ΓΔ: 2106.9 0.94% Τζίρος: 312.11 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:04
Φώτο: Shutterstock

Η L'Oréal εισέρχεται στη ψηφιακή εποχή κοιτώντας προς το metaverse

Η διάσημη εταιρεία επένδυσε στη Digital Village με στόχο να διευρύνει τις δυνατότητες της πλατφόρμας, εξελίσσοντας νέα εργαλεία για την ανάπτυξη 3D ψηφιακών κόσμων.

Την απόφασή της να εισέλθει στη σφαίρα του ψηφιακού ανακοίνωσε η L'Oréal αποκτώντας ποσοστό μειοψηφίας στη με έδρα τις ΗΠΑ νεοφυή επιχείρηση Digital Village, μια «metaverse-ως-παροχής υπηρεσιών» πλατφόρμα και αγορά NFTs για φίρμες, δημιουργούς και κοινότητες.

Η επένδυση είναι το πρώτο βήμα του κολοσσού καλλυντικών στη σφαίρα του Web3· αποσκοπεί στο να διευρύνει τις δυνατότητες της πλατφόρμας, εξελίσσοντας νέα εργαλεία για την ανάπτυξη 3D ψηφιακών κόσμων, μεταξύ άλλων. Σύμφωνα με τον επίσημο ιστότοπο της Digital Village, η πλατφόρμα είναι αφοσιωμένη στην ανάπτυξη τεχνολογιών για να γεφυρωθεί το χάσμα μεταξύ φιρμών, καταναλωτών και κοινοτήτων με το Web3, το IoT και εμβυθιστικά εικονικά περιβάλλοντα· επικεφαλής της επιχείρησης είναι μια διεθνής ομάδα από ΗΠΑ, Ευρώπη και Ασία.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι να συνεταιριστούμε με την Digital Village, της οποίας οι λύσεις θα είναι ισχυροί καταλύτες για τις φίρμες μας» είπε η Camille Kroely, Chief Metaverse & Web3 Officer στη L'Oréal. «Προσδοκούμε να συνεργαστούμε με τη L'Oréal για να φέρουμε την επανάσταση στη βιομηχανία ομορφιάς. Μαζί βάζουμε τον πήχη στο metaverse και το Web3 για την ομορφιά, διευρύνοντας τα όρια του εφικτού και καθορίζοντας νέο πρότυπο να ακολουθήσει η βιομηχανία» τόνισε η Evelyn Mora, ιδρύτρια και διευθύνων σύμβουλος της Digital Village

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Κυριάκος Πιερρακάκης πορτρέτο
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Πιερρακάκης: Το ελληνικό ψηφιακό μοντέλο ως παράδειγμα για την Ευρώπη

Ο Υπουργός Οικονομίας Κυριάκος Πιερρακάκης ανέλυσε στο Hertie School του Βερολίνου πώς η Ελλάδα έγινε ευρωπαϊκό πρότυπο ψηφιακού μετασχηματισμού και ποιες μεταρρυθμίσεις καθόρισαν αυτή την πορεία.
Όλγα Κεφαλογιάννη βουλή
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Κεφαλογιάννη: Η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει το μέλλον του ελληνικού τουρισμού

Στο GenAI Summit, η Όλγα Κεφαλογιάννη παρουσίασε τη στρατηγική για έναν σύγχρονο, ψηφιακό και βιώσιμο ελληνικό τουρισμό, με έμφαση στην Τεχνητή Νοημοσύνη, τα DMMOs, το VisitGreece και τις νέες ψηφιακές εφαρμογές.
Λογότυπο ΕΦΚΑ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Έρχονται αλλαγές στις Αναλυτικές Περιοδικές Δηλώσεις (ΑΠΔ) του e-ΕΦΚΑ

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η συνάντηση εργασίας του e-ΕΦΚΑ για τις αλλαγές στις ΑΠΔ και τη μετάβαση στο νέο ΟΠΣ, με συμμετοχή στελεχών και εταιρειών λογισμικού. Η εκδήλωση μεταδόθηκε ζωντανά στα ψηφιακά μέσα του e-ΕΦΚΑ.