες σε ειδικό section, με στόχο την ενίσχυση των εμπορικών σχέσεων μεταξύ των χωρών. «Εφέτος η 9η ΕΞΠΟΤΡΟΦ αναδομείται» αναφέρει σε δήλωσή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Κωστής Μοσχονάς διοργανωτής της Έκθεσης ΕΞΠΟΤΡΟΦ & CEO RM International. «Απευθύνεται πλέον μόνο σε επαγγελματίες του κλάδου και επανέρχεται στο MEC Παιανίας με 275 εκθέτες και μια σειρά παράλληλων εκδηλώσεων που απευθύνεται ακριβώς σε αυτό το κοινό» επισημαίνει.

Σύμφωνα με τον κ. Μοσχονά, η 9η ΕΞΠΟΤΡΟΦ υιοθετεί ένα μοναδικό concept για τα εγχώρια δεδομένα, αφιερώνοντας όλες τις ημέρες της έκθεσης στις σύγχρονες γαστρονομικές τάσεις μέσα από ένα πλούσιο πρόγραμμα παράλληλων εκδηλώσεων. «Στην εφετινή διοργάνωση η θεωρία συναντά την πράξη δίνοντας στους εκθέτες και τους επισκέπτες την δυνατότητα να απολαύσουν εξειδικευμένα workshop με μια και μόνο επίσκεψη στην έκθεση.

Επίσης στην φετινή διοργάνωση πραγματοποιούμε για πρώτη φορά ένα πιλοτικό Hosted Buyers πρόγραμμα με ξένους buyers αλλά και τις μεγαλύτερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, ξενοδοχείων και χονδρικής, ενώ φιλοξενούμε 10 εταιρείες από την Ιταλία σε ειδικό section θέλοντας να δώσουμε στους εκθέτες τη δυνατότητα για άμεσες εμπορικές επαφές με την γείτονα χώρα» αναφέρει ο ίδιος. 

Στην έκθεση, μέσω της πλατφόρμας Delifair, υπάρχουν hosted buyers από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, την Πολωνία, την Αφρική, πολλούς ελληνικούς Ομίλους όπως Σκλαβενίτης, Mitsis Hotels, Hotel Brain, Atlantika Group, αλλά και πολλές μεγάλες εξαγωγικές εταιρείες, με τις οποίες οι παραγωγοί μπορούν να έρθουν σε επαφή για ενδεχόμενες συνεργασίες. Επιπλέον, έχουν προγραμματιστεί περισσότερες από 500 B2B συναντήσεις στο τριήμερο της έκθεσης, μέσω της πλατφόρμας DELIFAIR, με αποκορύφωμα αυτές της Δευτέρας.

Αξίζει να σημειωθεί πως περίπου 10.000 προεγγραφές έχουν γίνει ήδη για επίσκεψη στην έκθεση, ενώ για πρώτη φορά υπάρχουν διεθνείς συμμετοχές, με 10 εταιρείες από Ιταλία, που λαμβάνουν μέρος σε αυτή. H ΕΞΠΟΤΡΟΦ ξεκίνησε πριν 9 χρόνια, ως η έκθεση που θα φέρει κοντά τους Έλληνες παραγωγούς με τους επαγγελματίες του κλάδου της εστίασης και τους φίλους της γαστρονομίας, σύμφωνα με τον κ. Μοσχονά.

Είναι η πρώτη έκθεση η οποία μέσα από τα γαστρονομικά δρώμενα έδωσε την ευκαιρία στο ευρύ κοινό να γνωρίσει και να δοκιμάσει ποιοτικά προϊόντα μικρής παραγωγής. Από την πρώτη έκθεση μέχρι και σήμερα η επίσκεψη στην ΕΞΠΟΤΡΟΦ συνιστά μια πρωτόγνωρη εμπειρία και θα πρέπει να την επισκεφθεί κανείς για να την βιώσει.

Ο επισκέπτης με μια και μόνο βόλτα στην έκθεση ανακαλύπτει τους θησαυρούς της ελληνικής γης, συνομιλεί με τους ίδιους τους παραγωγούς και ενημερώνεται για όλες τις νέες τάσεις στην γαστρονομία χάρη στο πλούσιο πρόγραμμα παράλληλων εκδηλώσεων. «Όλα αυτά τα χρόνια στόχος μας είναι να δώσουμε στα προϊόντα των Ελλήνων παραγωγών την θέση που τους αξίζει μέσα από έγκυρους διαγωνισμούς και δρώμενα που αναδεικνύουν την ποιότητα» τονίζει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Μοσχονάς και συμπληρώνει:

«Πριν δύο χρόνια πήραμε την απόφαση να εξελίξουμε την έκθεση. Προχωρήσαμε στην δημιουργία της ψηφιακής πλατφόρμας The Delifair, θέλοντας να δώσουμε στους παραγωγούς την δυνατότητα να προβληθούν κι εκτός συνόρων. Στόχος της ψηφιακής πλατφόρμας είναι να εξελιχθεί σε ένα ψηφιακό τόπο συνάντησης αγοραστών και παραγωγών με σκοπό την σύναψη εμπορικών συμφωνιών».

