ΓΔ: 1435.19 -0.93% Τζίρος: 94.42 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Γιατί το Netflix θα βγει κερδισμένο από τον κορονοϊό

Με τους καταναλωτές να περιορίζουν τις δραστηριότητες τους και να μένουν σπίτι, αναλυτές εκτιμούν ότι το Netflix μπορεί να προσθέσει 7,5 εκατ. νέους συνδρομητές το πρώτο τρίμηνο του έτους.

Όλο και περισσότεροι άνθρωποι, σε πολλές χώρες, υποχρεώνονται πλέον να περιορίζουν τις δραστηριότητές τους και να μένουν σπίτι για να περιοριστεί η εξάπλωση του κορονοϊού. Το Netflix είναι μια από τις εταιρείες που μπορούν να βγουν κερδισμένες από την εξάπλωση του ιού, καθώς οι καταναλωτές αναγκάζονται να παραμείνουν στα σπίτια τους.

Η αγορά του streaming μεγαλώνει κάθε χρόνο και στο δρόμο που χάραξε το Netflix έχουν μπει πλέον και άλλοι μεγάλοι παίκτες με τα έσοδα της βιομηχανίας να αναμένεται να ξεπεράσουν φέτος τα 25,9 δισ. δολάρια καταγράφοντας ετήσια αύξηση 4,1%, ενώ το 2024 υπολογίζεται πως θα ανέλθουν στα 30,4 δισ. δολάρια σύμφωνα με εκτιμήσεις του Statista.

Το Netflix είναι μακράν ο μεγαλύτερος παίκτης στην αγορά του streaming, με τους συνδρομητές του να ξεπερνούν τα 167 εκατ. παγκοσμίως, φέρνοντας περισσότερα από 20 δισ. δολάρια σε έσοδα το 2019. Αυτοί οι αριθμοί αναμένεται να μεγαλώσουν καθώς πρόκειται να προστεθούν τουλάχιστον 7 εκατ. συνδρομητές μόνο το πρώτο τρίμηνο στο Netflix.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των αναλυτών, η εταιρεία μπορεί να ξεπεράσει τις προσδοκίες στο δεύτερο τρίμηνο εξαιτίας του αντίκτυπου της επιδημίας του κορονοϊού. Ο αναλυτής Μαικλ Όλσον της Piper Sandler δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τα αποτελέσματα του Netflix, σημειώνοντας πως η υπηρεσία streaming βρίσκεται σε ένα ιδιαίτερα θετικό μομέντουμ στους δυο πρώτους μήνες του τριμήνου.

Όπως αναφέρουν οι προβλέψεις, οι συνδρομητές του Netflix σε ΗΠΑ και Καναδά αναμένεται να αυξηθούν κατά 3,8% σε ετήσια βάση, διπλάσιο από τις αρχικές προβλέψεις των αναλυτών που ανέφεραν μια ανάπτυξη της τάξης του 1,6%. Σε διεθνές επίπεδο τα στοιχεία δείχνουν πως οι συνδρομητές θα αυξηθούν κατά 30,9% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο της περασμένης χρονιάς, ξεπερνώντας τις προσδοκίες που έκαναν λόγο για 29,9%.

«Παρά την λειτουργία νέων υπηρεσιών streaming, το Netflix συνεχίζει να αποτελεί ένα σημαντικό κομμάτι της αγοράς» σημειώνει ο Όλσον και προσθέτει πως «επιπλέον, με τους φόβους του κορονοϊού να αποθαρρύνουν τους καταναλωτές από το να ταξιδέψουν και να βγαίνουν έξω από το σπίτι για να διασκεδάσουν, το Netflix μπορεί να είναι κερδισμένο από αυτή την βραχυπρόθεσμη αλλαγή της στάσης των καταναλωτών».

