ΓΔ: 1454.98 1.38% Τζίρος: 124.03 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
zaxaraki, sxoleia, ypourgeio, paideias
Φωτο: George Vitsaras / SOOC

Στη Δυτική Μακεδονία η υφυπουργός Τουρισμού και η πρόεδρος του ΕΟΤ

Η Σοφία Ζαχαράκη προανήγγειλε την δημιουργία «Ψηφιακής πύλης», που εκτός από τα επισκέψιμα οινοποιία, θα περιλαμβάνει και πληροφορίες για τοπικά προϊόντα που συνιστούν την ταυτότητα μιας περιοχής.

«Στην δυτική Μακεδονία γίνεται ένα μικρό θαύμα: υπάρχουν πολύ καλά οινοποιεία, εξαιρετικοί επαγγελματίες που παράγουν τοπικές ποικιλίες που είναι βραβευμένες, όπως το ξινόμαυρο, αλλά και οι άνθρωποι που παράγουν ιδιαίτερα τοπικά προϊόντα», ανάφερε η η υφυπουργός Τουρισμού, Σοφία Ζαχαράκη, αμέσως μετά την επίσκεψή της στην εργαστηριακή μονάδα «Ναουμίδης» στον Αγ. Παντελεήμονα Αμυνταίου που παράγει προϊόντα από την κόκκινη πιπεριά Φλώρινας.

Η κα Ζαχαράκη προανήγγειλε ότι κατά την διάρκεια των εργασιών του συνεδρίου με θέμα «Συνέργειες οινοτουρισμού στην Δυτική Μακεδονία» που θα γίνει σήμερα στο Κτήμα Δημόπουλος στο Αμύνταιο Φλώρινας, θα ανακοινώσει την δημιουργία «Ψηφιακής πύλης», που εκτός από τα επισκέψιμα οινοποιία, θα περιλαμβάνει και πληροφορίες για τοπικά προϊόντα που συνιστούν την ταυτότητα μιας περιοχής. Ως παράδειγμα έφερε την περίπτωση των προϊόντων της κόκκινης πιπεριάς από ένα μικρό χωριό τον Αγ. Παντελεήμονα, που ταξιδεύει σε όλη την Ευρώπη, τον Καναδά, την Αυστραλία, ακόμη και στις χώρες του Αραβικού Κόλπου. «Ως υπουργείο Τουρισμού, θέλουμε να βοηθήσουμε ώστε το τοπικό προϊόν της περιοχής να ταξιδέψει ακόμη πιο μακριά» υπογράμμισε.

Η πρόεδρος του ΕΟΤ, Άντζελα Γκερέκου, τόνισε ότι «στόχος του Οργανισμού είναι η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, δίδοντας έμφαση στον χειμερινό τουρισμό - και αυτό αποτελεί κεντρικό στοιχείο της καμπάνιας προβολής της χώρας που θα βγει στο αέρα σε λίγες ημέρες». Δήλωσε εντυπωσιασμένη από τις πρωτοβουλίες των τοπικών επιχειρηματιών, την υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών τους και παραγωγής προϊόντων, καθώς και την πρόοδο που έχει σημειώσει η Περιφέρεια τα τελευταία χρόνια στο κομμάτι του θεματικού τουρισμού. Ανέφερε ότι η Δυτική Μακεδονία έχει την χαμηλότερη τουριστική ανάπτυξη της χώρας, διαθέτει όμως σημαντικό απόθεμα στοιχείων, ορεινούς όγκους, μονοπάτια, αρχιτεκτονική κληρονομιά, τοπικά προϊόντα στα οποία θα μπορούσε να αναπτυχθεί ο θεματικός τουρισμός.

Σε ό,τι αφορά την συνολική επισκεψιμότητα της χώρας, δήλωσε ότι «έχουμε επιμήκυνση της περιόδου παρότι ξεκινήσαμε αργά», και ανέφερε ότι «σήμερα που μιλάμε έχουμε επισκέπτες στα νησιά μας αλλά και στα μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας Αθήνα και Θεσσαλονίκη». Επεσήμανε ότι «δεν επαναπαυόμαστε, καθώς έχουμε έξι κρίσιμους και αβέβαιους μήνες μπροστά μας» διαπίστωσε όμως ότι υπάρχουν σημαντικά ψήγματα αισιοδοξίας και πως «το 2002 θα είναι από τις καλύτερες χρονιές».

Νωρίτερα, η Σοφία Ζαχαράκη και η 'Αντζελα Γκερέκου, στο πλαίσιο των εργασιών του τριήμερου συνεδρίου με θέμα τις «Συνέργειες σε θέματα Οινοτουρισμού» επισκέφθηκαν τις εγκαταστάσεις του Κτήματος 'Αλφα όπου και ενημερώθηκαν από τον οινοποιό 'Αγγελο Ιατρίδη για την δυναμικότητα του κτήματος στην εσωτερική και διεθνή αγορά, ενώ ακολούθησε η επίσκεψη στα κελάρια του ιστορικού Συνεταιρισμού Αμυνταίου.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Δ. Μιχαηλίδου: Συνάντηση με μέλη του ΣΕΤΕ για την ενίσχυση του τουρισμού

Στη συνάντηση τονίστηκε ότι οι υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης της τουριστικής αγοράς επιβάλουν την ανάγκη ενός άρτια εκπαιδευμένου καλά αμειβόμενου προσωπικού προκειμένου να εξυπηρετηθεί ο στόχος των βέλτιστων παρεχόμενων υπηρεσιών.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Στην ετήσια έκθεση HORECAΟ ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης

Όπως χαρακτηριστικά είπε, οι πολλές ελληνικές εταιρείες που επενδύουν και αναπτύσσονται αποτελούν «την καλύτερη αντανάκλαση στην πραγματική οικονομία της μεγάλης προόδου που έχει κάνει η χώρα μας συνολικά στην οικονομία τα τελευταία χρόνια».
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Rebranding στον τουρισμό του νομού Αττικής σχεδιάζει ο Νίκος Χαρδαλιάς

Ο περιφερειάρχης, έχει εκπονήσει έναν ολιστικό στρατηγικό σχεδιασμό για την ανάδειξή της σε κορυφαίο προορισμό παγκοσμίως. Σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΠΕ-ΜΠΕ, δύο είναι οι βασικοί άξονες του νέου σχεδιασμού για την επόμενη πενταετία.
europa 2 celestyal crystal thessaloniki
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΟΤΘ - ΙΕΚ Τουρισμού Μακεδονίας: Σύμφωνο για την ενίσχυση του τουρισμού

Με την υπογραφή της συνεργασίας, ο Οργανισμός Τουρισμού διευρύνει την παρουσία του σε ένα ευρύ δίκτυο τουριστικού ενδιαφέροντος, ερχόμενος πιο κοντά στην ακαδημαϊκή, ερευνητική και επιστημονική κοινότητα.