ΓΔ: 1422.75 -0.14% Τζίρος: 84.95 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φωτογραφία Shutterstock

Intrum: Νέα διαδικτυακή πλατφόρμα εξυπηρέτησης δανειοληπτών

Στο επίκεντρο της εξυπηρέτησης της Intrum βρίσκεται η διαδικτυακή πλατφόρμα My Intrum Portal εφαρμόζοντας την άμεση και προσωποποιημένη επικοινωνία για την ενημέρωση των οφειλετών με διαφάνεια, ταχύτητα και αποτελεσματικότητα.

Ένα σημαντικό ψηφιακό έργο ολοκληρώνει η Intrum και πλέον προσφέρει σύγχρονες και εξατομικευμένες υπηρεσίες επικοινωνίας, ενημέρωσης και αυτοματοποιημένης διαχείρισης αιτημάτων στους πελάτες της, με την εξυπηρέτηση των δανειοληπτών να αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα. 

Στο επίκεντρο της εξυπηρέτησης της Intrum βρίσκεται η διαδικτυακή πλατφόρμα My Intrum Portal εφαρμόζοντας την άμεση και προσωποποιημένη επικοινωνία για την ενημέρωση των οφειλετών με διαφάνεια, ταχύτητα και αποτελεσματικότητα.

Με την εγγραφή τους στο My Intrum Portal, οι οφειλέτες μπορούν με ευκολία, άνεση και ασφάλεια, από τον υπολογιστή ή το κινητό τους τηλέφωνο, να:

  • Ενημερώνονται και να παρακολουθούν τις οφειλές τους σε πραγματικό χρόνο
  • Έχουν άμεση πρόσβαση σε βασικές πληροφορίες για την απαίτησή τους (όπως είναι υπόλοιπο οφειλής, ημερομηνία και ποσό επόμενης δόσης, κωδικός πληρωμής, διάρκεια δανείου κ.ά.) 
  • Υποβάλλουν ηλεκτρονικά, χωρίς χρονοβόρες διαδικασίες, αιτήματα προς το Κέντρο Εξυπηρέτησής της Intrum (Customer Support Center)

Επιπλέον, με την υπηρεσία ηλεκτρονικής υπογραφής (e-Signature) που εφαρμόζεται εδώ και δύο χρόνια από την Intrum, οι οφειλέτες έχουν τη δυνατότητα να υπογράφουν τη σύμβαση ρύθμισης ηλεκτρονικά, χωρίς να απαιτείται η φυσική μετάβαση σε σημείο εξυπηρέτησης. 

Αξίζει να αναφερθεί επίσης ότι στο πλαίσιο των βελτιωμένων υπηρεσιών εξυπηρέτησης, τα γραπτά αιτήματα των δανειοληπτών – που υποβάλλονται ηλεκτρονικά στο site της Intrum μέσω της ειδικής φόρμας αιτημάτων ή μέσω του My Intrum Portal – απαντώνται κατά μέσο όρο εντός 11 ημερών από εξειδικευμένη ομάδα εξυπηρέτησης. Όσον αφορά την τηλεφωνική επικοινωνία, το 90% των εισερχόμενων κλήσεων απαντάται εντός δευτερολέπτων ενώ συνολικά το 98% των κλήσεων απαντάται εντός της ίδιας ημέρας. 

Με στόχο να συμβάλλει στην πορεία προς μια υγιή οικονομία, η Intrum δεσμεύεται να επενδύει σε συνεχώς εξελισσόμενες λύσεις εξυπηρέτησης για τους οφειλέτες. 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Διοικητικές αλλαγές στον Ομιλο Intrum, αναβάθμιση Γιώργου Γεωργακόπουλου

Δημιουργούνται δυο βασικοί τομείς: διαχείριση απαιτήσεων (servicing) και επενδυτικές δραστηριότητες. Ο κ. Γεωργακόπουλος αναλαμβάνει επικεφαλής του servicing στις 24 χώρες που δραστηριοποιείται ο όμιλος. Παραμένει επικεφαλής της Ελλάδας.
Intrum, Georgakopoulos
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Χαρτοφυλάκιο 72 ξενοδοχείων αξίας 254 εκατ. ευρώ πωλήθηκε από την Intrum

Το χαρτοφυλάκιο Tethys περιλαμβάνει ξενοδοχειακές μονάδες σε δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς εκ των οποίων οι 22 βρίσκονται σε νησιά του Αιγαίου, με 11 ακόμα στην Κρήτη και 19 σε Μακεδονία και Θράκη.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Servicers: Συναινετικές ρυθμίσεις «κόκκινων» δανείων άνω των 6 δισ. το 2023

Σύμφωνα με τον απολογισμό του 2023 οι εταιρείες διαχείρισης διαχειρίζονταν δάνεια ύψους 91 δισ. (σύνολο απαίτησης) -εκ των οποίων 73 δισ. δεν περιλαμβάνονται πλέον σε τραπεζικούς ισολογισμούς-, και συναλλάσσονται με 2,4 εκατ. οφειλέτες.