ΓΔ: 1477.69 -0.27% Τζίρος: 79.48 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Nick Paleologos / SOOC

Πρωτοβουλίες των servicers υπέρ των πληγέντων από φυσικές καταστροφές

Σε αναστολή των τηλεφωνικών επικοινωνιών με τους δανειολήπτες στις περιοχές που έχουν πληγεί, καθώς και σε αναστολή κάθε ενέργειας αναγκαστικής εκτέλεσης στις πληττόμενες περιοχές προχωρούν οι servicers.

Πρωτοβουλίες για τους πληγέντες στην περιφέρεια Θεσσαλίας αλλά και τις φωτιές του Έβρου παίρνουν οι εταιρείες μέλη της Ένωσης Διαχείρισης Απαιτήσεων από Δάνεια και Πιστώσεις λαμβάνοντας υπόψη τις εξαιρετικές περιστάσεις που αντιμετωπίζουν τα νοικοκυριά και οι επιχειρήσεις σε συγκεκριμένες περιοχές της χώρας που έχουν πληγεί από τα πρόσφατα καταστροφικά φαινόμενα (ενδεικτικά, δασική πυρκαγιά του Έβρου, πλημμυρικά φαινόμενα στην Περιφέρεια Θεσσαλίας λόγω της κακοκαιρίας «Daniel»), καθώς και την ακόλουθη κήρυξη των περιοχών αυτών σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης.

Όπως γνωστοποιούν με ανακοίνωσή τους, πέραν των μέτρων που έχουν ληφθεί με τις νομοθετικές πρωτοβουλίες της Πολιτείας για τις εν λόγω περιοχές, έχουν ήδη προχωρήσει στις ακόλουθες ενέργειες: 

  • Σε αναστολή των τηλεφωνικών επικοινωνιών με τους δανειολήπτες στις περιοχές που έχουν πληγεί, για χρονικό διάστημα τουλάχιστον ενός μήνα από την ημερομηνία εκδήλωσης του αντίστοιχου φαινομένου. Το παραπάνω χρονικό διάστημα θα επανεξεταστεί, μετά από την αξιολόγηση των συνθηκών που επικρατούν σε κάθε  πληττόμενη περιοχή.
  • Σε αναστολή κάθε ενέργειας αναγκαστικής εκτέλεσης στις πληττόμενες περιοχές, για χρονικό διάστημα τουλάχιστον δύο (2) μηνών από την ημερομηνία εκδήλωσης του αντίστοιχου φαινομένου. Σκοπός της αναστολής είναι να δοθεί επαρκής χρόνος στους πληττόμενους οφειλέτες να εκδώσουν τα προβλεπόμενα πιστοποιητικά για την ένταξη στο αντίστοιχο πλαίσιο της κρατικής αρωγής στο πλαίσιο των σχετικών πρωτοβουλιών της Πολιτείας. 

Οι ενέργειες μεσοπρόθεσμου χαρακτήρα των εταιρειών θα αξιολογηθούν εκ νέου, μετά την οριστικοποίηση των κρατικών μέτρων στήριξης προς τους πολίτες και τις επιχειρήσεις που βρίσκονται στις πληττόμενες περιοχές. Παράλληλα, σημειώνεται ότι πέραν των παραπάνω, οι εταιρείες μέλη της Ένωσης ήδη προτείνουν εξατομικευμένες λύσεις διευκόλυνσης και ρύθμισης οφειλών προς τους δανειολήπτες, είτε πρόκειται για ιδιώτες είτε για επιχειρήσεις, στο πλαίσιο της πολιτικής που εφαρμόζει κάθε Εταιρεία Διαχείρισης.

Η ΕΕΔΑΔΠ προτρέπει τους δανειολήπτες να αξιοποιήσουν τα μέτρα προστασίας και στήριξης των πληγέντων τα οποία ανακοινώνει η ελληνική Κυβέρνηση καθώς και να επικοινωνήσουν απευθείας με την εκάστοτε Εταιρεία Διαχείρισης που διαχειρίζεται την οφειλή τους. Οι εταιρείες μέλη της Ένωσης είναι έτοιμες να παράσχουν κάθε δυνατή στήριξη στους πληττόμενους δανειολήπτες και να συμβάλλουν στην αντιμετώπιση των ιδιαίτερων συνθηκών που έχουν διαμορφωθεί. 
 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Servicers: Ρυθμίσεις δανείων 1,2 δισ. στο α' τρίμηνο και 15 δισ. από το 2022

Το μεγαλύτερο μέρος των ρυθμίσεων στο πρώτο τρίμηνο αφορά δάνεια του νόμου Κατσέλη (1,1 δισ. ευρώ) ενώ οι υπόλοιπες προήλθαν από τον Εξωδικαστικό Μηχανισμό. Ο απολογισμός των servicers για το πρώτο τρίμηνο
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Οι οκτώ βασικές αλλαγές για «κόκκινα» δάνεια και εταιρείες διαχείρισης

Τι αλλάζει με τις νέες ρυθμίσεις που ψηφίστηκαν από τη Βουλή. Οι κανόνες για τους servicers και την ορθή λειτουργία τους. Επιστροφή του «Ηρακλή» για τα μη εξυπηρετούμενα δάνεια των τραπεζών.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Διαγραφές δανείων μέχρι 78% από τις εταιρείες διαχείρισης απαιτήσεων

Ξεπερνά τα 32 δισ. το ποσό των δανείων που έχουν ρυθμιστεί από τον Ιούλιο 2019 έως τον Σεπτέμβριο 2021. Αναδιαρθρώσεις με μεγάλη μείωση δόσης και μερική διαγραφή δανείου επιλέγουν οι εταιρείες διαχείρισης.