bd-sprite
Φωτο: Shutterstock

Συνεχίζεται η αύξηση των πωλήσεων καινούργιων αυτοκινήτων στην ΕΕ

Κατά το πρώτο εξάμηνο του 2021, η ζήτηση για νέα αυτοκίνητα στην ΕΕ αυξήθηκε κατά 25,2% και έφτασε συνολικά περίπου 5,4 εκατομμύρια μονάδες.

Τον Ιούνιο του 2021, οι ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών αυτοκινήτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση αυξήθηκαν ξανά (+10,4%) σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πέρυσι. Η ανάλυση των επίσημων στοιχείων δείχνει ότι η αυξητική τάση του έκτου μήνα της χρονιάς ήταν πιο χαμηλή σε σχέση με τους προηγούμενους μήνες. Κοιτάζοντας τις μεγάλες αγορές αυτοκινήτων της ΕΕ, η Γερμανία σημείωσε το μεγαλύτερο κέρδος με αύξηση 24,5%, ακολουθούμενη από την Ισπανία (+17,1%) και την Ιταλία (+12,6%). Στη Γαλλία, αντιθέτως, οι πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων μειώθηκαν (-14,7%) τον Ιούνιο.

Κατά το πρώτο εξάμηνο του 2021, η ζήτηση για νέα αυτοκίνητα στην ΕΕ αυξήθηκε κατά 25,2% και έφτασε συνολικά περίπου 5,4 εκατομμύρια μονάδες. Ωστόσο, αυτό είναι ακόμη 1,5 εκατομμύριο μονάδες κάτω από τον όγκο πριν από τον COVID, που καταγράφηκε τους πρώτους έξι μήνες του 2019. Οι 27 αγορές της περιοχής σημείωσαν αρκετά παρόμοια αποτελέσματα μέχρι στιγμής φέτος, με ισχυρά κέρδη από έτος σε έτος στις περισσότερες χώρες, συμπεριλαμβανομένων των τεσσάρων σημαντικών: Ιταλία (+51,4%), Ισπανία (+34,4%), Γαλλία (+28,9%) και Γερμανία (+14,9%).

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΕΘΝΗ

Πεδίο νέων συγκρούσεων Ευρώπης με Κίνα η βιομηχανία αυτοκινήτων

Ο κλάδος της αυτοκινητοβιομηχανίας θα αποτελέσει πεδίο εμπορικής διαμάχης μεταξύ της Ευρώπης και της Κίνας, τονίζει η Alpha Bank. Η Κομισιόν άρχισε έρευνα για τα επιδοτούμενα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που εισάγονται από την Κίνα.
ΔΙΕΘΝΗ

Κόντρα Κίνας με Ευρωπαϊκή Ένωση με φόντο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Το Πεκίνο καταγγέλλει την έρευνα της ΕΕ στα κινεζικά ηλεκτροκίνητα οχήματα ως «ξεκάθαρη πράξη προστατευτισμού». Η έρευνα που θα καθορίσει αν απαιτούνται τιμωρητικοί δασμοί για να προστατευθούν οι παραγωγοί της ΕΕ.
ΔΙΕΘΝΗ

Πολύ χαμηλά τα ποσοστά των οικολογικών αυτοκινήτων στην ΕΕ

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της ACEA μόνο το 2,3% του στόλου επιβατικών αυτοκινήτων της ΕΕ είναι σήμερα υβριδικά ηλεκτρικά, ενώ παρά την έντονη αύξηση των πωλήσεων τα εναλλακτικής κίνησης οχήματα αποτελούν μόλις το 6,9%.
ΔΙΕΘΝΗ

Η Ευρωπαϊκή Ένωση καταργεί τους κινητήρες εσωτερικής καύσης από το 2035

Η Γερμανία ήρε το βέτο της με αντάλλαγμα την εισαγωγή εξαίρεσης για τα συνθετικά καύσιμα που βρίσκονται ακόμα στο στάδιο της ανάπτυξης και θα μπορούσαν να δώσουν παράταση ζωής στους θερμικούς κινητήρες.
ΔΙΕΘΝΗ

Προβληματισμός για την έλλειψη σημείων φόρτισης αυτοκινήτων στην ΕΕ

Όπως αναφέρει έρευνα της McKinsey οι αυτοκινητοβιομηχανίες αισθάνονται ότι οι κυβερνήσεις δεν επενδύουν ανάλογα για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης και τη μετάβαση στη βιώσιμη κινητικότητα.