ΓΔ: 944.64 -1.22% Τζίρος: 62.80 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

JYSK: Ανάπτυξη με οκτώ νέα καταστήματα, έφτασε ήδη στο break-even

Επεκτείνει την παρουσία της στην Ελλάδα η δανέζικη εταιρεία επίπλων και δίνει έμφαση στα νησιά. Σημαντική αύξηση τζίρου στη χρήση που έληξε τον Αύγουστο, ενώ μέσα σε μια πενταετία λειτουργίας εξαλείφθηκαν οι ζημιές.

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται το πλάνο επέκτασης της δανέζικης εταιρείας επίπλων και οικιακών αξεσουάρ Jysk στη χώρα μας, παρά τις δυσκολίες που προκάλεσε στην λειτουργία του λιανεμπορίου η πανδημία. Η αλυσίδα στοχεύει στην προσθήκη τουλάχιστον οκτώ νέων καταστημάτων μέσα στην τρέχουσα οικονομική χρήση (Σεπτέμβριος 2021-Αύγουστος 2022), σε περιοχές της Ελλάδας όπου δεν διαθέτει φυσική παρουσία ή δύναται να την επεκτείνει, ενώ παράλληλα έχει ήδη ξεκινήσει το σχέδιο ανακαίνισης κάποιων εκ των 47 καταστημάτων της (από τα πρώτα που λειτούργησαν στην χώρα μας όταν η αλυσίδα εισήλθε το 2015), με βάση το νέο concept που εφαρμόζεται παγκοσμίως. Μάλιστα, πέραν της Ρόδου, της Κρήτης και της Κέρκυρας όπου έχει ήδη παρουσία, τα νησιά αποτελούν έναν από τους στόχους της Jysk, με την Κρήτη να αποκτά ακόμη ένα κατάστημα μέσα στο έτος. 

Η πανδημία, εξάλλου, δεν επηρέασε αρνητικά τα μεγέθη της εταιρείας στην χώρα μας, καθώς οι καταναλωτές στράφηκαν στην διακόσμηση του σπιτιού πιο μαζικά την περίοδο των περιορισμών, αναζητώντας λύσεις για καλύτερη οικιακή διαρρύθμιση. Έτσι, σύμφωνα με τον διευθυντή Μάρκετινγκ της Jysk, κ. Κώστα Δημόπουλο, η χρήση που έληξε στις 31 Αυγούστου 2021 παρουσίασε αύξηση τζίρου κατά 8% περίπου συγκριτικά με πέρσι, χωρίς να προσμετρώνται τα νέα καταστήματα που λειτούργησαν αυτή την περίοδο, αγγίζοντας τα 50 εκατ. ευρώ σε καθαρές πωλήσεις. Ο ίδιος εκτιμά μάλιστα ότι η νέα χρήση που μόλις ξεκίνησε θα είναι ακόμη καλύτερη, με δεδομένα την προσθήκη νέων καταστημάτων αλλά και τον έλεγχο της πανδημίας. 

Στόχο της αλυσίδας αποτελεί εξάλλου η λειτουργία 80 συνολικά καταστημάτων Jysk στην χώρα μας, αλλά και η περαιτέρω ενίσχυση του ηλεκτρονικού καταστήματος της εταιρείας, το οποίο κατέγραψε σημαντικούς τζίρους κατά τις περιόδους των lockdowns. Εκτιμάται δε ότι, υπό φυσιολογικές συνθήκες, οι ηλεκτρονικές πωλήσεις δύναται να συνεισφέρουν τουλάχιστον 8% επί του συνολικού τζίρου. Περαιτέρω, όπως σημειώνει ο κ. Δημόπουλος, η Jysk πρόσφατα επεκτάθηκε και στην κατηγορία Β2Β, εγκαινιάζοντας συνεργασία με τους επαγγελματίες του τουρισμού αλλά και της εστίασης, προσδοκώντας σε ακόμη καλύτερες επιδόσεις μέσα στο 2022. 

Σε ό,τι αφορά την τροφοδοσία των καταστημάτων αλλά και τα προβλήματα που παρουσιάζονται στην εφοδιαστική αλυσίδα παγκοσμίως λόγω της αναστάτωσης από τους περιορισμούς της πανδημίας, ο κ. Δημόπουλος σημειώνει ότι η κατάσταση βρίσκεται υπό πλήρη έλεγχο, καθώς εγκαινιάστηκαν πρόσφατα νέοι αποθηκευτικοί χώροι της Jysk στην Βουλγαρία, οι οποίοι αποτελούν τον βασικό προμηθευτή για την χώρα μας, εκμηδενίζοντας πιθανούς κινδύνους καθυστερήσεων ή ελλείψεων προϊόντων. 

Σημειώνεται ότι η Jysk είχε στην Ελλάδα πωλήσεις ύψους 39,08 εκατ. ευρώ την περσινή χρήση (Σεπτέμβριος 2019-Αύγουστος 2020), έναντι 32 εκατ. ευρώ την προηγούμενη, ενώ πέρασε σε κέρδη προ φόρων ύψους 21.430 ευρώ έναντι ζημιών ύψους 1,24 εκατ. ευρώ το προηγούμενο έτος, επιτυγχάνοντας break-even μέσα στην πρώτη πενταετία λειτουργίας της στην Ελλάδα, παρά το δύσκολο οικονομικό περιβάλλον. 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Logistics, Exagoges, Exports, Limani, Port, Emporio, Trade
ΔΙΕΘΝΗ

«Κουρεύει» τα κέρδη των επιχειρήσεων η «σπασμένη» εφοδιαστική αλυσίδα

Ανάλυση της McKinsey διαπιστώνει ότι οι αναταράξεις της διεθνούς εφοδιαστικής αλυσίδας δύνανται να μειώσουν τα EBITDA των επιχειρήσεων λιανικής κατά 20% - 40% βραχυπρόθεσμα και 15% - 20% μακροπρόθεσμα, εάν δεν αντιμετωπιστούν επαρκώς.
ΔΙΕΘΝΗ

Το μυστικό επιτυχίας της Nike: Πήρε τον έλεγχο των λιανικών πωλήσεων

Μεγάλη αύξηση στο περιθώριο κέρδους του αμερικανικού κολοσσού αθλητικών ειδών χάρη στη μεταφορά μεγάλου μέρους των λιανικών πωλήσεων στο δικό της δίκτυο καταστημάτων και ηλεκτρονικών πωλήσεων.
COCO-MAT
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Έμφαση στην αγορά λιανικής και διατήρηση δυνάμεων οι βασικοί στόχοι της Cocomat

Σε δεύτερο πλάνο η δραστηριότητα business to business και hoteling. Η εταιρία σημείωσε υπερδιπλασιασμό ηλεκτρονικών πωλήσεων ωστόσο περίπου το 20% του τζίρου της προέρχεται από τα ξενοδοχεία.