ΓΔ: 1422.35 0.34% Τζίρος: 108.90 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Η Apple απείλησε με αποκλεισμό την Twitter από το app store

Ο δισεκατομμυριούχος διευθύνων σύμβουλος του Twitter και της Tesla Έλον Μασκ δήλωσε ότι η Apple πιέζει την Twitter σχετικά με απαιτήσεις για τη διαχείριση του περιεχομένου των αναρτήσεων.

Ο Έλον Μασκ κατηγόρησε την Apple Inc ότι απείλησε να εμποδίσει την πρόσβαση της Twitter Inc στο ηλεκτρονικό κατάστημα εφαρμογών της (app store) χωρίς να γνωστοποιήσει την αιτία, σύμφωνα με μία σειρά αναρτήσεων που έκανε χθες, Δευτέρα, ο Έλον Μασκ στην αναφερόμενη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης.

Στις ίδιες αναρτήσεις ο Μασκ ανέφερε ότι η κατασκευάστρια των έξυπνων τηλεφωνικών συσκευών iPhone σταμάτησε να διαφημίζεται στο Twitter.

Ο δισεκατομμυριούχος διευθύνων σύμβουλος του Twitter και της Tesla δήλωσε ότι η Apple πιέζει την Twitter σχετικά με απαιτήσεις για τη διαχείριση του περιεχομένου των αναρτήσεων.

Η εξέλιξη αυτή, η οποία δεν έχει επιβεβαιωθεί από την Apple, δεν είναι ασυνήθιστη, καθώς η εταιρία συνηθίζει να επιβάλλει τους κανόνες της, ενώ προηγούμενα έχει προχωρήσει στην απομάκρυνση εφαρμογών (Gab, Parler).

Η εφαρμογή Parler είναι γνωστή μεταξύ των συντηρητικών στις ΗΠΑ, ενώ αποκαταστάθηκε από την Apple το 2021, μετά την κίνησή της να ανανεώσει το περιεχόμενο, αλλά και τις πρακτικές διαχείρισης περιεχομένου, όπως είχαν αναφέρει οι εταιρίες.

«Η Apple έχει κυρίως σταματήσει να διαφημίζεται στο Twitter. Μήπως μισούν την ελευθερία του λόγου στην Αμερική;» Ανέφερε ο Μασκ σε μία ανάρτησή του στο Twitter μετά την εξαγορά της πλατφόρμας από τον ίδιο έναντι τιμήματος 44 δισεκατομμυρίων δολαρίων τον προηγούμενο μήνα.

Αργότερα επισύναψε το λογαριασμό του διευθύνοντα συμβούλου της Apple Τιμ Κουκ σε μία άλλη ανάρτηση, θέτοντας το ερώτημα «τι συμβαίνει εδώ;»

H Apple δεν ανταποκρίθηκε άμεσα σε αίτημα για σχολιασμό.

«Δεν ήταν ξεκάθαρο σε εμένα κατά πόσο η Apple έχει επεξεργαστεί εσωτερικά αυτή την ιδέα και χωρίς να το γνωρίζω αυτό, δεν είναι επίσης ξεκάθαρο αν θα πρέπει να το λάβω σοβαρά υπόψη», δήλωσε ο Ράνταλ Πίκερ καθηγητής στη Νομική Σχολή του Πανεπιστημίου του Σικάγο.

Η Google, που είναι η εταιρία με τη μεγαλύτερη κεφαλαιακή αξία παγκοσμίως, δαπάνησε ένα εκτιμώμενο ποσό 131.600 δολαρίων σε διαφημίσεις στο Twitter μεταξύ της 10ης και της 16ης Νοεμβρίου, μειωμένο από το ποσό των διαφημιστικών δαπανών της (220.800 δολάρια) μεταξύ της 16ης και και της 22ας Οκτωβρίου, την εβδομάδα πριν από το κλείσιμο της συμφωνίας εξαγοράς του Twitter από τον Μασκ, σύμφωνα με στοιχεία της αγοράς (Pathmatics).

Το πρώτο τρίμηνο του 2022, η Apple βρίσκονταν στην κορυφαία θέση μεταξύ των εταιρειών που διαφημίζονταν στο Twitter δαπανώντας 48 εκατομμύρια δολάρια και αντιστοιχώντας σε ποσοστό 4% επί των συνολικών εσόδων για την περίοδο αυτή, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας “The Washington Post”, που επικαλέστηκε ένα εσωτερικό έγγραφο της Twitter.

Η Twitter δεν ανταποκρίθηκε άμεσα σε αίτημα σχολιασμού του Reuters σχετικά με την αναφορά στο παραπάνω έγγραφο.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

facebook
ΔΙΕΘΝΗ

Προβλήματα πρόσβασης σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης του ομίλου Meta

«Είμαστε ενήμεροι για ένα πρόβλημα που επηρεάζει τη σύνδεση με το Facebook. Οι ομάδες των μηχανικών μας προσπαθούν εντατικά να επιλύσουν το πρόβλημα όσο το δυνατόν γρηγορότερα», δήλωσε ο Καλιφορνέζικος όμιλος στον ιστότοπό του.
apple
ΔΙΕΘΝΗ

«Καμπάνα» 1,8 δισ. της Κομισιόν στην Apple για αθέμιτο ανταγωνισμό

Η έρευνα της Κομισιόν διαπιστώνει ότι η Apple χρησιμοποιεί τη δεσπόζουσα θέση της στην αγορά ανταλλαγής μουσικών αρχείων προκειμένου να »εμποδίζει» τους χρήστες να έχουν πρόσβαση σε φθηνότερες εναλλακτικές.
facebook
ΔΙΕΘΝΗ

Οι CEO των Meta, TikTok, X αντιμέτωποι με ερωτήσεις για την παιδική ασφάλεια

«Κύριε Ζάκερμπεργκ, εσείς και οι εταιρείες μπροστά μας, γνωρίζω ότι δεν το θέλατε να γίνει έτσι, αλλά έχετε αίμα στα χέρια σας», είπε ο γερουσιαστής Λίντσεϊ Γκράχαμ κατά τη διάρκεια μιας ακρόασης σήμερα στην αμερικανική Γερουσία.
ΔΙΕΘΝΗ

Ευρωπαϊκές οργανώσεις καταγγέλλουν την απογείωση των κερδών πολυεθνικών

Μεταξύ του 2018 και του 2022, υπολογίζουν πως οι είκοσι εταιρείες με τη μεγαλύτερη κεφαλαιοποίηση στα χρηματιστήρια είχαν μέσο περιθώριο κερδών 50%, ειδικά η Apple, η Microsoft, η Saudi ARAMCO και η LVMH.