ΓΔ: 2097.93 0.51% Τζίρος: 109.35 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 14:40:39
Λογότυπο Volkswagen κτήριο
Φώτο: Shutterstock

Σε χαμηλό 4ετίας το λειτουργικό περιθώριο κέρδους της Volkswagen

Μειωμένα λειτουργικά κέρδη στα 2,86 δισ. ευρώ, ενώ οι πωλήσεις οχημάτων υποχώρησαν άνω του 8% για το γ' τρίμηνο. «Αναγκαία η αναδιάρθρωση», τονίζει ο οικονομικός διευθυντής.

Το λειτουργικό περιθώριο κέρδους της Volkswagen συρρικνώθηκε στο χαμηλότερο επίπεδο από την έναρξη της πανδημίας, σε μία ακόμη ένδειξη των μεγάλων προβλημάτων που αντιμετωπίζει η γερμανική εταιρεία.

Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία είχε λειτουργικά κέρδη 2,86 δισ. ευρώ και έσοδα 78,5 δισ. ευρώ το τρίτο τρίμηνο, με τα δύο μεγέθη να μειώνονται σε σχέση με ένα χρόνο πριν. Το λειτουργικό περιθώριο κέρδους της συρρικνώθηκε σε μόλις 3,6%, το χαμηλότερο των τελευταίων τεσσάρων και πλέον ετών.

Οι πωλήσεις οχημάτων διολίσθησαν κατά 8,3% το τρίτο τρίμηνο του 2024 σε σύγκριση με την αντίστοιχο χρονικό διάστημα του περασμένου έτους. Η ρευστότητα στον όμιλο ήταν αρνητική στα 160,6 δισ. ευρώ στα τέλη Σεπτεμβρίου 2024. 

Τα αποτελέσματα ενισχύουν την πρόθεση της διοίκησης της Volkswagen για δραστικά μέτρα στη Γερμανία, όπου οι ηγέτες των εργαζομένων αντιστέκονται στο κλείσιμο τουλάχιστον τριών εργοστασίων και στην κατάργηση χιλιάδων θέσεων εργασίας. Η εταιρεία επιδιώκει επίσης να μειώσει τους μισθούς για περίπου 140.000 εργαζομένους κατά 10%, κάτι που θα επιτείνει τα δεινά της μεγαλύτερης οικονομίας της Ευρώπης.

Η βασική μάρκα VW - όπου θα πέσει μεγάλο μέρος αυτών των περικοπών - κέρδισε μόλις 2% λειτουργικό περιθώριο κέρδους τους στο 9μηνο, όπως σημείωσε ο οικονομικός της διευθυντής, Άρνο Άντλιτς. «Αυτό αναδεικνύει την επείγουσα ανάγκη για σημαντικές μειώσεις κόστους και αύξηση της αποδοτικότητας», τόνισε χαρακτηριστικά.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ηλεκτρικό αυτοκίνητο φόρτιση
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες αυξάνουν την αυτονομία των ηλεκτρικών μοντέλων

Τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα προσφέρουν σημαντική μείωση επικίνδυνων ρύπων, όμως η περιορισμένη αυτονομία και το ελλιπές δίκτυο φόρτισης τα καθιστούν λιγότερο ελκυστικά για αγοραστές σε σχέση με τα συμβατικά οχήματα.