bd-sprite
Φώτο: Shutterstock

Πάτησαν γκάζι οι πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση τον Απρίλιο

Από τον Ιανουάριο έως τον Απρίλιο του 2021, η ζήτηση επιβατικών αυτοκινήτων στην ΕΕ αυξήθηκε κατά 24,4% και έφτασε τα 3,4 εκατομμύρια μονάδες συνολικά, με τους τελευταίους δύο μήνες να παρέχουν σημαντική ώθηση.

Τον Απρίλιο του 2021, οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων αυξήθηκαν κατά 218,6% στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Η αυξητική τάση οφείλεται στο αγοραστικό ενδιαφέρον και στη χαμηλή βάση σύγκρισης του περασμένου έτους, λόγω της πανδημίας και των περιοριστικών μέτρων. Παρά τη μεγάλη ποσοστιαία αύξηση, ο όγκος πωλήσεων του περασμένου μήνα ήταν σχεδόν 300.000 μονάδες χαμηλότερος από αυτόν που καταγράφηκε τον Απρίλιο του 2019.

Πολλές αγορές σε ολόκληρη την περιοχή της ΕΕ σημείωσαν διψήφια ή και τριψήφια ποσοστά αύξησης τον Απρίλιο. Η Ιταλία σημείωσε τη μεγαλύτερη άνοδο (+ 3.276,8%) από τις μεγάλες αγορές, ακολουθούμενη από την Ισπανία (+ 1,787,9%). Η Γαλλία (+ 568,8%) και η Γερμανία (+ 90,0%) παρουσίασαν επίσης σημαντικά κέρδη σε σύγκριση με πέρυσι.

Από τον Ιανουάριο έως τον Απρίλιο του 2021, η ζήτηση επιβατικών αυτοκινήτων στην ΕΕ αυξήθηκε κατά 24,4% και έφτασε τα 3,4 εκατομμύρια μονάδες συνολικά, με τους τελευταίους δύο μήνες να παρέχουν σημαντική ώθηση. Οι τέσσερις μεγαλύτερες αγορές, η Ιταλία και η Γαλλία σημείωσαν τα μεγαλύτερα κέρδη (αύξηση 68,4% και 51,0% αντίστοιχα). Ταυτόχρονα, τα θετικά αποτελέσματα του Απριλίου έφεραν τις σωρευτικές επιδόσεις της Ισπανίας (+ 18,8%) και της Γερμανίας (+ 7,8%) σε θετικό πρόσημο για πρώτη φορά φέτος.

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΕΘΝΗ

Πεδίο νέων συγκρούσεων Ευρώπης με Κίνα η βιομηχανία αυτοκινήτων

Ο κλάδος της αυτοκινητοβιομηχανίας θα αποτελέσει πεδίο εμπορικής διαμάχης μεταξύ της Ευρώπης και της Κίνας, τονίζει η Alpha Bank. Η Κομισιόν άρχισε έρευνα για τα επιδοτούμενα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που εισάγονται από την Κίνα.
ΔΙΕΘΝΗ

Κόντρα Κίνας με Ευρωπαϊκή Ένωση με φόντο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Το Πεκίνο καταγγέλλει την έρευνα της ΕΕ στα κινεζικά ηλεκτροκίνητα οχήματα ως «ξεκάθαρη πράξη προστατευτισμού». Η έρευνα που θα καθορίσει αν απαιτούνται τιμωρητικοί δασμοί για να προστατευθούν οι παραγωγοί της ΕΕ.
ΔΙΕΘΝΗ

Πολύ χαμηλά τα ποσοστά των οικολογικών αυτοκινήτων στην ΕΕ

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της ACEA μόνο το 2,3% του στόλου επιβατικών αυτοκινήτων της ΕΕ είναι σήμερα υβριδικά ηλεκτρικά, ενώ παρά την έντονη αύξηση των πωλήσεων τα εναλλακτικής κίνησης οχήματα αποτελούν μόλις το 6,9%.
ΔΙΕΘΝΗ

Η Ευρωπαϊκή Ένωση καταργεί τους κινητήρες εσωτερικής καύσης από το 2035

Η Γερμανία ήρε το βέτο της με αντάλλαγμα την εισαγωγή εξαίρεσης για τα συνθετικά καύσιμα που βρίσκονται ακόμα στο στάδιο της ανάπτυξης και θα μπορούσαν να δώσουν παράταση ζωής στους θερμικούς κινητήρες.
ΔΙΕΘΝΗ

Προβληματισμός για την έλλειψη σημείων φόρτισης αυτοκινήτων στην ΕΕ

Όπως αναφέρει έρευνα της McKinsey οι αυτοκινητοβιομηχανίες αισθάνονται ότι οι κυβερνήσεις δεν επενδύουν ανάλογα για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης και τη μετάβαση στη βιώσιμη κινητικότητα.