Φώτο: Shutterstock

Η Google εξετάζει την είσοδο στην αγορά των smartwatch

Η Google φέρεται να θέλει να εξαγοράσει την κατασκευάστρια εταιρεία smartwatch Fitbit και βρίσκεται για ακόμη μια φορά στο επίκεντρο της κριτικής καθώς εντείνονται οι έλεγχοι για μονοπωλιακή συμπεριφορά.

Μπορεί να βρίσκεται στο επίκεντρο πολλών ερευνών για την δεσπόζουσα θέση στην αγορά που κατέχει, όμως η Alphabet, η μητρική της Google, δείχνει πως δεν σταματάει και ετοιμάζεται να προχωρήσει σε συζητήσεις για να αποκτήσει την κατασκευάστρια εταιρεία των smart watch Fitbit και να εισέλθει σε ακόμα μια αγορά.

Μια κίνηση που μπορεί να στηρίξει τις κινήσεις για τις πωλήσεις συσκευών αλλά θα αυξήσουν και τους αντιμονοπωλιακούς ελέγχους, σύμφωνα με δηλώσεις στελέχους που βρίσκεται κοντά στις διαπραγματεύσεις και επικαλείται το Bloomberg. Παράλληλα σημείωσε πως οι διαβουλεύσεις συνεχίζονται αλλά μπορεί και να μην καταλήξουν σε συμφωνία εξαιτίας των «πονοκεφάλων» που μπορεί να δημιουργήσει στην Google η εξαγορά της εταιρείας.

Η είδηση για τις συζητήσεις της Alphabet με την Fitbit βγήκε από το πρακτορείο Reuters την Δευτέρα, εκτοξεύοντας τις μετοχές της κατασκευάστριας εταιρείας smartwatch κατά 41%, με τον Οικονομικό Διευθυντή της Alphabet να αρνείται να σχολιάσει αν οι δυο εταιρείες βρίσκονται σε διαπραγματεύσεις.

Υπενθυμίζουμε πως η Google βρίσκεται υπό έλεγχο για μονοπωλιακή συμπεριφορά τόσο από την αμερικανική κυβέρνηση, όσο και από δικαστές εξαιτίας των διαδικτυακών διαφημίσεων και τις πρακτικές συλλογής προσωπικών δεδομένων, δυσκολεύοντας ακόμα περισσότερο την διαδικασία απόκτηση της Fitbit από τον κολοσσό της τεχνολογίας.

Την ίδια στιγμή, ο τεχνολογικός γίγαντας θέλει να υποστηρίξει τις επενδύσεις σε συσκευές που θα περιλαμβάνονται σε ένα έξυπνο σπίτι, όπως τα ηχεία, οι υπολογιστές και η σειρά των Pixel smartphones και το Fitbit θα μπορούσε να δώσει στην Google την είσοδο στην αγορά των smartwatch και των ελέγχων υγείας.

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΕΘΝΗ

Στο στόχαστρο της αμερικανικής δικαιοσύνης η Alphabet της Google

Οι έρευνες αναφέρονται σε μονοπωλιακή συμπεριφορά, η οποία μπορεί να είναι επιβλαβής για τους καταναλωτές, μέσω του ελέγχου που ασκεί η Google στις διαφημίσεις, αλλά και σε σχετικές κινήσεις σελίδων από την λειτουργία της μηχανής έρευνας.