ΓΔ: 1464.03 0.44% Τζίρος: 137.97 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 DATA
Mytilineos
Φωτο: Mytilineos

Mytilineos: Αύξηση EBITDA κατά 8% αναμένουν για το γ' τρίμηνο οι αναλυτές

Ο κύκλος εργασιών εκτιμάται ότι θα φθάσει στο επίπεδο των 1,453 δισ. ευρώ, με τα EBITDA να διαμορφώνονται στα 259 εκατ. και τα καθαρά κέρδη να ενισχύονται κατά 14% σε ετήσια βάση.

Διατήρηση της ανοδικής πορείας της κερδοφορίας για τη Mytilineos αναμένουν οι αναλυτές οι οποίοι καλύπτουν την εταιρεία, εν αναμονή της αυριανής ανακοίνωσης των μεγεθών της για το γ' τρίμηνο.

Πιο συγκεκριμένα, το consensus των αναλυτών για το γ’ τρίμηνο του 2023 είναι ότι ο κύκλος εργασιών θα φθάσει στο επίπεδο των 1.453 δισ. ευρώ, με τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) να διαμορφώνονται στα 259 εκατ. ευρώ, ενώ τα καθαρά κέρδη θα φθάσουν στο επίπεδο των 165 εκατ. ευρώ. 

Σε σύγκριση με τα πραγματικά αποτελέσματα του αντίστοιχου τριμήνου του 2022, οι αναλυτές προβλέπουν ότι η Mytilineos θα ενισχύσει την κερδοφορία της σε επίπεδο EBITDA και καθαρών κερδών κατά 8% και 14% αντίστοιχα, παρά τη σημαντική (-40%) μείωση στα έσοδα, ως αποτέλεσμα της μεγάλης αποκλιμάκωσης των τιμών της ενέργειας και των μετάλλων, επιβεβαιώνοντας με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο την ανθεκτικότητα του συνεργατικού επιχειρηματικού μοντέλου της εταιρείας.

Οδηγός για αυτή τη μεγάλη αύξηση της κερδοφορίας, συγκριτικά με το γ’ τρίμηνο του 2022, το δεύτερο πιο δυνατό τρίμηνο στην ιστορία της εταιρείας, αποτελούν τόσο η σταθερά ανοδική πορεία της M Renewables (ΑΠΕ), που καταφέρνει να αναπτύσσεται υγιώς, όσο και η προσθήκη της νέας μονάδας CCGT (826MW) της Mytilineos, η οποία λόγω της πολύ υψηλής της απόδοσής θέτει πλέον νέα επίπεδα κερδοφορίας στο κομμάτι της παραγωγής ενέργειας της εταιρείας.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Evaggelos Mytilineos, Mytilineos
ΑΓΟΡΕΣ

Mytilineos: Placement του 3,1% των μετοχών από τον Ευ. Μυτιληναίο

Τη συναλλαγή, που έχει στόχο την ενίσχυση του free float και της εμπορευσιμότητας έχουν αναλάβει η Citi και η Morgan Stanley. Οι ίδιες τράπεζες έχουν αναλάβει και τον σχεδιασμό ενδεχόμενης παράλληλης εισαγωγής στο Λονδίνο.