ΓΔ: 1380.37 -0.05% Τζίρος: 31.30 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 12:53:31 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: ΑΠΕ

Επιστρέφει στην αγορά μετά από 10 χρόνια απουσίας το brand της ΑΓΝΟ

Η Ελληνικά Γαλακτοκομεία στοχεύει στο πρώτο εξάμηνο του έτους οι νέοι κωδικοί της ΑΓΝΟ να βρεθούν σε αλυσίδες σούπερ μάρκετ. Τα σχέδια για την αξιοποίηση του εργοστασίου της εταιρείας στο Λαγκαδά.

Δυναμική επιστροφή στην αγορά της Βόρειας Ελλάδας πραγματοποιεί το brand της ιστορικής «Αγνό» από την Ελληνικά Γαλακτοκομεία ΑΕ, με επιδίωξη στο πρώτο εξάμηνο φέτος να εκκινήσουν συνεργασίες με αλυσίδες σούπερ μάρκετ και σημεία της μικρής αγοράς, ώστε να λάβει σάρκα και οστά η προοπτική παραγωγικής αξιοποίησης του εργοστασίου και των εγκαταστάσεων της γαλακτοβιομηχανίας στον Λαγκαδά, στο οποίο υπάρχει ήδη και εξοπλισμός για την παραγωγή παγωτού.

Όπως επισήμανε μέλος του διοικητικού συμβουλίου του oμίλου Ελληνικά Γαλακτοκομεία ΑΕ, εμπορικός διευθυντής, Στέλιος Σαράντης στη διάρκεια αποψινής εκδήλωσης που έγινε σε κεντρικό ξενοδοχείο στη Θεσσαλονίκη, τα πρώτα μηνύματα για τους 21 κωδικούς που έχουν τοποθετηθεί σε σούπερ μάρκετ και μικρές αγορές σε Θεσσαλονίκη και σε δέκα νομούς της Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας είναι πολύ θετικά, ο ίδιος τόνισε ότι μετά από χρόνια σιωπής, το brand της γαλακτοβιομηχανίας βγαίνει και πάλι δυναμικά στο προσκήνιο.

Με την ανταπόκριση του κόσμου να παραμένει θετική, «θα αρχίσουμε τις συζητήσεις σχετικά με την αξιοποίηση, παραγωγικά πια, του εργοστασίου του Λαγκαδά», είπε ο ίδιος χαρακτηριστικά, υπογραμμίζοντας πως η εταιρεία συνεργάζεται με αγελαδοτρότροφους από τον Λαγκάδα, τον Σοχό, τη Νέα Απολλωνία και τον Πεντάλοφο.

«Προσπαθούμε να επαναφέρουμε τις μνήμες και τη γεύση των προϊόντων της ΑΓΝΟ. Τα πρώτα βήματα στην αγορά έχουν γίνει και τα μηνύματα είναι πολύ θετικά. Αν τα μηνύματα συνεχίσουν να είναι θετικά θα αρχίσουν οι συζητήσεις για επανεκκίνηση του εργοστασίου στον Λαγκάδα που έχει και τη δυνατότητα παραγωγής παγωτού», τόνισε ο ίδιος, σημειώνοντας ότι προσδοκία των στελεχών του ομίλου είναι το brand της «Αγνό» να συμβάλλει στην περαιτέρω ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής της Β. Ελλάδος, αλλά και στην ενίσχυση της τοπικής οικονομίας της Μακεδονίας.

Στην τοποθέτησή του ο κ. Σαράντης έκανε μια σύντομη αναδρομή στην ΑΓΝΟ, που ακριβώς δέκα χρόνια, μετά την πτώχευσή της και την αναγκαστική απομάκρυνσή της από την αγορά - το 2013, μέσα στην περίοδο της οικονομικής κρίσης - επέστρεψε στην αγορά, κάνοντας αρχή από τη Θεσσαλονίκη, απευθυνόμενη στο καταναλωτικό κοινό της άλλοτε ισχυρής έδρας της. Όπως είπε ο κ. Σαράντης, τα προϊόντα που διατίθενται στην αγορά καλύπτουν μεγάλο μέρος των καταναλωτικών συνηθειών μέσα από τις εκσυγχρονισμένες συσκευασίες, διατηρώντας όμως τις μνήμες του παρελθόντος.

Στην αναβίωση της ιστορικής γαλακτοβιομηχανίας αναφέρθηκε κατά τον διαδικτυακό χαιρετισμό του ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Λευτέρης Αυγενάκης, υπογραμμίζοντας πως στόχος του υπουργείου και της κυβέρνησης είναι η διασφάλιση της παράδοσης και των ποιοτικών προϊόντων.

Το 2024 ξεκινά με θετικά μηνύματα για την πορεία και τις προοπτικές της πατρίδας μας και μία ακόμα απόδειξη είναι και η αποψινή εκδήλωση για την αναβίωση της ιστορικής ΑΓΝΟ, επισήμανε στο χαιρετισμό του ο υφυπουργός Εσωτερικών, αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας - Θράκης, Στάθης Κωνσταντινίδης.

Όπως τόνισε, η επιστροφή του brand της εταιρείας στην αγορά, γίνεται την ίδια περίοδο που αποκαθίσταται η εμπιστοσύνη των διεθνών αγορών στην ελληνική οικονομία, γεγονός που όπως συμπλήρωσε «δεν είναι ένας απλός συμβολισμός ή μια σύμπτωση, αλλά το αποτέλεσμα που παράγει η πολιτική σταθερότητα που επικρατεί στη χώρα τα τελευταία 4,5 χρόνια και η ανθεκτικότητα και η συνεχή πρόοδος της ελληνικής οικονομίας παρά τις διεθνείς κρίσεις».