Ο αναλυτής Ντέιβιντ Μιλερ της Imperial Capital σημειώνει πως η Netflix είναι στην καλύτερη θέση για να κερδίσει από το φαινόμενο εγκλεισμού στο σπίτι καθώς ο φόβος για τον κοροναϊό έχει κάνει απρόθυμους τους καταναλωτές να ταξιδέψουν και να βρίσκονται ανάμεσα σε πολλά άτομα και προσπαθούν να ξεπεράσουν την επιδημία στην ασφάλεια του σπιτιού τους.

«Αυξάνουμε τις προβλέψεις μας για τις αναμενόμενες συνδρομές στο Netflix του πρώτου τριμήνου, κυρίως επειδή θεωρούμε ότι υπάρχει ένα φαινόμενο εγκλεισμού εξαιτίας του φόβου για τον κορονοϊό» ανέφερε σε μήνυμα του προς τους επενδυτές. « Όχι μόνο οι υπηρεσίες του Netflix μένουν ανεπηρέαστες στον αντίκτυπο του κορονοϊού, αλλά επειδή η τιμή είναι τόσο χαμηλή, που έχει ανοσία σε όποια δευτερογενή υφεσιακά φαινόμενα παρατηρηθούν μετά» υπογραμμίζει ο Μίλερ.

Ο Μίλερ υπολογίζει τώρα πως το Netflix θα προσθέσει ακόμα 510.000 συνδρομητές στην αγορά ΗΠΑ και Καναδά και 7 εκατ. συνδρομητές παγκοσμίως φέρνοντας στο πρώτο τρίμηνο συνολικά 7,5 εκατ. νέους συνδρομητές, που είναι αρκετά υψηλότερο από τις προβλέψεις της Netflix.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΕΘΝΗ

Η απεργία που απειλεί να γονατίσει τους κολοσσούς του Χόλιγουντ

Οι σεναριογράφοι στις ΗΠΑ απεργούν για πρώτη φορά μετά από 16 χρόνια. Ζητούν μεγαλύτερο μερίδιο από τα κέρδη που έφερε η έκρηξη του streaming και περιορισμούς στη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης για σενάρια.
ΔΙΕΘΝΗ

«Πάγωσε» η ανάπτυξη της Netflix και ψάχνει νέα συνταγή για έσοδα

Το τέλος της περιόδου εκρηκτικής αύξησης συνδρομητών, εν μέσω πανδημίας, φέρνει τη Netflix μπροστά δύσκολες αποφάσεις. Τέλος οι αποστολές DVD, μειώνεται η κοινή χρήση κωδικών, «ψαλίδι» στις δαπάνες για παραγωγές.
ΔΙΕΘΝΗ

Η Disney κερδίζει το Netflix και αλλάζει τα δεδομένα στις streaming πλατφόρμες

Αλλάζει τον τρόπο που λειτουργούν οι streaming πλατφόρμες η αλματώδης ανάπτυξη του μοντέλου Disney+. Χάνει έδαφος το Netflix και αναζητά τρόπους αντίδρασης. Γιατί καθιερώνονται οι διαφημίσεις στις πλατφόρμες.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Το Netflix μπαίνει στην Cosmote TV: Τι αλλάζει στη συνδρομητική τηλεόραση

Μέχρι και πρόσφατα οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι «χτυπούσαν» τις πλατφόρμες streaming και τους ζητούσαν να συνεισφέρουν στις επενδύσεις υποδομών, αλλά πλέον περνούν σε μια στρατηγική συμμαχιών.
ΔΙΕΘΝΗ

Ρεκόρ για το Netflix πάνω από 13 εκατ. συνδρομητές σε ένα τρίμηνο

Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι πρόσθεσε 13,1 εκατομμύρια συνδρομητές, τη μεγαλύτερη αύξηση συνδρομητών τέταρτου τριμήνου όλων των εποχών, ξεπερνώντας κατά πολύ τα προβλεπόμενα κέρδη των 8,97 εκατομμυρίων.