ΓΔ: 1448.93 -0.42% Τζίρος: 30.66 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 13:11:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Xiaomi, Kina, China, Kinita Tilefona
Φωτο: Shutterstock

Ισχυρή αύξηση 147% στα καθαρά κέρδη β’ τριμήνου για την Xiaomi

Eντός του Β’ τριμήνου του 2023, τα συνολικά έσοδα της κινεζικής εταιρείας έφτασαν τα 67.4 δισ. γουάν, που αντιστοιχεί σε 13.2% ανάπτυξη σε σύγκριση με την περσινή αντίστοιχη περίοδο.

Στιβαρή ανάπτυξη και κερδοφορία σημείωσε η Xiaomi Corporation, με μία σειρά από επιχειρησιακές δράσεις να πετυχαίνουν αποτελέσματα-ρεκόρ το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2023.

Όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, εντός του Β’ τριμήνου του 2023, τα συνολικά έσοδα της Xiaomi έφτασαν τα 67.4 δισ. γουάν, που αντιστοιχεί σε 13.2% ανάπτυξη σε σύγκριση με την περσινή αντίστοιχη περίοδο. Τα προσαρμοσμένα κέρδη έφτασαν τα 5,1 δισ. γουάν, που αντιστοιχεί σε 147% έτος-προς-έτος ανάπτυξη. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη ανάπτυξη τριμήνου μετά το Δ’ τρίμηνο του 2021, ξεπερνώντας κατά πολύ τις προσδοκίες της αγοράς. Κατά το Α΄ τρίμηνο του 2023 τα προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη έφτασαν τα 8,4 δισ. γουάν, πλησιάζοντας τα επίπεδα προσαρμοσμένων καθαρών κερδών του προηγούμενου έτους.
 
Κατά την περίοδο, η Xiaomi συνέχισε την εφαρμογή των βασικών πυλώνων της στρατηγικής της και επέκτεινε την στρατηγική πριμοδότησης στα smartphone της. Τα μικτά, ακαθάριστα περιθώρια κέρδους σημείωσαν ρεκόρ αντίστοιχο του 21%, σημειώνοντας βελτίωση στα περιθώρια ακαθάριστων κερδών και στους τρεις κεντρικούς πυλώνες δράσης: smartphones, IoT και lifestyle προϊόντα, καθώς και υπηρεσίες internet. Επιπλέον, η Xiaomi εξακολουθεί να βελτιώνει την αποδοτικότητα στον τρόπο λειτουργίας της και τις επιδόσεις της. Συνέχισε να μειώνει τα κόστη, να βελτιώνει τα συστήματα καταμέτρησης και καταγραφής των υλικών της, καθώς και να προωθεί τη μακροχρόνια βιώσιμη ανάπτυξη της εταιρείας. Εντός του τριμήνου, τα συνολικά έξοδα της εταιρείας ανήλθαν στα 10,2 δισ. γουάν, αριθμός που αντιστοιχεί σε μείωση κατά 2.3% (έτος-προς-έτος). Το συνολικό απόθεμα ήταν 38,5 δισ. γουάν, που αντιστοιχεί σε μείωση κατά 33.5% (έτος-προς-έτος) - δηλαδή το χαμηλότερο επίπεδο που σημειώθηκε τα περασμένα δέκα τρίμηνα. Το συνολικό ποσό ρευστού κεφαλαίου της εταιρείας σημείωσε ρεκόρ, ξεπερνώντας τα 113,2 δισ. γουάν. Η περίσσεια ταμιακών πόρων αποδεικνύουν περαιτέρω ότι η Xiaomi διαθέτει ένα υγιές και αποτελεσματικό λειτουργικό μοντέλο, ενισχύοντας τα θεμέλια για μελλοντική ανάπτυξη.

