ΓΔ: 1477.69 -0.27% Τζίρος: 79.48 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φωτο: Shutterstock

Η Marketing Greece και ΞΕΕ ενώνουν δυνάμεις για προβολή του τουρισμού

Η συνεργασία θα έχει στόχο τη συμβολή της πρωτοβουλίας στην αναβάθμιση του ελληνικού ξενοδοχειακού προϊόντος, καθώς και στην προβολή της συνεισφοράς των τοπικών παραγωγών στη σύνδεση του τουρισμού με τον πρωτογενή τομέα.

Με στόχο την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας του προγράμματος «Ελληνικό Πρωινό» μιας δυναμικής πρωτοβουλίας του ΞΕΕ, η Marketing Greece και το ΞΕΕ ενώνουν τις δυνάμεις τους και θέτουν την ελληνική γαστρονομία στο επίκεντρο. Συνδέοντας τον Έλληνα παραγωγό και τα τοπικά προϊόντα με τον ξενοδόχο, το «Ελληνικό Πρωινό» επιδιώκει την προβολή της γαστρονομικής κουλτούρας του κάθε τόπου καθώς και την ανάδειξη της προστιθέμενης αξίας που προσδίδει η γαστρονομία στη συνολική ταξιδιωτική εμπειρία του επισκέπτη. Μέσα από μια σειρά ενεργειών το «Ελληνικό Πρωινό» διέρχεται σε μια νέα φάση εξωστρέφειας και επικοινωνίας με το κοινό του γαστροτουρισμού, το οποίο και προσκαλεί σε ένα ταξίδι στις ελληνικές γεύσεις και την παράδοση των ελληνικών προορισμών.

Ειδικότερα, στο πλαίσιο της συνεργασίας θα υλοποιηθεί content creation (φωτογραφικό υλικό), θα δημιουργηθεί travel article που θα φιλοξενηθεί και θα προωθηθεί σε στοχευμένα sections του discovergreece.com ενώ έχει σχεδιαστεί και θα τρέξει το επόμενο διάστημα ψηφιακή καμπάνια στο discovergreece.com και το οικοσύστημά του. Παράλληλα, για την ελληνική τουριστική αγορά έχει σχεδιαστεί ένα πρόγραμμα προβολής μέσω των καναλιών επικοινωνίας της Marketing Greece που περιλαμβάνει social media posts, blog post, newsletter κτλ. με στόχο την ενημέρωση, την ανάδειξη της συμβολής της πρωτοβουλίας στην αναβάθμιση του ελληνικού ξενοδοχειακού προϊόντος, καθώς και στην προβολή της συνεισφοράς των τοπικών παραγωγών στη σύνδεση του τουρισμού με τον πρωτογενή τομέα, υποστηρίζοντας εμπράκτως τη βιώσιμη ανάπτυξη.

Η Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece τόνισε πως «η αξία της γαστρονομίας και η συμβολή της στη σύνθεση της ταυτότητας του ελληνικού τουριστικού προϊόντος είναι δεδομένη και οφείλουμε να την αντιμετωπίσουμε ουσιαστικά. Η ουσία της αυθεντικότητας εμπεριέχεται απολύτως στην ελληνική γαστρονομία, οπότε γίνεται αμέσως αντιληπτή η δυναμική που μπορεί να προσδώσει», ενώ κλείνοντας συμπλήρωσε πως «είναι ιδιαίτερη χαρά για εμάς που έχουμε την ευκαιρία να δουλέψουμε μαζί με το ΞΕΕ, μέτοχο της Marketing Greece, ένα τόσο ενδιαφέρον και σημαντικό project».

Από την πλευρά του ο Άρης Σουλούνιας, Αντιπρόεδρος του ΞΕΕ και επικεφαλής του Προγράμματος χαιρέτησε την έναρξη της συνεργασίας με τη Marketing Greece σημειώνοντας ότι το «Ελληνικό Πρωινό» προχωρά στη νέα εποχή, αναβαθμισμένο και βελτιωμένο σε όλα τα επίπεδα, με τον σχεδιασμό καινοτόμων δράσεων εξωστρέφειας σε σύγχρονα Μέσα Επικοινωνίας ώστε να παραμένει φρέσκο και δυναμικό, καλύπτοντας τις ανάγκες των Μελών του. «Στο πλαίσιο αυτό, η επιλογή της Marketing Greece ως αξιόπιστου συνεργάτη που διαθέτει την τεχνογνωσία αλλά και αποτελεσματικά εργαλεία επικοινωνίας όπως είναι το discovergreece.com, προσδίδει προστιθέμενη αξία στην επίτευξη των στόχων μας. H καμπάνια μας θα ξεκινήσει μέσα στο επόμενο διάστημα και ευελπιστούμε ότι θα βρει την προσδοκώμενη αποδοχή και ανταπόκριση του κοινού που απευθύνεται».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αλέξανδρος Βασιλικός: Ο τουρισμός το στρατηγικό πλεονέκτημα της χώρας

Για τον πρόεδρο του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας, ιδιαίτερη σημασία έχει η επόμενη μέρα στα ξενοδοχεία, που όπως λέει σημαίνει ποιότητα, ενεργειακή και τεχνολογική αναβάθμιση, ταυτόχρονα με την απαραίτητη εκπαίδευση του προσωπικού.
diakopes-tourismos-skyexpress-ethniki
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μαζικές αφίξεις τουριστών αλλά μειωμένες διανυκτερεύσεις σε ξενοδοχεία

Την παρούσα διαπίστωση σχετικά με την ελληνική τουριστική αγορά, αναλύουν στο Αθηναϊκό Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων η αντιπρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος Χριστίνα Τετράδη και άλλοι παράγοντες του κλάδου.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Α. Βασιλικός: Αναγκαίο το «value for money» για τον ελληνικό τουρισμό

Ο πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος, εκτιμά, ότι η τρέχουσα τουριστική χρονιά για την Ελλάδα, συνολικά δείχνει πως θα κλείσει με θετικό πρόσημο σε ό,τι αφορά στα ποσοτικά μετρήσιμα στοιχεία.
Melia-Hotels-Sol-Cosmopolitan-Rodos
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος: Εξαιρετική η φετινή τουριστική σεζόν

Αναφερόμενος στις μεγάλες προκλήσεις που έχει να διαχειριστεί ο κλάδος των ξενοδοχείων ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου στάθηκε στην αύξηση του ενεργειακού κόστους, στην αύξηση των προμηθειών κατά 40%, αλλά και την έλλειψη του προσωπικού.
iatrikos tourismos
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μνημόνιο συνεργασίας ΞΕΕ - ΕΛΙΤΟΥΡ για ανάπτυξη του ιατρικού τουρισμού

Το μνημόνιο υπέγραψαν ο Πρόεδρος του  Ελληνικού Συμβουλίου Τουρισμού Υγείας, ΕΛΙΤΟΥΡ και  Περιφερειάρχης Αττικής Γιώργος Πατούλης και ο Πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος, Αλέξανδρος Βασιλικός.