ΓΔ: 0 0.00% Τζίρος: 0.00 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 10:15:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κ. Κυρανάκης βραβεύει τον Άγγελο Σταυράκη, CEO της SafeSize

Safesize: Ο αυτόματος πωλητής παπουτσιών και η κατάκτηση ξένων αγορών

Η ελληνική startup που θέλει να αλλάξει τον τρόπο που οι καταναλωτές αγοράζουν αθλητικά παπούτσια καταγράφει συνεχή ανάπτυξη και ετοιμάζεται για την είσοδο στην αμερικανική αγορά.

Έχοντας ανοίξει επτά νέες αγορές στη ΝΑ Ασία σε ένα μόλις τρίμηνο, με Αυστραλία, Νέα Ζηλανδία και Νότια Κορέα να ξεχωρίζουν, η ελληνική SafeSize, που έχει φέρει επανάσταση στο χώρο των αθλητικών παπουτσιών, ετοιμάζεται να κατακτήσει και τις ΗΠΑ, όπου καταγράφεται μεγάλο ενδιαφέρον για την καινοτόμα startup.

Η ελληνική εταιρεία ιδρύθηκε το 2013 από τον Άγγελο Σταυράκη και βραβεύθηκε στα Startupper Awards ως η "Startup of the Year". Καταγράφει δυναμικούς ρυθμούς ανάπτυξης, ενώ επενδύει στο κύριο προϊόν της, τον αυτόνομο ηλεκτρονικό πωλητή παπουτσιών.

Έχοντας μεταξύ των πελατών της κολοσσούς του χώρου της αθλητικής υπόδησης όπως INTERSPORT, Decathlon, Sports Direct, HOKA, Puma, Adidas, Nike, New Balance, Skechers, Marks & Spencer, SportVision, Rack Room Shoes, HighWave Sports, η SafeSize με παρουσία σε 60 χώρες και σχεδόν κάθε ήπειρο του κόσμου, έχει επεκταθεί δυναμικά τον τελευταίο χρόνο σε Αυστραλία, Νότια Κορέα, Ταϊλάνδη, Σιγκαπούρη, Ταιβάν, Εσθονία, Λιθουανία, Κροατία, Κολομβία, Τουρκία και Μπαχρέιν, έχοντας παράλληλα ενδυναμώσει το αποτύπωμά της σε Ολλανδία, Αγγλία, Κίνα και Ιαπωνία.

Όπως ανέφερε στο BD, ο ιδρυτής της εταιρείας Άγγελος Σταυράκης στο περιθώριο της βράβευσής του, «η Αυστραλία πάει πάρα πολύ καλά. Ανοίξαμε 7 νέες χώρες στη ΝΑ Ασία τους τελευταίους 3 μήνες» ενώ σημείωσε ότι στο πρόσφατο ταξίδι που πραγματοποιήθηκε στη Silicon Valley στο πλαίσιο του «Thriving Global Silicon Valley Program» του Enterprise Greece, «υπήρξε μεγάλο ενδιαφέρον» με την εταιρεία να εξετάζει την είσοδο και στην αγορά της Β. Αμερικής.

Παράλληλα, το σύστημα του αυτόνομου ηλεκτρονικού πωλητή (Digital Sales Assistant), αποτελεί το επόμενο μεγάλο εφόδιο της SafeSize για την ανάπτυξη της, έχοντας κεντρίσει ήδη το ενδιαφέρον του εξωτερικού, ενώ ήδη δοκιμαστεί με επιτυχία σε Ολλανδία και Ιρλανδία.

Το σύστημα που δημιουργήθηκε στο Κέντρο Καινοτομίας και Ανάπτυξης της εταιρείας στην Αθήνα πρόκειται να αλλάξει την εμπειρία του καταναλωτή αλλά και να ενισχύσει τις αλυσίδες καταστημάτων κατά τις ώρες της υψηλής κίνησης στα μαγαζιά. Ειδικότερα, σε συνδυασμό με τη χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης, ο αυτόνομος  ηλεκτρονικός πωλητής θα βοηθάει τους πελάτες να επιλέξουν το κατάλληλο παπούτσι σύμφωνα με τις προσωπικές του προτιμήσεις και το διαθέσιμο στοκ του καταστήματος.

