ΓΔ: 1454.98 1.38% Τζίρος: 124.03 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Aegean Beauty
Φωτο: Aegean Beauty

Aegean Beauty: Καλλυντικά με διεθνή βραβεία από τα φυτά των Κυκλάδων

Πώς η βιοποικιλότητα των ελληνικών νησιών έγινε η πρώτη ύλη της Aegean Beauty για τη δημιουργία φυσικών καλλυντικών που διακρίνονται στην Ελλάδα και διεθνώς.

Άγρια λεβάντα, φασκόμηλο, κρίταμο, φραγκόσυκο  είναι μερικά μόνο από τα ελληνικά φυτά των Κυκλάδων που «κρύβονται» μέσα στις σειρές καλλυντικών της ελληνικής εταιρείας Aegean Beauty, που από το 2016 προσφέρει φυσικά πιστοποιημένα καλλυντικά με πρώτες ύλες από βιοκαλλιεργητές και σε 100% ανακυκλώσιμες συσκευασίες.

Κρέμες προσώπου, σώματος, σαμπουάν και αφρόλουτρα, αντηλιακά, είναι κάποια από τα ιδιαίτερα προϊόντα που δημιούργησε η οικογένεια του Γιώργου Κυρίτση, η οποία βρέθηκε στο νησί της Σύρου, αναζητώντας μια καλύτερη ποιότητα ζωής.

Όπως θα πει στο BD χαρακτηριστικά ο κ. Γιώργος Κυρίτσης, Μanaging Director της Aegean Beauty, «η βιοποικιλότητα των ελληνικών νησιών, αποτέλεσαν την έμπνευσή μας. Οι φαρμακοποιοί της ομάδας μας, γνωρίζοντας τα ευεργετικά αποτελέσματα από τη χρήση των κυκλαδικών βοτάνων, αποφάσισαν να παράξουν προϊόντα περιποίησης για το πρόσωπο, το σώμα και τα μαλλιά. Μόλις είχαν ξεκινήσει οι βιοκαλλιέργειες από τοπικούς παραγωγούς, οπότε στραφήκαμε στη κοινότητά μας, για τις βιολογικές πιστοποιημένες πρώτες ύλες». 

Τα πλεονεκτήματα αυτών των καινοτόμων καλλυντικών που παράγουν στην πρωτεύουσα των Κυκλάδων είναι πολλά.

Aegean-Beauty

 

Αρχικά μιλάμε για στερεά καλλυντικά, τα οποία προσφέρουν αποτέλεσμα και απόλαυση στην καθημερινή φροντίδα και περιποίηση, ενώ ταυτόχρονα υπηρετούν λύσεις για τη μείωση των απορριμμάτων, το χώρο αποθήκευσης, τη μεταφορά λόγω μικρότερου όγκου και βάρους. Επίσης η απουσία πλαστικού, στη συσκευασία τους, με φιλικά στο περιβάλλον υλικά, όπως το χαρτί, περιορίζει το αποτύπωμα άνθρακα.

Παράλληλα στην Aegean Beauty χρησιμοποιούν ψυχρές μεθόδους παραγωγής για προστασία των πλούσιων αντιοξειδωτικών συστατικών και ελαχιστοποίηση της απαιτούμενης ενέργειας παραγωγής. Η καινοτομία της στερεάς σειράς καλλυντικών, εξασφαλίζει την απουσία συντηρητικών, ρυθμιστών PH, χημικών ενώσεων, γαλακτοματοποιητών, που θα χρειάζονταν για την αντίστοιχη υγρή μορφή. Απουσιάζουν σιλικόνες, parabens, θειικά άλατα, μικροπλαστικά που χρησιμοποιούνται ως ρυθμιστές ιξώδους. Όσον αφορά τα αρώματα των καλλυντικών αυτά ξεχειλίζουν από την ελληνική φύση αφού τα βότανα είναι βασικά συστατικά. 

Η παραγωγή των καλλυντικών γίνεται με ψυχρή διαδικασία για ελάχιστο αποτύπωμα άνθρακα, το τελικό προϊόν μπαίνει σε καλούπια και κόβεται με το χέρι σε τεμάχια. Η συσκευασία γίνεται επίσης στο χέρι, καθώς η χρήση μηχανών στην παραγωγή, τον τεμαχισμό και τη συσκευασία, εκτός από την κατανάλωση ενέργειας, προκαλεί αύξηση θερμοκρασίας που καταστρέφει τα ευαίσθητα αντιοξειδωτικά συστατικά. Η έλλειψη νερού έχει ως αποτέλεσμα τα συντηρητικά να περιορίζονται στο ελάχιστο – σχεδόν απουσιάζουν. 

 

Τα βραβεία σε Ελλάδα και Σουηδία

Τα προϊόντα της Aegean Beaty πριν μερικούς μήνες βραβεύτηκαν στα Best in Pharmacy Awards 2023, με Χρυσό Βραβείο για τη Πράσινη Πολιτική που ακολουθούν. Επίσης έλαβαν Χρυσό Βραβείο για το καινοτόμο προϊόν μας Vegan Solid Body Butter με βιολογικό λεμονανθό, στη κατηγορία καλύτερο προϊόν σώματος και χάλκινο, για το Vegan Solid  Bergamot Conditioner, στη κατηγορία καλύτερο προϊόν για τα μαλλιά. 

Μάλιστα τον περασμένο Νοέμβριο συμμετείχαν στη διεθνή έκθεση  Nordic Expo – Natural Beauty Show, στο Μάλμε της Σουηδίας όπου κέρδισαν Χρυσό Βραβείο εκ νέου για το Vegan Solid Body Butter ως καλύτερο νέο προϊόν περιποίησης σώματος.

