ΓΔ: 876.85 0.01% Τζίρος: 1.71 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 10:36:05 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Σημαντική επένδυση της Nestle στην Κίνα ύψους 35,1 εκατ. δολαρίων

Η Nestle ενεργοποίησε επίσημα, δύο φάσεις επενδυτικών προγραμμάτων με την πρώτη να λειτουργεί μέχρι το τέλος του 2021 και η δεύτερη θα εισάγει την οργάνωση «έξυπνων» υποδομών εγκατάστασης

Η ελβετική Nestle ανακοίνωσε χθες μία νέα επένδυση 230 εκατομμυρίων γουάν (περίπου 35,11 εκατομμυρίων δολαρίων) σε προϊόντα τροφής για ζώα συντροφιάς, προκειμένου να επεκτείνει τη γκάμα των προϊόντων που θα παράγει στην Κίνα.

Μετά από μία επένδυση 730 εκατομμυρίων γουάν το Μάιο του 2020, η Nestle ενεργοποίησε επίσημα, δύο φάσεις επενδυτικών προγραμμάτων, σχετικά με γραμμές παραγωγής ξηράς τροφής και υγρής κονσερβοποιημένης τροφής, για ζώα συντροφιάς.

Η πρώτη φάση της επένδυσης, η οποία θα λειτουργήσει μέχρι το τέλος του 2021, επικεντρώνεται στην ανάπτυξη προϊόντων υψηλής τεχνολογίας, αλλά και τη δυνατότητα παραγωγής κτηνιατρικών ειδών τροφής για ζώα συντροφιάς. Η δεύτερη φάση της επένδυσης, θα εισάγει την οργάνωση «έξυπνων» υποδομών εγκατάστασης για τον τομέα των τροφών των ζώων συντροφιάς, με τη χρήση έξυπνης βιομηχανικής παραγωγής, αλλά και διαχείρισης των προϊόντων.

«Η κινεζική αγορά δείχνει μία αυξανόμενη ζήτηση για τροφές υψηλής ποιότητας, για τα ζώα συντροφιάς, αναφορικά με τις πρώτες ύλες, τη διατροφική αξία, αλλά και τη γεύση» σύμφωνα με τη Μιράντα Τσαν, υπεύθυνη της Nestle Purina PetCare, στην ευρύτερη περιοχή της Κίνας. Η Nestle ιδρύθηκε το 1866 και είναι μία παγκόσμια εταιρία παραγωγής τροφίμων και αναψυκτικών που έχει την έδρα της, στην ελβετική πόλη Βεβέ. Η Κίνα είναι η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά παγκοσμίως για τη Nestle.

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

kina-ergostasio
ΔΙΕΘΝΗ

Ετήσια αύξηση 7,5% κατέγραψαν οι εξαγωγές παιχνιδιών το 2020 στην Κίνα

Οι κινεζικές εξαγωγές παιχνιδιών συνέχισαν να αυξάνονται το 2021, με το οικονομικό ύψος των εξαγωγών παιχνιδιών να φτάνει στα 5,02 δισεκατομμύρια δολάρια το πρώτο δίμηνο του 2021, με αύξηση 96,8%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2020.
alibaba, kina, tzak ma
ΔΙΕΘΝΗ

Πρόστιμο 2,8 δισ. δολ. στην Alibaba για κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης

Ο όμιλος Alibaba κατηγορείται ότι αξιώνει την αποκλειστικότητα από τους εμπόρους που θέλουν να πωλούν τα προϊόντα τους στην πλατφόρμα του, αποφεύγοντας αντίπαλους ιστότοπους του διαδικτυακού εμπορίου.