Πρόσθεσε, «θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε την επιχειρηματικότητα που δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας, εμπράκτως, με επενδυτικά εργαλεία πολλαπλασιαστικής ικανότητας, καθώς η ολική ανάταξη της ελληνικής οικονομίας είναι το κοινό μας πρόταγμα» ανέφερε κατά τον χαιρετισμό του ο υφυπουργός Εσωτερικών (Μακεδονίας Θράκης), Στάθης Κωνσταντινίδης, υπογραμμίζοντας πως «η ΑΓΝΟ έλειψε από τα νοικοκυριά μας και είμαστε χαρούμενοι που έχουμε τη δυνατότητα να γευτούμε ξανά τα προϊόντα σας».

Ξεχωριστή στιγμή της εκδήλωσης, ήταν η απονομή τιμητικής πλακέτας που δόθηκε σε έναν άνθρωπο της ΑΓΝΟ επί σειρά χρόνων, τον διευθυντή της εταιρείας για 30 χρόνια Νίκο Καραθόδωρο, ο οποίος αναφέρθηκε στην πορεία της ΑΓΝΟ. Μεταξύ άλλων, είπε ότι τα προϊόντα ΑΓΝΟ ήταν και θα είναι εθνικό κεφάλαιο για την Ελλάδα και σημειώνοντας ότι «είναι φωτεινός οδηγός ανάπτυξης και μοναδικής επιχειρησιακής εμπειρίας», τόνισε ότι «η αναβίωση της μάρκας ΑΓΝΟ είναι σημαντική για όλους μας και ευχαριστούμε τον κύριο Σαράντη για τις πρωτοβουλίες του».

Και σύμφωνα με τον κ. Σαράντη «την επιστροφή του brand της Αγνό σηματοδοτεί μια ολοκληρωμένη γκάμα προϊόντων που περιλαμβάνει το φρέσκο γάλα, το γάλα χωρίς λακτόζη, αλλά και το all time classic Coco milk, το σοκολατούχο γάλα που ήταν υπεύθυνο για πολλά παιδικά σοκολατένια «μουστάκια»! Η οικογένεια των προϊόντων μεγάλωσε και προστέθηκαν σε αυτήν τα δροσιστικά και θρεπτικά κεφίρ και αριάνι, τα παραδοσιακά γιαούρτια, το στραγγιστό, το αρωματικό βούτυρο, καθώς και τα απολαυστικά επιδόρπια γάλακτος κρέμες και ρυζόγαλο. Κοιτάζοντας με σεβασμό την ιστορία της αλλά με το βλέμμα στο μέλλον, η ΑΓΝΟ φέρνει τα προϊόντα με τις παραδοσιακές συνταγές στο τραπέζι της ελληνικής οικογένειας, με δυναμική παρουσία αρχικά στη Βόρεια Ελλάδα, και με άμεσα πλάνα επέκτασης στην υπόλοιπη χώρα. To γάλα για την παραγωγή των προϊόντων ΑΓΝΟ συλλέγεται αποκλειστικά από φάρμες των περιοχών του Σοχού, του Λαγκαδά, της Νέας Απολλωνίας και του Πεντάλοφου. Μνήμες, μυρωδιές και γεύση που ξεχειλίζουν αγνότητα έρχονται πάλι να μπουν στα σπίτια μας και να μας θυμίσουν τι σημαίνει πραγματικά ΑΓΝΟ στη ζωή μας».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Κρι Κρι: «Βουτιά» των καθαρών κερδών που διαμορφώθηκαν στα 3,18 εκατ.

Παρά την αύξηση του κύκλου εργασιών στα 171,88 εκατ. ευρώ, η απόφαση της εταιρείας να απορροφήσει το μεγαλύτερο μέρος της αύξησης του λειτουργικού κόστους, επηρέασε σημαντικά την κερδοφορία της.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σε όμιλο τροφίμων μετασχηματίζεται η ΔΕΛΤΑ, είσοδος σε νέες κατηγορίες

Σε νέα εποχή εισέρχεται η γαλακτοβιομηχανία που προχωράει σε αναδιάρθρωση του χαρτοφυλακίου των προϊόντων της εστιάζοντας στην υγιεινή διατροφή. Σταδιακά η συμμετοχή του γάλακτος θα μειώνεται ενώ θα αυξάνονται τα νέα προϊόντα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Κρι Κρι: Στοχεύει σε μείωση του ενεργειακού κόστους και αύξηση εξαγωγών

Η γαλακτοβιομηχανία δημιούργησε μονάδα βιοαερίου για παραγωγή Ανανεώσιμης Πηγής Ενέργειας αποκλειστικά από τα υγρά απόβλητα & παραπροϊόντα της βιομηχανίας, ενώ θα θέσει σε λειτουργία και ένα ολοκληρωμένο σύστημα φωτοβολταϊκών.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Έπληξε την κερδοφορία της Κρι Κρι η αύξηση του ενεργειακού κόστους

Στα 134,60 εκατ. ευρώ ανήλθε ο κύκλος εργασιών της Κρι Κρι το 2021 σημειώνοντας αύξηση 6,8% από το 2020. Ξεπέρασαν τα 54 εκατ. ευρώ οι πωλήσεις γιαουρτιού στο εξωτερικό, που αποτέλεσαν το 52% της δραστηριότητας των γαλακτοκομικών.