Όπως είπε ο Γ. Κυρίτσης: «Ειδικά αν αναλογιστεί κανείς ότι, η συγκεκριμένη έκθεση αποτελεί τη "Μέκκα" των βιολογικών προϊόντων με πάρα πολλές εταιρείες από όλον τον κόσμο και μεγάλο ανταγωνισμό, θα λέγαμε ότι ήταν μια κορυφαία στιγμή για εμάς. Είναι πολύ σημαντική για εμάς η επιβράβευση των προσπαθειών μας για ανάπτυξη ασφαλών καινοτόμων  καλλυντικών προϊόντων και αποτελεί κίνητρο για υψηλότερα επιτεύγματα».

Ωστόσο τα προϊόντα της Aegean Beauty δεν μένουν μόνο στην Ελλάδα. «Ήδη στο εξωτερικό λόγω της διαφήμισης που κάνουμε, πολλοί Ευρωπαίοι καταναλωτές μας βρίσκουν μέσω της ιστοσελίδας μας. Σε αυτό έχουν βοηθήσει πολύ οι πρόσφατες διακρίσεις μας και ο τουρισμός που συνεχώς αυξάνεται στην Ελλάδα με τους επισκέπτες να αναζητούν τοπικά προϊόντα κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους. Επίσης, τα προϊόντα μας είναι στην πλατφόρμα Faire στο Βέλγιο» επισήμανε ο Γ. Κυρίτσης.

Πόσο εύκολο όμως είναι για μια ελληνική εταιρεία να βγει στο εξωτερικό και να ανταγωνιστεί τους μεγάλους κολοσσούς, ο Γ. Κυρίτσης θα πει στο BD:  «Οι δυσκολίες είναι πολλές και ο συγκεκριμένος κλάδος είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικός. Παρατηρούμε όμως, μία στροφή στο κοινό, όχι μόνο του καλλυντικού, στο να αναζητά επιχειρήσεις με υψηλές προδιάγραφες από πλευράς ποιότητας και τοπικό χαρακτήρα που αναδεικνύει τη μοναδικότητά τους. Επιπλέον, λόγω του διαδικτύου θα λέγαμε πως, πολλοί καταναλωτές δεν περιορίζονται μόνο στην εκάστοτε δική τους αγορά, αλλά δύνανται να παραγγείλουν από ηλεκτρονικά καταστήματα που βρίσκονται εκτός της χώρας τους αλλά και εκτός της ηπείρου όπου διαμένουν».

 

Οι αυξήσεις στις πρώτες ύλες

Φυσικά η εταιρεία δεν θα μπορούσε να μην έχει επηρεαστεί από την οικονομική κατάσταση των τελευταίων χρόνων. Όπως είπε ο Γ. Κυρίτσης, αντιμετωπίζουν το κόστος το πρώτων υλών που αυξάνονται με ρυθμούς 30% μόνο για το 2024. Το ίδιο ισχύει για το κομμάτι των μεταφορών, διανομών. Τα κόστη σε όλες τις επιμέρους διαδικασίες επίσης τρέχουν. «Προσπαθήσαμε να έχουμε μηδενικές ή ελάχιστες ανατιμήσεις για το 2024 συναισθανόμενοι το βάρος των καταναλωτών. Απ’ την άλλη λόγω της υψηλής ποιότητας και αποτελεσματικότητας των καλλυντικών μας συνεχώς αναπτυσσόμαστε», επισήμανε.

Να σημειωθεί ότι στην Aegean Beauty αυτή τη στιγμή έχουν 7 εσωτερικούς εργαζομένους και εξωτερικούς συνεργάτες για Οικονομική Διαχείριση και Συμβουλευτική, Marketing, Διαφήμιση, Προώθηση, Branding, Έρευνα αγοράς. Όσον αφορά για τη βοήθεια από την πολιτεία αυτή που έχει λάβει είναι στο κομμάτι των εξαγωγών από τον φορέα Enterprise Greece.

Όσον αφορά το μέλλον στην Aegean Beauty έχουν κάθε λόγο να αισιοδοξούν καθώς λόγω της κλιματικής αλλαγής και της ανάγκης που υπάρχει για προστασία του πλανήτη όλο και περισσότεροι είναι οι καταναλωτές που αναζητούν φυσικά προϊόντα που δεν επιβαρύνουν το περιβάλλον. Ο Γ. Κυρίτσης μας είπε: «Προσπαθούμε συνεχώς να διευρύνουμε τη γκάμα των προϊόντων μας και για αυτό εμείς και η επιστημονική μας ομάδα αναζητούμε νέες καινοτόμες συνταγές που να καλύπτουν τις ανάγκες Ελλήνων και ξένων καταναλωτών. Σύντομα θα κυκλοφορήσει μία νέα σειρά, η οποία θα προστεθεί σε αυτήν της Natural και Vegan σειράς».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

businessdaily-Estee Lauder
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Estée Lauder Hellas: Σε πορεία αλλαγής, μετασχηματισμού και ανάπτυξης

Για το τρέχον οικονομικό έτος (1η Ιουλίου 2023 έως 30 Ιουνίου 2024), η εταιρεία επιστρέφει σε ισχυρή ανάπτυξη, επιτυγχάνοντας ήδη διψήφια αύξηση των καθαρών πωλήσεων για το πρώτο εξάμηνο της χρήσης.
Καλλυντικά, Αγορά, Εμπόριο
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ορόσημο για τα καλλυντικά το 2023 με επιστροφή σε τζίρο προ πανδημίας

Βραδύτεροι ρυθμοί αύξησης πωλήσεων 4% - 7% αναμένονται φέτος. Ο κλάδος στρέφεται στο εξωτερικό, όπου διακρίνονται σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης. Ενισχύεται ο ρόλος του ηλεκτρονικού εμπορίου.