Φώτο: Shutterstock

Σημαντική αύξηση στο Tax Free Shopping στην Ελλάδα παρά την υποχώρηση των Κινέζων

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Global Blue Hellas, κορυφαίοι διεθνείς καταναλωτές συνεχίζουν να παραμένουν οι Κινέζοι με 32%, οι Αμερικάνοι με 14% και οι Ισραηλίτες με 6%. Σημαντική μείωση της συνεισφοράς των Κινέζων αγοραστών σε σχέση με το 2018.

Με αύξηση 18% στις συναλλαγές, 23% στην αξία αγορών και 4% στη μέση κατανάλωση σε σχέση με το 2018, έκλεισε το 2019 η αγορά Tax Free Shopping στην Ελλάδα.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Global Blue Hellas, κορυφαίοι διεθνείς καταναλωτές συνεχίζουν να παραμένουν οι Κινέζοι με 32%, οι Αμερικάνοι με 14% και οι Ισραηλίτες με 6%. Ωστόσο, παρατηρείται μία σημαντική μείωση της συνεισφοράς των Κινέζων αγοραστών σε σχέση με τη προηγούμενη χρονιά, σε αντίθεση με τους Αμερικανούς και τους Ισραηλινούς που παρουσιάζουν δυναμική άνοδο. Στην αξία αγορών ανά εθνικότητα, οι Αμερικάνοι και οι Αιγύπτιοι παρουσιάζουν αλματώδη ανάπτυξη με ποσοστό που ανέρχεται στο 46%, οι Ισραηλινοί με 44% και οι Καναδοί με 28%. Παράλληλα, οι Κινέζοι συνεχίζουν να αναπτύσσονται σταθερά για 5η χρονιά με ποσοστό 10%. 

Υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης παρατηρούνται και στον αριθμό των συναλλαγών. Οι συναλλαγές αυξήθηκαν κατά 45% από Αιγύπτιους, κατά 40% από Ισραηλίτες και κατά 27% από Αμερικάνους.

Σε ότι αφορά την αξία των συναλλαγών ανά περιφέρεια, η περιοχή της Αττικής είναι στην κορυφή με 65%, η Μύκονος κατοχυρώνει τη δεύτερη θέση με ποσοστό 13% κι ακολουθεί η Μακεδονία με 12%. Όλες οι περιφέρειες της Ελλάδας, παρουσιάζουν σημαντική αύξηση στην αξία συναλλαγών, με την Πελοπόννησο να παρουσιάζει αλματώδη αύξηση κατά 113%. Η κατηγορία μόδα - ρουχισμός αποσπά το 52% των δαπανών των διεθνών επισκεπτών στην χώρα μας, ενώ ακολουθεί η κατηγορία κόσμημα-ρολόι με 20% της συνολικής δαπάνης tax free.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Προσφυγή κατά της λειτουργίας του εκπτωτικού χωριού τις Κυριακές

Κατά της απόφασης του υπουργού Ανάπτυξης Α. Γεωργιάδη που δίνει την δυνατότητα στο εκπτωτικό χωριό ΜcArthour Glen να ανοίγει 32 Κυριακές τον χρόνο στρέφεται η Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Άλμα στις πωλήσεις τροφίμων - καθαριστικών: +141% το αλεύρι, +247% τα σαπούνια

Οι μεγαλύτερες αυξήσεις πωλήσεων καταγράφηκαν σε: αλεύρι (141,6%), όσπρια (138,2%), ρύζι (124,4%) και ζυμαρικά (118,1%). Στα καθαριστικά: σαπούνια (246,7%), χλωρίνη (184,2%), καθαριστικά σπιτιού (147,4%) και μαντηλάκια προσωπικής υγιεινής (133,8%).