Στην 9η ΕΞΠΟΤΡΟΦ θα πραγματοποιηθούν εξειδικευμένα σεμινάρια αφιερώνοντας κάθε ημέρα διεξαγωγής της έκθεσης σε μια σύγχρονη γαστρονομική τάση. Βιωσιμότητα, Farm to Table και Αυθεντικότητα είναι το τρίπτυχο στο οποίο στηρίζεται το σύνολο των παράλληλων εκδηλώσεων της εφετινής διοργάνωσης. Θεωρία και Πράξη θα συναντηθούν στους χώρους της έκθεσης με καλεσμένους που θα μαγειρέψουν και θα συζητήσουν για τις τάσεις που έχουν κυριαρχήσει στον κλάδο της γαστρονομίας.

Στο stage του «Μαγειρεύουμε Ελλάδα» ο οικοδεσπότης Chef Κώστας Μπουγιούρης με τη συνδρομή της κεντρικής παρουσιάστριας chef και foodblogger, Εύας Παρακεντάκη, θα υποδεχτούν στη σκηνή διακεκριμένους chef από κάθε γωνιά της Ελλάδος και μέσα από απολαυστικά γαστρονομικά δρώμενα των περιφερειών της χώρας, θα «ταξιδέψουν» τους επισκέπτες της έκθεσης σε όλη την ελληνική επικράτεια.

Παράλληλα στη σκηνή του «Μαγειρεύουμε Ελλάδα» προσκεκλημένοι chef όπως ο Executive Pastry Chef του Four Seasons Αthens, Mιχάλης Χατζηκαλημέρης, ο Pastry Chef του Βαρούλκο, Θοδωρής Μωυσίδης, ο Executive chef του Athens Capital Hotel - M Gallery, Δημήτρης Μπούτσαλης, ο Σύμβουλος και Δημιουργός Μενού Εστιατορίων και Ξενοδοχείων, Αλέξανδρος Κοσκινάς συνομιλούν με τους παρουσιαστές Κωνσταντίνο Μπουγιούρη και Μάγδα Πειστικού για τις γαστρονομικές τάσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό, και μαγειρεύουν live τα signature dish τους, του σήμερα και του αύριο.

Στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο Food Expert Stories, οι επαγγελματίες του κλάδου τροφίμων και ποτών, σε μια μόνο επίσκεψή τους στην ΕΞΠΟΤΡΟΦ εκπαιδεύονται και ενημερώνονται ταυτόχρονα. Η 9η ΕΞΠΟΤΡΟΦ απευθύνεται σε κάθε επαγγελματία της εστίασης που επιθυμεί να ενισχύσει την ανταγωνιστικότητά του με μοναδικό του όχημα την εκπαίδευση και την ενημέρωση και παρέχει δωρεάν εκπαιδεύσεις σε σύγχρονες θεματικές, focus στον τοπικό παραγωγό και panel συζήτησης με τη συμμετοχή κορυφαίων επαγγελματιών.

Κάθε μέρα διακεκριμένοι καλεσμένοι από τον χώρο της γαστρονομίας, του marketing και των social media θα μιλήσουν για τις γαστρονομικές τάσεις που κυριαρχούν σε διεθνές επίπεδο και θα μας παρουσιάσουν ιστορίες επιτυχίας σε ένα πλούσιο πρόγραμμα open space σεμιναρίων.

Οι κορυφαίοι chef της ελληνικής εστίασης Γκίκας Ξενάκης, Αλέξανδρος Χαραλαμπόπουλος, Δημήτρης Δημητριάδης, Κωνσταντίνα Φάκλαρη συνομιλούν με τον Γιάννη Δεβετζόγλου και το Taste ID για τους τρόπους που μπορεί να εξελιχθεί η ελληνική παραδοσιακή κουζίνα, ενω ο οικονομολόγος Consulting Κωνσταντίνος Παντελής και ο τεχνολόγος τροφίμων Αθανάσιος Παπαγεωργίου εξηγούν την αναγκαιότητα πιστοποίησης για τη λειτουργία των επιχειρήσεων.

Στο πρόγραμμα των παράλληλων εκδηλώσεων εντάσσεται για πρώτη χρονιά το «Drink & Spirits event», όπου οι παραγωγοί αλκοολούχων και μη ποτών της έκθεσης θα παρουσιάσουν τα προϊόντα τους στους επισκέπτες και θα τους μυήσουν στα μυστικά της οινοποίησης, της ζυθοποιίας και του mixology με παρουσιαστή τον ταλαντούχο bartender Κώστα Μπάση.

Την Κυριακή 5 Φεβρουαρίου θα απονεμηθούν τα Athens Fine Food Awards 2023, τα σημαντικότερα βραβεία ποιότητας και γεύσης για τους Έλληνες παραγωγούς, ενώ τη Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου θα ανακοινωθούν τα 100 καλύτερα Bars & Εστιατόρια για το 2023.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ξεκινάει αύριο το Καλάθι της Σαρακοστής με χαλβά και θαλασσινά

«Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Υπηρεσίας, τα κατεψυγμένα θαλασσινά βρίσκονται περίπου 4% φθηνότερα από ό,τι ήταν την ίδια εποχή» ανέφερε ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή Σωτήρης Αναγνωστόπουλος .