ΓΔ: 1448.7 0.06% Τζίρος: 152.33 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φωτο: Shutterstock

Netflix: Μειώνεται η «αιμορραγία» συνδρομητών, αυξάνονται τα έσοδα

Η πλατφόρμα απέφερε έσοδα σχεδόν 8 δισεκατομμυρίων δολαρίων, μια αύξηση 8,6% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι, αν και ο ρυθμός ανάπτυξης επιβραδύνεται και η εταιρεία προβλέπει ότι θα συνεχίσει να μειώνεται.

Η Netflix ξεπέρασε τις δικές της, δυσοίωνες τριμηνιαίες προβλέψεις, περιορίζοντας τις απώλειες συνδρομητών και αποστέλλοντας υψηλότερα έσοδα παρά το πιο ανταγωνιστικό τοπίο streaming και το δύσκολο οικονομικό περιβάλλον.

Τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας, που ανακοινώθηκαν μετά το κλείσιμο της αγοράς την Τρίτη, αναμένονταν ευρέως. Παρόλο που η απώλεια 970.000 χρηστών που πληρώνουν θα μπορούσε τυπικά να μην περάσει ως καλή είδηση, είναι μια πραγματική νίκη σε σύγκριση με τα 2 εκατομμύρια που ανέμενε η εταιρεία για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου. Αυτό έστειλε τους επενδυτές να σπεύσουν, ανεβάζοντας τη μετοχή κατά σχεδόν 8 τοις εκατό στις μεταμεσονύκτιες συναλλαγές.

«Η πρόκληση και η ευκαιρία μας είναι να επιταχύνουμε την αύξηση των εσόδων και των μελών μας συνεχίζοντας να βελτιώνουμε το προϊόν, το περιεχόμενο και το μάρκετινγκ όπως κάνουμε τα τελευταία 25 χρόνια και να αξιοποιούμε καλύτερα το μεγάλο μας κοινό», αναφέρει το Netflix στην έκθεση.

Το Netflix απέφερε έσοδα σχεδόν 8 δισεκατομμυρίων δολαρίων, μια αύξηση 8,6% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι, αν και ο ρυθμός ανάπτυξης επιβραδύνεται και η εταιρεία προβλέπει ότι θα συνεχίσει να μειώνεται. Το Netflix αναμένει κέρδος 1 εκατομμυρίου συνδρομητών επί πληρωμή το επόμενο τρίμηνο.

Η εταιρεία απέδωσε την επιβράδυνση της αύξησης των εσόδων της σε μια σειρά ζητημάτων, όπως τα υψηλότερα ποσοστά υιοθέτησης των συνδεδεμένων τηλεοράσεων, ο μεγαλύτερος ανταγωνισμός στο streaming, η κοινή χρήση λογαριασμών και ευρύτεροι παράγοντες όπως η υποτονική οικονομική ανάπτυξη και ο πόλεμος στην Ουκρανία.

Για την ενίσχυση των πωλήσεων, η εταιρεία δήλωσε ότι θα επικεντρωθεί στην εξέλιξη και τη βελτίωση των γραμμών εσόδων της, συμπεριλαμβανομένου ενός ευρέως αναμενόμενου συνδρομητικού σχεδίου που βασίζεται σε διαφημίσεις και την πάταξη της δωρεάν κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης.

Η Netflix είναι έτοιμη να πατάξει την κοινή χρήση λογαριασμών

Το Netflix θα εισαγάγει πρώτα τη διαφημιστικά υποστηριζόμενη βαθμίδα του σε ορισμένες αγορές, δήλωσε η εταιρεία, σε μέρη όπου οι δαπάνες για διαφήμιση είναι ήδη σημαντικές.

«Με την πάροδο του χρόνου, η ελπίδα μας είναι να δημιουργήσουμε ένα μοντέλο διαφήμισης καλύτερο από τη γραμμική τηλεόραση που θα είναι πιο απρόσκοπτο και σχετικό για τους καταναλωτές και πιο αποτελεσματικό για τους διαφημιστικούς μας συνεργάτες», δήλωσε η εταιρεία.

Την περασμένη εβδομάδα, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι η Microsoft, η οποία δεν διαθέτει δική της υπηρεσία streaming, θα είναι ο παγκόσμιος συνεργάτης της Netflix σε θέματα τεχνολογίας και πωλήσεων διαφήμισης.

Εκτός από την εξέταση προγραμμάτων χαμηλότερου κόστους, το Netflix προσπαθεί επίσης να αποσπάσει χρήματα από τα 100 εκατομμύρια νοικοκυριά που μοιράζονται κωδικούς πρόσβασης και έχουν πρόσβαση στην υπηρεσία χωρίς να πληρώνουν. Η εταιρεία επεκτείνει τις προσπάθειές της να χρεώνει τους συνδρομητές με επιπλέον χρέωση για την προβολή περιεχομένου εκτός της κύριας κατοικίας τους. Η εταιρεία δήλωσε ότι στόχος της είναι να κυκλοφορήσει μια επί πληρωμή προσφορά κοινής χρήσης το 2023.

Τα οικονομικά αποτελέσματα έρχονται σε μια δύσκολη στιγμή για την εταιρεία. Η Netflix ταλαιπωρείται από τους δικούς της αγώνες στην παραγωγή σωρείας περιεχομένου, ενώ η Wall Street είχε τιμωρήσει φέτος τον τεχνολογικό κλάδο στο σύνολό του. Ο Nasdaq έχει υποχωρήσει κατά 25% το 2022, καθώς οι τεχνολογικές μετοχές επιστρέφουν τα εντυπωσιακά κέρδη που είδαν στην αρχική φάση της κρίσης του κορονοϊού.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΕΘΝΗ

Ρεκόρ για το Netflix πάνω από 13 εκατ. συνδρομητές σε ένα τρίμηνο

Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι πρόσθεσε 13,1 εκατομμύρια συνδρομητές, τη μεγαλύτερη αύξηση συνδρομητών τέταρτου τριμήνου όλων των εποχών, ξεπερνώντας κατά πολύ τα προβλεπόμενα κέρδη των 8,97 εκατομμυρίων.
ΔΙΕΘΝΗ

Το Netflix θα επενδύσει 2,5 δισ. δολ. σε νοτιοκορεατικό περιεχόμενο

Κατά τα τελευταία χρόνια το νοτιοκορεατικό περιεχόμενο έχει κερδίσει το παγκόσμιο κοινό με πάνω από 60% των θεατών του Netflix να έχουν παρακολουθήσει μια σειρά από την χώρα αυτή της Ανατολικής Ασίας.