ΓΔ: 1392.62 0.84% Τζίρος: 117.84 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Εξαγωγικό άνοιγμα για το ελληνικό ένδυμα σε Μόναχο και Μαδρίτη

Δώδεκα ελληνικές επιχειρήσεις ένδυσης συγκέντρωσαν παραγγελίες ύψους 1,2 εκατ. ευρώ στις δύο από τις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές εκθέσεις μόδας.

Παραγγελίες ύψους 1,2 εκατομμυρίων ευρώ έκλεισαν 12 επιχειρήσεις ένδυσης/κλωστοϋφαντουργίας, οι οποίες συμμετείχαν στις δύο από τις μεγαλύτερες εκθέσεις μόδας, την “Munich Fabric Start” (4-6/2/2020) στο Μόναχο και τη “Momad Metropolis” (6-8/2/2020) στη Μαδρίτη.

Η συμμετοχή των ελληνικών επιχειρήσεων στηρίχθηκε από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και το Περιφερειακό Ταμείο Ανάπτυξης Κεντρικής Μακεδονίας, οι οποίοι στηρίζουν ενεργά τις προσπάθειες εξωστρέφειας των επιχειρήσεων ένδυσης– κλωστοϋφαντουργίας της περιοχής, σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Πλεκτικής & Ετοίμου Ενδύματος.

Σύμφωνα με τις απόψεις των συμμετεχουσών επιχειρήσεων, η πρωτοβουλία της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας να χρηματοδοτήσει για δεύτερη φορά μέσω του ΣΕΠΕΕ τις δύο εκθέσεις κρίνεται πολύ θετική και εξαιρετικά σημαντική υποστήριξη στις προσπάθειές τους για αύξηση των εξαγωγών τους. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι 12 επιχειρήσεις είχαν περισσότερες από 500 συναντήσεις business to business με ξένους αγοραστές προκειμένου να κλείσουν τις παραγγελίες τους. 

Από πλευράς της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας συμμετείχε στην έκθεση του Μονάχου ο Αντιπεριφερειάρχης Ανάπτυξης και Περιβάλλοντος Κωνσταντίνος Γιουτίκας, ο οποίος συνομίλησε με όλους τους εκθέτες και άκουσε τις εντυπώσεις τους. Μεταξύ άλλων, ο ίδιος υπογράμμισε ότι ο κλάδος ένδυσης στηρίζεται σε γερές  βάσεις και παρά τα  πλήγματα που δέχτηκε τα τελευταία χρόνια, έχει αρχίσει να ανακάμπτει καθώς πρόκειται για έναν πολλά υποσχόμενο και ελπιδοφόρο οικονομικό χώρο ο οποίος διατηρεί τη δυναμική του. 

Σημειώνεται ότι στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας δραστηριοποιούνται περίπου 1.000 επιχειρήσεις ένδυσης– κλωστοϋφαντουργίας (το 44% της χώρας), οι οποίες απασχολούν 12.000 εργαζόμενους (48% της χώρας) και πραγματοποιούν εξαγωγές 1,1 δις ευρώ (το 70% της χώρας). Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι προγραμματίζεται η εκ νέου συμμετοχή της Περιφέρειας στις επόμενες διοργανώσεις των εκθέσεων “Munich Fabric Start” και “Momad” το Σεπτέμβριο του 2020, ενώ παράλληλα εξετάζεται η δυνατότητα διεύρυνσης των συμμετοχών της και σε άλλες εκθέσεις του εξωτερικού την επόμενη χρονιά. 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Με όπλο τις σταθερές τιμές, η Pink Woman πετυχαίνει ισχυρή ανάπτυξη

Η εταιρεία γυναικείων ενδυμάτων έχει επιλέξει να κρατά σταθερές τιμές τα τελευταία χρόνια και κερδίζει έδαφος στην αγορά με διψήφια ποσοστά αύξησης πωλήσεων και σημαντική αύξηση κερδών το 2023.
mango stores-emporio
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επιδόσεις ρεκόρ για τη Mango το 2023, κινείται στα χνάρια της Inditex

Ο ισπανικός όμιλος ακολουθεί το παράδειγμα της Inditex, αναβαθμίζοντας τις συλλογές του και κρατώντας αποστάσεις από τον φθηνότερο ανταγωνισμό. Τουλάχιστον 500 νέα καταστήματα μέχρι το 2026, τα έσοδα θα αγγίξουν τα 4 δισ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέες φίρμες στα πολυκαταστήματα Attica, διψήφια αύξηση πωλήσεων το 2023

Διεύρυνση εμπορικών συνεργασιών με νέα διεθνή brands, τόσο στην ένδυση όσο και στα καλλυντικά. Μέχρι τον Σεπτέμβριο η ριζική ανακαίνιση του Attica στο Golden Hall. Αύξηση πωλήσεων 12% και καθαρών κερδών 25% το 2023.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στην... επίθεση η πολωνική Pepco, έφτασε τα 27 καταστήματα στην Ελλάδα

Ο πολωνικός όμιλος είχε αυξημένα έσοδα κατά 11% το πρώτο τρίμηνο της χρήσης, κυρίως χάρη στη συστηματική επέκταση των αλυσίδων του. Προβληματισμός για την Ερυθρά Θάλασσα και τις επιπτώσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επεκτατικά σχέδια από τη Marks & Spencer, έμφαση σε Ευρώπη και Ινδία

Η αλυσίδα επενδύει στην περιοχή της Νοτίου Ευρώπης με τη δημιουργία νέου κέντρου διανομής στην Κροατία. Οι διεθνείς πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 10% το πρώτο εξάμηνο 2023. Στην Ελλάδα ο κύκλος εργασιών ενισχύθηκε κατά 14% το 2022.