Η καινοτομία της Safesize που αλλάζει την παραγωγή παπουτσιών

Η SafeSize δίνει λύση σε ένα πρόβλημα που μας απασχολεί όλους, που δεν είναι άλλο από την εύρεση του σωστού παπουτσιού σε φυσικά και ηλεκτρονικά καταστήματα. Χάρη στην καινοτόμα τεχνολογία της εταιρείας, που βασίζεται στη χρήση τεχνητής νοημοσύνης, ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να «δοκιμάσει» εικονικά όλα τα παπούτσια της αγοράς και μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα να λάβει προσωποποιημένες προτάσεις για παπούτσια με τέλεια εφαρμογή.

Μέσω του συστήματος 3D foot scanner, η SafeSize εκτός από τη βοήθεια στους καταναλωτές να βρουν το κατάλληλο παπούτσι, βοηθάει και τις επιχειρήσεις να κατανοήσουν τις ανάγκες που υπάρχουν ανά μέγεθος και σχέδιο, οδηγώντας σε στοχευμένη παραγωγή που θα μειώσει τα αχρησιμοποίητα παπούτσια που στοιβάζονται στις αποθήκες, διευρύνοντας τα περιθώρια κέρδους.

Έχοντας βοηθήσει πάνω από 20 εκατομμύρια καταναλωτές να βρουν το ιδανικό παπούτσι για αυτούς, στόχος της εταιρείας είναι κάποια στιγμή στο μέλλον, όλοι οι καταναλωτές να έχουν το αθλητικό παπούτσι που ταιριάζει στις ανάγκες τους, σε μια πιο εξορθολογισμένη και βιώσιμη παραγωγή υπόδησης.

Όπως ανέφερε ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κ. Κυρανάκης κατά τη διάρκεια της βράβευσης της Safesize, η εταιρεία «θα μας βγάλει από τη… δύσκολη θέση να πηγαίνουμε σε καταστήματα για να βρούμε τα κατάλληλα παπούτσια, χαίρομαι που πλέον αυτό θα γίνεται και ψηφιακά. Στη χώρα μας επιτέλους γίνονται πολύ καινοτόμα βήματα και πράξη τα όνειρα κάποιων νέων παιδιών που είπαν ότι θα επιχειρήσουν στην Ελλάδα και θα προσπαθήσουν να χτίσουν μια επιχείρηση. Με τις προσπάθειες της προηγούμενης κυβέρνησής μας, μπορείς πλέον να φτιάξεις μια νέα επιχείρηση σε μια ημέρα. Όποιος θέλει με 1 ευρώ κεφάλαιο φτιάχνει μια ΙΚΕ και μπορεί και επιχειρεί. Η SafeSize είναι απόδειξη ότι κάτι μπορεί να συμβεί, κάτι μπορεί να ξεκινήσει στην Ελλάδα που ονειρεύεται και πραγματοποιεί».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Διευρύνει την παρουσία του στην ελληνική αγορά το payzy pro της Cosmote

Η εφαρμογή άμεσων πληρωμών για επιχειρήσεις του ΟΤΕ καταγράφει σημαντική επιτυχία στους δυο πρώτες μήνες ζωής της και βγαίνει πλέον πανελλαδικά. Στους 250.000 αυξήθηκαν οι χρήστες του payzy.
Germanos, katastima, wrario
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Γιατί μπαίνει και στις οικιακές μικροσυσκευές η αλυσίδα Γερμανός

Η στασιμότητα που καταγράφει ο κύκλος εργασιών των καταστημάτων με υποχώρηση των εσόδων από υπηρεσίες οδηγεί την αλυσίδα καταστημάτων να διευρύνει την γκάμα προϊόντων που προσφέρει.
public
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Public: Νέα κεφάλαια για κάλυψη ζημιών, ψάχνει για κέρδη στην ενέργεια

Συνδέσεις ρεύματος και φυσικού αερίου θα προωθήσει στην αγορά η αλυσίδα. Ολοκλήρωσε την 28η αύξηση κεφαλαίου από την ίδρυσή της, με εισφορά μετοχών και μετρητών από τη μητρική Olympia Group.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Public: Πάνω από 500 εκατ. οι πωλήσεις το 2023 μαζί με την MediaMarkt

Σημαντική ώθηση στον τζίρο έδωσαν οι υπηρεσίες που έχουν αναπτυχθεί και προσφέρονται εντός και εκτός καταστήματος, με τον όμιλο να ενισχύει το πολυκαναλικό μοντέλο και να προχωράει σε νέες στρατηγικές συνεργασίες.