ΓΔ: 2091.51 -0.88% Τζίρος: 164.50 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 16:01:43
Φώτο: Shutterstock

Να «ξεκλειδώσει» τη δυναμική της κινεζικής αγοράς παιχνιδιών θέλει η Lego

O κολοσσός των παιχνιδιών από τη Δανία δείχνει έντονο ενδιαφέρον για μια από τις μεγαλύτερες αγορές παγκοσμίως καθώς τα παιδιά στην Κίνα διαθέτουν έξι ώρες την εβδομάδα για παιχνίδι.

Ο παγκόσμιος κολοσσός στον τομέα των παιδικών παιχνιδιών LEGO επιδιώκει να “ ξεκλειδώσει” την τεράστια δυναμική των παιδικών παιχνιδιών της κινεζικής αγοράς, μέσω της συμμετοχής του, για έκτη φορά, στην επικείμενη κινεζική διεθνή έκθεση εισαγωγών, εξαγωγών China International Import Expo (CIIE).

Μία πρόσφατη παγκόσμια έρευνα που πραγματοποίησε η LEGO με τη συμμετοχή 1.000 ερωτηθέντων από την ηπειρωτική Κίνα έδειξε ότι τα παιδιά στην Κίνα, διαθέτουν κατά μέσο όρο έξι ώρες την εβδομάδα για παιχνίδι, με τον χρόνο αυτό, να αντιστοιχεί σε ποσοστό λιγότερο από το 2% του συνολικού χρόνου μιας εβδομάδας.

Στο μεταξύ, ποσοστό μεγαλύτερο από το 90% των συμμετεχόντων γονέων αναγνώρισαν τον σοβαρό ρόλο που έχει το παιχνίδι στην ανάπτυξη των παιδικών δεξιοτήτων.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Μικροτσίπ σε εργαστήριο
ΔΙΕΘΝΗ

Η Ολλανδία πήρε τον έλεγχο της Nexperia από κινεζικά χέρια

Η Ολλανδία ανέλαβε τον έλεγχο της Nexperia λόγω φόβων διαρροής τεχνολογίας στη κινεζική μητρική Wingtech, προκαλώντας πτώση 10% της μετοχής της στη Σανγκάη. Η παρέμβαση έγινε «κατ’ εξαίρεση» για σοβαρές διοικητικές ανεπάρκειες.
Πολυσύχνατοι δρόμοι Πεκίνου
ΔΙΕΘΝΗ

Κίνα: Οι διακοπές φέρνουν νέο ενδιαφέρον για τον «κόκκινο τουρισμό»

Κατά την περίοδο των φετινών διακοπών, αυξήθηκε η προτίμηση οικογενειών και νεαρών στον «κόκκινο τουρισμό» στην Κίνα, με επισκέψεις σε ιστορικές τοποθεσίες και βάσεις πατριωτικής εκπαίδευσης για να γνωρίσουν την εθνική ιστορία και μνήμη.
Σαγκάη νυκτερινό τοπίο
ΔΙΕΘΝΗ

Άνοδος 6,3% στις τουριστικές μετακινήσεις στην Κίνα τον Οκτώβριο

Κατά τη διάρκεια των οκταήμερων διακοπών στην Κίνα σημειώθηκαν 2,43 δισ. ταξίδια μεταξύ επαρχιών. Ο μέσος ημερήσιος όγκος έφτασε τα 304 εκατ., με αύξηση 6,3%, ενώ η ζήτηση για μικρές και οικογενειακές εκδρομές παρέμεινε υψηλή.