ΓΔ: 1452.24 0.26% Τζίρος: 101.16 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:24:59 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Πηγή; Bodytalk

Bodytalk: Με δύο καταστήματα εγκαινιάζει την παρουσία της στην Αίγυπτο

Η αγορά της Μέσης Ανατολής ενδιαφέρει ιδιαίτερα την ελληνική εταιρεία athleisurewear, ενώ μέσα στο 2024 θα ανακοινώσει την επέκταση της και σε άλλη αγορά του εξωτερικού. Αύξησε τις πωλήσεις της σε 12 εκατ. ευρώ το 2022.

Στην αγορά της Αιγύπτου εισήλθε πρόσφατα η ελληνική εταιρεία αθλητικών ειδών Bodytalk, εγκαινιάζοντας το πρώτο της κατάστημα εντός των χώρων του εμπορικού κέντρου Mall of Egypt, στο Κάιρο. Όπως σημειώνει στο BD ο γενικός διευθυνής της εταιρείας, κ. Φώτης Ντάντης, η ευρύτερη αγορά της Μέσης Ανατολής ενδιαφέρει ιδιαίτερα την ελληνική εταιρεία ενδυμάτων athleisure wear, με την λειτουργία ενός νέου σημείου να δρομολογείται τις προσεχείς ημέρες.

Το νέο κατάστημα της αλυσίδας καλύπτει εμβαδόν 197 τμ, διαθέτοντας μία γκάμα γυναικείων, ανδρικών και παιδικών ρούχων καθώς και αξεσουάρ, τα οποία έχουν επιλεχθεί με ειδική μέριμνα ώστε να ανταποκρίνονται στην κουλτούρα της αιγυπτιακής αγοράς. Παράλληλα, η Bodytalk λάνσαρε και το ομώνυμο ηλεκτρονικό της κατάστημα για την αγορά της Αιγύπτου, προωθώντας την πολυκαναλική προσέγγιση για την εξυτπηρέτηση του Αιγυπτιακού κοινού.

Ως προς την εγχώρια αγορά, η αλυσίδα διαθέτει συνολικά 27 καταστήματα, εκ των οποίων τα 9 βρίσκονται εντός χώρων εμπορικών κέντρων, σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Κρήτη, Λάρισα, Καλαμάτα, Ιωάννινα και Τρίκαλα, ενώ τρία συνολικά σημεία λειτουργούν με την μέθοδο franchising.

Σύμφωνα με τον κ. Ντάντη, το 2023 ήταν μία χρονιά με αρκετές προκλήσεις για το λιανεμπόριο, στην σκιά ιδιαίτερων συνθηκών, όπως ο πόλεμος, οι πλημμύρες, οι πυρκαγιές αλλά και η ακρίβεια στα βασικά αγαθά που ανάγκασαν την διοίκηση της εταιρείας να αναπροσαρμόσει τους στόχους της, βελτιστοποιώντας παράλληλα διαδικασίες κι εκπαιδεύοντας το προσωπικό της. Ωστόσο, ο ίδιος σημειώνει ότι το τελευταίο δίμηνο εξελίσσεται θετικά, με την κατανάλωση να ανακάμπτει και την ζήτηση να ακολουθεί. «Μέσα στο 2024 θα είμαστε επίσης σε θέση να ανακοινώσουμε και το άνοιγμα σε μία νέα αγορά, διευρύνοντας την παρουσία μας εκτός ελληνικών συνόρων», επισημαίνει ο κ. Ντάντης.

Σημειώνεται ότι η Bodytalk έκλεισε τη χρήση του 2022 με αυξημένες πωλήσεις, συνολικού ύψους 12,08 εκατ ευρώ, έναντι πωλήσεων 11,6 εκατ ευρώ το 2021, με το ήμισυ αυτών να αφορά σε λιανικές πωλήσεις εσωτερικού, οι οποίες ανήλθαν σε 6,89 εκατ ευρώ το 2022, από 5,85 εκατ το 2021. Αντιθέτως, μικρή κάμψη παρουσίασαν οι πωλήσεις χονδρικής, οι οποίες διαμορφώθηκαν σε 4,44 εκατ ευρώ πέρσι, από 5,14 εκατ ευρώ το προηγούμενο έτος.

Τα μικτά κέρδη της Bodytalk ανήλθαν την χρονιά που πέρασε σε 6,74 εκατ ευρώ, από 6,1 εκατ ευρώ το 2021, όμως το αποτέλεσμα προ φόρων μειώθηκε σε 170.681 ευρώ, από 1,36 εκατ ευρώ το 2021, ποσό στο οποία ωστόσο είχαν ενσωματωθεί έκτακτα έσοδα ύψους 535.064 ευρώ. Κατ' αναλογία, και τα αποτελέσματα μετά φόρων ήταν μειωμένα σε 26.310 ευρώ το 2022, από 1,23 εκατ ευρώ το 2021. Η καθαρή θέση της εταιρείας παρέμεινε ωστόσο σταθερή, σε 4.77 εκατ ευρώ, ενώ μειωμένες είναι οι βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις της, σε 2,54 εκατ ευρώ, από 3,45 εκατ ευρώ το 2021.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Με όπλο τις σταθερές τιμές, η Pink Woman πετυχαίνει ισχυρή ανάπτυξη

Η εταιρεία γυναικείων ενδυμάτων έχει επιλέξει να κρατά σταθερές τιμές τα τελευταία χρόνια και κερδίζει έδαφος στην αγορά με διψήφια ποσοστά αύξησης πωλήσεων και σημαντική αύξηση κερδών το 2023.
mango stores-emporio
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επιδόσεις ρεκόρ για τη Mango το 2023, κινείται στα χνάρια της Inditex

Ο ισπανικός όμιλος ακολουθεί το παράδειγμα της Inditex, αναβαθμίζοντας τις συλλογές του και κρατώντας αποστάσεις από τον φθηνότερο ανταγωνισμό. Τουλάχιστον 500 νέα καταστήματα μέχρι το 2026, τα έσοδα θα αγγίξουν τα 4 δισ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέες φίρμες στα πολυκαταστήματα Attica, διψήφια αύξηση πωλήσεων το 2023

Διεύρυνση εμπορικών συνεργασιών με νέα διεθνή brands, τόσο στην ένδυση όσο και στα καλλυντικά. Μέχρι τον Σεπτέμβριο η ριζική ανακαίνιση του Attica στο Golden Hall. Αύξηση πωλήσεων 12% και καθαρών κερδών 25% το 2023.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στην... επίθεση η πολωνική Pepco, έφτασε τα 27 καταστήματα στην Ελλάδα

Ο πολωνικός όμιλος είχε αυξημένα έσοδα κατά 11% το πρώτο τρίμηνο της χρήσης, κυρίως χάρη στη συστηματική επέκταση των αλυσίδων του. Προβληματισμός για την Ερυθρά Θάλασσα και τις επιπτώσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επεκτατικά σχέδια από τη Marks & Spencer, έμφαση σε Ευρώπη και Ινδία

Η αλυσίδα επενδύει στην περιοχή της Νοτίου Ευρώπης με τη δημιουργία νέου κέντρου διανομής στην Κροατία. Οι διεθνείς πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 10% το πρώτο εξάμηνο 2023. Στην Ελλάδα ο κύκλος εργασιών ενισχύθηκε κατά 14% το 2022.