ΓΔ: 860.03 -1.76% Τζίρος: 47.63 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φωτό: Shutterstock

AT&T: Στα «σκαριά» συγχώνευση - μαμούθ της WarnerΜedia με την Discovery

Η δομή της συμφωνίας είναι ακόμα ασαφής, αλλά η AT&T, η οποία έχει αξία περίπου 230 δισ. δολάρια, αναμένεται να ελέγξει το μεγαλύτερο μέρος της νέας οντότητας.

Σε προχωρημένες επαφές για τη συγχώνευση του μιντιακού της ομίλου με το Discovery Inc. φαίνεται να βρίσκεται η AT&T, σύμφωνα με πληροφορίες του ειδησεογραφικού πρακτορείου Bloomberg, μία συμφωνία, η οποία στην περίπτωση που πραγματοποιηθεί θα δημιουργήσει έναν γίγαντα των μέσων με εταιρική αξία 150 δισ. δολαρίων.

Ο όμιλος της AT&T που ελέγχει το CNN, το ΗΒΟ, το Cartoon Network, το TBS, το ΤΝΤ και τα στούντιο Warner Bros θα συγχωνευτούν με τον Όμιλο Discovery που κατέχει το HGTV, το Food Network, το Travel Channel και το Animal Planet και με μία τέτοια κίνηση έρχονται να κοντράρουν στα ίσια τα «βαριά χαρτιά» του χώρου του streaming, όπως τη Netflix και την Amazon

Η δομή της συμφωνίας είναι ακόμα ασαφής, αλλά η AT&T, η οποία έχει αξία περίπου 230 δισ. δολάρια, αναμένεται να ελέγξει το μεγαλύτερο μέρος της νέας οντότητας. Σημειώνεται ότι το 2018, η AT&T εξαγόρασε την Time Warner την οποία μετονόμασε σε WarnerMedia έναντι του ποσού των 85,4 δισ. δολαρίων.

Η WarnerMedia διευθύνεται από τον Τζέησον Κιλάρ , 50 ετών, έναν από τους πρωτοπόρους του streaming και τον πρώτο διευθύνοντα σύμβουλο της Hulu. Το Discovery έχει στο τιμόνι του εδώ και 14 χρόνια τον Ντέιβιντ Ζάζλαβ, 60 ετών, ο οποίος και συνέβαλε τα μέγιστα στην ανάπτυξή του.

Η νέα εταιρεία θα είναι μεγαλύτερη από τη Netflix, αλλά και τη NBCUniversal. Μαζί, η WarnerMedia και η Discovery κατέγραψαν πάνω από 41 δισεκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις πέρυσι, με τα λειτουργικά τους κέρδη να ξεπερνούν τα 10 δισεκατομμύρια δολάρια. Φυσικά, ένα τέτοιο ποσό θα έβαζε σε θέση οδηγού τη νέα εταιρεία, μπροστά από τη Netflix και τη NBCUniversal.

Η AT&T έχει δαπανήσει δισεκατομμύρια για την κατασκευή του HBO Max, το οποίο σήμερα έχει περίπου 20 εκατομμύρια συνδρομητές, ενώ από την άλλη πλευρά το Discovery μετρά 15 εκατομμύρια.

Τέλος, η AT&T επιδιώκει να μειώσει τις χρεώσεις της, ενώ τον Φεβρουάριο συμφώνησε να πουλήσει το ένα τρίτο της υπηρεσίας της δορυφορικής τηλεόρασης DirecTV, την οποία αγόρασε το 2015 για περίπου 68 δισεκατομμύρια δολάρια, στην TPG Capital. Το τίμημα της συμφωνίας έφτασε τα 16,25 δισεκατομμύρια δολάρια. 

 

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