Το μικτό περιθώριο κέρδους στα smartphones σημείωσε ρεκόρ

Στο πλαίσιο μιας διαρκούς, «χαλαρής» ζήτησης στη αγορά smartphones παγκοσμίως, η Xiaomi συνέχισε να αναπτύσσεται ώστε να βρεθεί σε ηγετική θέση και να αξιοποιήσει ευκαιρίες. Σύμφωνα με την Canalys, το παγκόσμιο μερίδιο αγοράς smartphones της Xiaomi αναπτύχθηκε κατά 1,6 ποσοστιαίες μονάδες, φτάνοντας το 12,9% (τρίμηνο-προς-τρίμηνο) με τις παγκόσμιες αποστολές να φτάνουν τα 32,9 εκατομμύρια τεμάχια. Κατά το Β’ τρίμηνο του 2023, τα έσοδα της εταιρείας από την αγορά smartphones ανήλθαν στα 36,6 δισ. γουάν, ποσό που αντιστοιχεί σε άνοδο 4,6%, τρίμηνο-προς-τρίμηνο. Τα μικτά περιθώρια κέρδους της δραστηριοποίησης της εταιρείας στον κλάδο των smartphones έφτασαν, κατά το τρίμηνο αυτό, το 13,3%– ποσό που αντιστοιχεί σε 4,7% αύξηση ρεκόρ, έτος-προς-έτος.
 
Σύμφωνα με την Canalys, κατά το Β’ τρίμηνο του 2023, οι αποστολές smartphones της Xiaomi ήταν στο Top-3 της κατάταξης σε 51 χώρες και περιοχές του κόσμου, ενώ σε 61 χώρες, στο Top-5. Οι αποστολές smartphones της Εταιρείας την κατέταξαν στη δεύτερη θέση στις αγορές της Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής, παγιώνοντας περαιτέρω τη θέση της στη διεθνή αγορά.
 
Η Xiaomi συνέχισε να προσφέρει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, γεγονός που την κατέστησε ιδιαίτερα ανταγωνιστική στον κλάδο των smartphones. Τον Αύγουστο, η Xiaomi παρουσίασε το Xiaomi MIX Fold 3 στην ηπειρωτική Κίνα. Εντός των πρώτων 5 λεπτών διάθεσης του, οι πωλήσεις του Xiaomi MIX Fold 3 ξεπέρασαν κατά 2,25 φορές αυτές της προηγούμενης έκδοσης, σημειώνοντας ρεκόρ στις αναδιπλούμενες συσκευές της Εταιρείας. Σύμφωνα με ανεξάρτητα στοιχεία, εντός του Β’ τριμήνου του 2023, στην κατηγορία των smartphones στην ηπειρωτική Κίνα με τιμή RMB4,000–RMB6,000, η Xiaomi κατείχε μερίδιο αγοράς 12,7% - αριθμός που αντιστοιχεί σε ανάπτυξη ύψους 6,2 ποσοστιαίων μονάδων (έτος-προς-έτος). Επιπλέον, οι πωλήσεις σε κινητά τηλέφωνα αξίας άνω των RMB3.000, ως ποσοστό των συνολικών πωλήσεων της Εταιρείας στην ηπειρωτική Κίνα, έφτασαν σε νέα ύψη, με σταθερή ανάπτυξη (έτος-προς-έτος) για τέσσερα συνεχόμενα τρίμηνα. Εντός του Β’ τριμήνου του 2023, η μέση τιμή πώλησης (Average Selling Price) smartphones Xiaomi στην ηπειρωτική Κίνα αυξήθηκε κατά 24% (έτος-προς-έτος).

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΕΘΝΗ

Σχεδόν 6 στους 10 οδηγούς δεν διατηρούν απόσταση από το προπορευόμενο όχημα

Το πρόβλημα παρατηρείται περισσότερο στη μεσαία λωρίδα (64%) και στην αριστερή (65%) παρά στη δεξιά (49%), ενώ το πρόβλημα εντοπίζεται σε μεγαλύτερο βαθμό τις καθημερινές παρά τα σαββατοκύριακα.