ΓΔ: 897.01 -1.45% Τζίρος: 251.67 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Η Toyota ετοιμάζει να βγάλει στον δρόμο το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο

Σε πρόσφατη εκδήλωση της Toyota στην Ευρώπη, γνωστοποιήθηκε ότι πρόκειται για ένα SUV, το οποίο θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα e-TNGA.

Η Toyota επιβεβαίωσε ότι θα πραγματοποιήσει την παγκόσμια πρεμιέρα του πρώτου της αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκίνητου στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου 2021 στη Σαγκάη. Η Διεθνής Έκθεση Αυτοκινήτου 2021 στη Σαγκάη, θα πραγματοποιηθεί από 21 έως 28 Απριλίου, ενώ οι ημέρες τύπου προγραμματίστηκαν στις 19 και 20 Απριλίου.

Αν και η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία δεν έχει δώσει περισσότερες πληροφορίες για το πρώτο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο μηδενικών ρύπων, οι αναλυτές της αυτοκινητοβιομηχανίας εκτιμούν ότι θα πρόκειται για το μοντέλο που θα ανταγωνιστεί τα επίσης ηλεκτρικά μοντέλα Tesla Model Y και VW ID.4.

Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου στην αξιολόγηση των παγκόσμιων πωλήσεων οχημάτων κατά την διάρκεια του 2020, δεν ανακοίνωσε ούτε το όνομα του νέου ηλεκτρικού μοντέλου της. Σε πρόσφατη εκδήλωση της Toyota στην Ευρώπη, γνωστοποιήθηκε ότι πρόκειται για ένα SUV, το οποίο θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα e-TNGA της Toyota. Η ιαπωνική μάρκα, ανακοίνωσε ότι είναι μια καινοτομική πλατφόρμα, η οποία είναι εξαιρετικά ευέλικτη και εύκολα προσαρμόσιμη για μια σειρά τύπων οχημάτων.

Η βασική αρχή της αρχιτεκτονικής της νέας πλατφόρμας e-TNGA είναι ότι λειτουργεί σαν μια βάση, με τα σημαντικά της χαρακτηριστικά να παραμένουν σταθερά. Ωστόσο, δίνει την δυνατότητα στους σχεδιαστές και στους μηχανικούς να μεταβάλουν τα άλλα μεγέθη της όπως το μήκος, το πλάτος και το ύψος του κάθε αυτοκινήτου, καλύπτοντας τις ανάγκες της κάθε κατηγορίας.

Ανάλογες ιδιότητες έχει και η αντίστοιχη πλατφόρμα MEB της VW, που αξιοποιείται για όλα τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα του γερμανικού ομίλου VW. Αυτή η προσέγγιση επιτρέπει διακύμανση στο πλάτος, το μήκος, το μεταξόνιο και το ύψος του οχήματος.

Η πλατφόρμα για ηλεκτρικά αυτοκίνητα e-TNGA μπορεί επίσης να καλύψει και όλες τις ανάγκες για την μετάδοση της κίνησης. Οι μηχανικοί μπορούν να προσαρμόσουν κίνηση μόνο στους μπροστινούς τροχούς, κίνηση μόνο στους πίσω τροχούς ακόμη και μόνιμη τετρακίνηση. Επίσης, ένα ακόμη χαρακτηριστικό της ευελιξίας της πλατφόρμας e-TNGA, είναι ότι μπορεί να φιλοξενήσει μεγάλη γκάμα μπαταριών και ηλεκτρικών κινητήρων που ταιριάζουν σε διάφορους τύπους οχημάτων και προφίλ χρήσης.

Η ευελιξία της πλατφόρμας e-TNGA επιτρέπει στην Toyota να σχεδιάσει και να δημιουργήσει οχήματα που δεν είναι μόνο αμιγώς ηλεκτρικά, αλλά να καλύπτουν τις απαιτήσεις για οδηγική απόλαυση καθώς και όμορφη εμφάνιση, τονίζει στην ανακοίνωσή της η ιαπωνική μάρκα.

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΕΘΝΗ

Ποιες είναι οι προκλήσεις της ηλεκτροκίνησης των οχημάτων

Παρά τις δυσκολίες στην υλοποίηση των σχετικών προγραμμάτων οι κατασκευαστές αυτοκινήτων εξακολουθούν να ξοδεύουν απίστευτα ποσά για να ξεκινήσουν οι προσπάθειες που αφορούν την ηλεκτροκίνηση, μετά το πρώτο lockdown.
ΔΙΕΘΝΗ

Μηνιαία άνοδο 7% σημειώνουν οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη Γερμανία

Σε ανοδική πορεία βρίσκονται και πάλι οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων στη Γερμανία με την παραγωγή να αυξάνεται και να επιστρέφει η αισιοδοξία στην αυτοκινητοβιομηχανία μετά την πανδημία.
ΔΙΕΘΝΗ

ΒMW: Στοχεύει σε πάνω από 7 εκατ. ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά οχήματα έως το 2030

Σύμφωνα με τα στοιχεία των πωλήσεων, πουλήθηκαν περισσότερα από 500.000 ηλεκτροκίνητα οχήματα το 2019, ενώ μέχρι το τέλος του 2021 ο αριθμός αυτός αναμένεται να αυξηθεί σε πάνω από ένα εκατομμύριο.