ΓΔ: 1406.91 -2.19% Τζίρος: 127.40 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φωτο: Shuttestock

Νέες φίρμες στα πολυκαταστήματα Attica, διψήφια αύξηση πωλήσεων το 2023

Διεύρυνση εμπορικών συνεργασιών με νέα διεθνή brands, τόσο στην ένδυση όσο και στα καλλυντικά. Μέχρι τον Σεπτέμβριο η ριζική ανακαίνιση του Attica στο Golden Hall. Αύξηση πωλήσεων 12% και καθαρών κερδών 25% το 2023.

Με νέες εμπορικές συνεργασίες υποδέχτηκαν το 2024 τα Αττικά Πολυκαταστήματα, στοχεύοντας στη διεύρυνση του χαρτοφυλακίου των διαθέσιμων brands τόσο σε γυναικεία όσο και σε ανδρικά είδη ένδυσης και υπόδυσης. Βασικό στόχο της διοίκησης της εταιρείας -που πλέον εντάσσεται στον όμιλο Ideal Holdings- αποτελεί για φέτος ο εμπλουτισμός των ειδών που φέρουν το χαρακτηριστικό entry level luxury, δηλαδή της προσιτής πολυτέλειας, μέσα από συνεργασίες με νέες εταιρείες που αυτήν τη στιγμή ενδιαφέρουν τους καταναλωτές, αλλά και η περαιτέρω αναβάθμιση των εμπορικών χώρων των πολυκαταστημάτων τόσο στην Αθήνα όσο και στην Θεσσαλονίκη.

Έτσι, ήδη από τις αρχές του έτους, νέες προσθήκες στα ανδρικά είδη αποτελούν οι γνωστές φίρμες Givenchy και Amiri, ενώ στα γυναικεία, οι επισκέπτες θα βρουν τις συλλογές των Rabanne, Jacquemus, Simkai, Dries Van Noten και Woera. Επιπλέον, μέσα στο επόμενο τρίμηνο αναμένεται να υπάρξουν νέες προσθήκες και στα καλλυντικά, με αποκλειστικές συνεργασίες με γνωστούς οίκους, περαιτέρω διευρύνοντας την προϊοντική γκάμα και σε αυτήν την κατηγορία. Παράλληλα, σε εξέλιξη βρίσκονται εργασίες ανακαίνισης στον πέμπτο όροφο του πολυκαταστήματος στο κέντρο της Αθήνας, στο Citylink, με επίκεντρο τόσο τη χωροταξική διάταξη ειδών έσω ένδυσης και μαγιώ όσο και τη βελτίωση του φωτισμού.

Σημαντικές βελτιώσεις πραγματοποιούνται και στους χώρους του Attica στο εμπορικό κέντρο Golden Hall. Με χρονικό ορίζοντα τον προσεχή Σεπτέμβριο, προγραμματίζεται η ριζική αλλαγή των χώρων του πολυκαταστήματος, με τη μετατόπιση της εισόδου του σε άλλο σημείο, την αναδιάταξη των χώρων του ισογείου, τον ανασχεδιασμό των δοκιμαστηρίων, την αναβάθμιση του φωτισμού καθώς και την δημιουργία χώρων premium multibrand για ανδρικά και γυναικεία είδη στον δεύτερο και τον τρίτο όροφο. Η αναβάθμιση του φωτισμού βρίσκεται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος και για το Attica που λειτουργεί στην Θεσσαλονίκη, εντός του εμπορικού κέντρου Mediterranean Cosmos, καθώς η βελτίωση της παρουσίασης των συλλογών αποτελεί βασική επιδίωξη της διοίκησης της εταιρείας, με απώτερο σκοπό και την εξοικονόμηση ενέργειας.

Σημειώνεται ότι τα Αττικά Πολυκαταστήματα έκλεισαν την χρήση του 2023 με αυξημένες πωλήσεις σε ποσοστό 12%, συνολικού ύψους 213,1 εκατ. ευρώ, ενώ τα καθαρά κέρδη ενισχύθηκαν κατά 25% συγκριτικά με το 2022, αγγίζοντας τα 12,1 εκατ. ευρώ. Αυξημένα κατά 34% ήταν και τα κέρδη προ φόρων, στα 16,7 εκατ. ευρώ, ενώ κατά 18% διευρύνθηκαν τα κέρδη EBITDA, ανερχόμενα σε 39,1 εκατ ευρώ.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στον Πύργο του Πειραιά έστησε η Zara το μεγαλύτερο κατάστημά της

Πρόκειται για το δεύτερο μεγαλύτερο κατάστημα στην Ευρώπη, το οποίο διαθέτει συλλογές ρούχων σε αποκλειστικότητα και ενσωματώνει τεχνολογικές καινοτομίες για την εξυπηρέτηση του επισκέπτη.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Με όπλο τις σταθερές τιμές, η Pink Woman πετυχαίνει ισχυρή ανάπτυξη

Η εταιρεία γυναικείων ενδυμάτων έχει επιλέξει να κρατά σταθερές τιμές τα τελευταία χρόνια και κερδίζει έδαφος στην αγορά με διψήφια ποσοστά αύξησης πωλήσεων και σημαντική αύξηση κερδών το 2023.
mango stores-emporio
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επιδόσεις ρεκόρ για τη Mango το 2023, κινείται στα χνάρια της Inditex

Ο ισπανικός όμιλος ακολουθεί το παράδειγμα της Inditex, αναβαθμίζοντας τις συλλογές του και κρατώντας αποστάσεις από τον φθηνότερο ανταγωνισμό. Τουλάχιστον 500 νέα καταστήματα μέχρι το 2026, τα έσοδα θα αγγίξουν τα 4 δισ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στην... επίθεση η πολωνική Pepco, έφτασε τα 27 καταστήματα στην Ελλάδα

Ο πολωνικός όμιλος είχε αυξημένα έσοδα κατά 11% το πρώτο τρίμηνο της χρήσης, κυρίως χάρη στη συστηματική επέκταση των αλυσίδων του. Προβληματισμός για την Ερυθρά Θάλασσα και τις επιπτώσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επεκτατικά σχέδια από τη Marks & Spencer, έμφαση σε Ευρώπη και Ινδία

Η αλυσίδα επενδύει στην περιοχή της Νοτίου Ευρώπης με τη δημιουργία νέου κέντρου διανομής στην Κροατία. Οι διεθνείς πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 10% το πρώτο εξάμηνο 2023. Στην Ελλάδα ο κύκλος εργασιών ενισχύθηκε κατά 14% το 2022.